Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

27.08.14 вторжение войск РФ

  • Автор теми Автор теми CAXAP
  • Дата створення Дата створення
Iryna Gerashchenko
2 год. ·
2 голоси не вистачило , аби питання змін регламенту стало в порядок денний ПАРЄ. Отже, тепер ситуація виглядає наступним чином: Аграмонт не веде засідання, завтра будуть дебати , де всі зможуть задати питання і потім будемо вимагати повернення в сесійну залу дискусіі про зміни регламенту. Отже, в нашоі делегаціі попереду два важких дні роботи .
 
распад и неуважение‏ @VictorKvert2008 5 ч.5 часов назад
Еще
Евросоюз не будет принимать участие в расследовании подрыва российскими боевиками автомобиля ОБСЕ в Донбассе. АFT
 
Ukrinform‏ @UKRINFORM 2 мин.2 минуты назад
Еще
ЄС не вдаватиме, ніби росія не анексувала Крим - Могеріні
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Вот это да... Лидера от 4й позиции отделяет 4% избирателей. Демократия, мля. Пожалуй, я не припомню такой плотной борьбы. Теперь, самое интересное, кому отдадут свои голоса люди, голосовавшие вот за этих парней:
Fillon 19.91%
Mélenchon 19.64%

По идее, почитателей Ле Пен среди них должно быть не сильно много.

Если *****ы в выборы не вмешаются, все должно быть как положено.
 
Интервью с Жеромом Ваше - глава миссии МВФ в Украине

стоит прочесть

Жером Ваше
МВФ допомагає Україні понад 20 років, а результату немає. Чому не вдалося зробити з України хоча б Польщу за рівнем економічного розвитку (я вже не кажу про Німеччину)?

Чудове питання. Це вже дев'ята програма МВФ з Україною після набуття нею незалежності. Якщо подивимося в минуле на інші програми, то побачимо, що вони фактично закінчувалися, як тільки починалися.

Ось чому ця програма унікальна. По-перше, вона просунулася найглибше. По-друге, здобутки, які вдалося отримати під час цієї програми, найвражаючі за всі часи незалежності.

В межах програми вдалося подолати кілька табу, які унеможливлювали прогрес попередніх програм. Зокрема, вдалося просунутися дуже далеко в питаннях реформування фінансового сектору, енергетичного сектору. Не говорячи вже про макроекономічну стабілізацію, яка сама по собі була надважким завданням, враховуючи конфлікт на Сході.

Ваше питання правильно поставлене в тому розумінні, що тепер головне завдання - вивести Україну на стежину самодостатнього зростання, яке б, врешті-решт, перетворило її на економіку, яку можна порівняти з польською. Оскільки немає жодних сумнівів, що Україна має достатній потенціал, щоб цього досягнути.

Україну можна порівняти з потягом, який поставили на рейки. Тепер цей потяг має рухатися.
Що таке стійкий розвиток? Це — залишити це поле синусоїди, коли Україна підіймається-падає, підіймається-падає. Така діаграма розвитку на користь лише обмеженому колу осіб.

Щоб досягти стійкого розвитку, однієї макроекономічної стабілізації та правильної макроекономічної політики недостатньо. Його не можна досягти без структурних реформ, без пришвидшення цих реформ. Політикам час вже зарахувати структурні реформи до свого меню, тоді Україна отримає постійні джерела фінансування свого дефіциту поточного рахунку. Це меню складається з поліпшення бізнес-середовища, залучення прямих іноземних інвестицій, та, звичайно ж, з боротьби з корупцією.

Фото: beztabu.net
Але критики МВФ кажуть, що Фонд не допомагає, а, навпаки, знищує економіки країн. Чи є статистика по кредитах МВФ, коли вони допомагали, а коли ні? Щоб сказати як у футболі, наприклад, що ось рахунок 10:0 на користь Фонду.

Ми, як інституція, завжди пильно відстежуємо власний досвід та власні дії. І ми вимірюємо їх через триаспектну призму.

Найвідоміші ми тим, що кредитуємо. Менш відома наша діяльність — це макроекономічний моніторинг у країнах — членах Фонду. Це дозволяє нам бачити світову економічну ситуацію в цілому. Третій аспект нашої діяльності — це технічна допомога, яку ми надаємо в кількох галузях.

Чому я навів ці приклади? Тому що не завжди доцільно вимірювати діяльність МВФ виключно шляхом оцінки програм кредитування. Хоча дуже багато програм кредитування давали ефект. Останні програми в Ірландії та Латвії були успішними.

Часто ми не кредитуємо, а обмежуємося проведенням ефективного діалогу з питань проведення економічної політики. До того, як обійняти посаду в Україні, я працював у країнах, які перебували в достатньо глибокій економічній кризі, а саме — у Литві та Іспанії. Фонд не кредитував ці країни. Але саме шляхом проведення активного політичного діалогу ці країни запровадили ті економічні політики, які ми підтримуємо.

Звичайно, в кожної країни своя ситуація, свої обставини. Однак, навчаючись на прикладі кожної країни, ми намагаємося навчатися й самі. Так, деякі заходи в короткотерміновому вимірі звичайно болючі, передусім, для населення. Але, врешті-решт, успіх проведення реформ вимірюється тим, чи змогла економіка тієї чи іншої країни стати на шлях стійкого економічного розвитку.

Фото: пресс-служба президента
Щодо відставки пані Гонтаревої з посади голови Нацбанку України. Під час прес-конференції вона сказала, що в МВФ не були задоволені цією новиною. Це правда? Як ця відставка може вплинути на взаємини між Україною та МВФ? І яким має бути нове керівництво НБУ?

Безперечно, для нас центробанк — важливий партнер в питанні впровадження політик, необхідних для успіху нашої спільної программи. Ми сумуємо з приводу того, що пані Гонтарева залишає посаду. Пані Гонтарева на своїй посаді провела низку сміливих заходів. Вона трансформувала кредитно-грошову політику. Вона трансформувала банківський нагляд. Вона провела глибоку реформу центробанку як такого, зробивши його сучасним центральнам банком.

Особлива сміливість була в тому, що багато з цих реформ зосереджувалися в тих галузях, де домінували інтереси певних груп. І тепер, коли ми вже звертаємо погляд в минуле, ми ще раз переконуємося, наскільки важливими були ці реформи.

Але, якщо ми говоримо про майбутнє центробанку, то для нас важливо, щоб керівництво НБУ залишалося професійно незалежним і налаштованим на впровадження вірних ініціатив. Це означало би продовження тих заходів, які запроваджувалися раніше, і утримання Нацбанку на тій вірній дорозі, на яку його поставила пані Гонтарева.

Я опираюся на власний досвід роботи в Україні з 2013 року. На моїх очах Нацбанк постав, як сучасний центробанк, з яким ми проводимо професійний діалог.

Серед кандидатів на посаду є люди, які пропонують не тільки політику інфляційного таргетування, а різні інші політики: керованої емісії гривні, таргетування ВВП.

Я утримуюся від коментарів стосовно тих чи інших осіб. І, тим більше, не буду коментувати чутки. Повторю, що для нас центробанк — це надважливий партнер. І для нас важливо в цьому діалозі продовження ініціатив, які мали місце за попереднього керівництва, в тому числі. І дотримання інфляційного таргетування, яке запроваджується. І запровадження якого ми будемо підтримувати в майбутньому. Для нас це основа того, як речі рухатимуться далі. І я, звичайно, був би дуже обережний з припущеннями, що політика популізму, яка раніше вже неодноразово шкодила Україні, має шанс повернутися до центрального банку.

Жером ВашеФото: Kyiv Post Жером Ваше
Голова Фонду держмайна після двох років роботи теж подав у відставку, і Наглядова Рада Нафтогазу погрожує призупинити свою діяльність достроково. Чи не є це якась реакція, крок назад? Як ви ці процеси оцінюєте?

Для нас критерієм оцінки є ті заходи та політика, яка впроваджується тими інституціями, про які ви згадали. Коли корупція ще не здалася, коли інтереси тих чи інших груп продовжують домінувати, дуже багато залежить від конкретних людей. Від того, наскільки вони професійні, незалежні, наскільки рішуче вони налаштовані на впровадження реформ. Через це дуже важливо утримати і продовжити ту політику, яка зробила можливим прогрес в таких галузях, як реформування центробанку, корпоративне управління таких великих держпідприємств як Нафтогаз. Дуже важливо, щоб ці здобутки не відкотилися назад. І щоб ці та інші установи стали на шлях стійкого розвитку.

Пані Гонтарева також казала, що однією з причин затримки четвертого траншу були атаки націоналістів на російські банки. Цих націоналістів пов'язують з міністром внутрішніх справ. Але якщо навіть не брати це до уваги, поліція була дуже пасивною, коли націоналісти блокували банківські відділення. Чи не намагався Фонд контактувати з міністерством внутрішніх справ з цього питання?

Рада виконавчих директорів МВФ на кілька днів відтермінувала розгляд третього перегляду кредитної програми з Україною, бо була необхідність провести оцінку економічного впливу блокади ОРДЛО та відповідним чином відкоригувати макроекономічний прогноз. Необхідність уточнення прогнозу в тому числі включала в себе і необхідність оцінки впливу тих подій, які відбуваються в фінансовому секторі.

В тому конкретному випадку, про який ви згадали, як для персоналу Фонду, так і для Ради виконавчих директорів, дуже важливо було переконатися, що влада країни має достатньо можливостей, щоб утримувати ситуацію під контролем. Наші партнери в цьому діалозі — це особи, які ставлять підпис під Меморандумом. А це президент, прем'єр-міністр, міністр фінансів та голова Нацбанку. Вони ставлять підписи і беруть на себе відповідальність за впровадження тих заходів, які в ньому згадуються.

Фото: пресс-служба президента
Важливо, щоб влада працювала як одна команда і висловлювалася одним голосом. При цьому закони виконуються, порядок підтримується, безпека всіх громадян гарантована.

Таким чином, влада має показати, що контролює ситуацію та працює як єдина команда. А ще важливо, щоб певні групи, які порушують закони, не могли б розраховувати на безкарність.

Були різні варіанти проведення очищення банківського сектору. І був обраний доволі жорсткий варіант. Постраждали і вкладники з великими вкладами, і юрособи. Працівники банків були звільнені. Довіра до банківського сектору була підірвана. За це очищення заплатили платники податків. Коли справа дійшла до націоналізації Приватбанку, то гроші на це пішли з бюджету. А колишні власники Приватбанку і інших банків досі не притягнуті до відповідальності. Чи можна вважати таку реформу вдалою?

Чи не всі епізоди відновлення фінансової стабільності мають свою ціну. Часто за це платять вкладники. В тому числі, дійсно, невинні вкладники.

За цих обставин надважливо, щоб банківський нагляд було модернізовано так, як це відбувається зараз. Щоб уникнути ситуації, яка мала місце протягом останніх років. Коли власники кількох банків фактично зловживали депозитами населення, щоб кредитувати власні підприємства. Коли мали місце позики банків пов'язаним особам.

Національний банк заслуговує на повагу та подяку за те, що вживав рішучих заходів та виводив банки з ринку у Фонд гарантування, коли ситуація ставала загрозливою для вкладників.

Погоджуюсь, цей процес не можна вважати завершеним, допоки ці витрати не будуть відшкодовані за кошт колишніх акціонерів. І це мало би робитися не лише для того, щоб зменшити фіскальні витрати, але й для того, щоб захистити права вкладників і показати, що справедливість існує.

Тим паче, що для цього створена законодавча основа у вигляді закону, який був ухвалений у 2015 році в рамках програми з МВФ. І ми цей закон — про відповідальність власників банків за зловживання, у тому числі з депозитами — підтримуємо.

Нацбанк вживав і вживає заходи для того, щоб виконувати цей закон. І намагається домогтися, щоб колишні, часто формальні власники цих банків були притягнуті до відповідальності. Але водночас ми бачимо, що вирішення цього питання зупиняється на найслабшій ланці — в судах. Система судочинства сьогодні може вважатися найслабшою ланкою.

Фото: Depositphotos/JanPietruszka
Минув рік роботи уряду під керівництвом Гройсмана. Як ви оцінюєте його роботу? Чи є зауваження до роботи окремих міністерств?

Ми оцінюємо ефективність діяльності уряду з огляду на політику, яка проводиться. І ми розглядаємо уряд, як єдину команду.

Своєю роботою теперішній склад Кабміну значною мірою завдячує тій макроекономічній стабілізації та поліпшенню фіскальної ситуації, яка була досягнута за попереднього уряду. І таким чином має місце продовження попередніх політик.

Мали місце достатньо сміливі заходи. Такі, як перегляд тарифів на газ та теплову енергію на початку діяльності цього уряду. Як я казав на початку інтерв'ю, ми зараз знаходимося на тому етапі, коли треба побачити пришвидшення цих реформ.

Ми почули від прем'єра, що в нього є кілька пріоритетів. Серед цих приорітетів є такі, які повністю перегукуються з програмою МВФ. А саме: пенсійна, земельна реформи та приватизація. Він також згадав про реформи в галузі охорони здоров'я та освіти.

В нас склалося враження, що є поступ у підготовці пенсійної та земельної реформ. В той же час, в галузі приватизації та у реформуванні державних підприємств (а це дві сторони однієї медалі) ми хотіли би бачити більший прогрес.
Ці три реформи — земельна, пенсійна та приватизація — будуть лакмусовим папірцем, який дозволить виміряти налаштованість та рішучість цього складу уряду на проведення реформ в рішучій манері, яка врешті-решт дозволила поставити Україну на стежину стійкого економічного зростання.

Фото: Владислав Мусиенко
Знаю, що в одному з проектів Меморандуму передбачалося підвищення пенсійного віку до 63 років. Але цей пункт не пройшов. Як вдалося компенсувати фіскальні втрати від вилучення цього пункту? Якою була домовленість з урядом?

Розпочну з опису загальної ситуації з пенсійною системою. Дуже складна ситуація. І важливо її якомога доступніше пояснити.

Поточна система нестійка у трьох вимірах: фінансовому, фіскальному і соціальному. Вона завелика, якщо її вимірювати часткою ВВП. Половина цієї системи фінансується за рахунок покриття дефіциту. Цей дефіцит сягає 6% ВВП, він є одним із найбільших у світі. В той же час середній розмір пенсії, не кажучи вже про пенсії нижче середнього рівня, мізерно малий. Вам не здається, що тут є парадокс? Що в системі щось не те?

Україна не унікальна. Перед нею стоять ті самі виклики, які стоять перед іншими європейськими країнами. І один з них - старіння населення. Не допомагає Україні те, що значна частина її працездатного населення емігрує. А це ті, хто мав би платити єдиний соціальний внесок (ЄСВ). Існуюча пропорція — один до одного (один пенсіонер на одного платника ЄСВ) — не здатна забезпечити гідний рівень пенсій.

Ефективний вік виходу на пенсію (не той вік, за яким люди мають право вийти на пенсію за законом, а середній вік, за яким вони насправді виходять на пенсію) є в Україні надзвичайно низьким. Система просто не справиться з великим притоком нових пенсіонерів.

Фото: Макс Требухов
Як дати відповідь на ці виклики? Ви знаєте, набір інстументів відомий, і він не дуже великий. Передусім треба подивитися на фактори, які зумовлюють такий рівень ефективного віку виходу на пенсію. Паралельно з цим треба оцінювати, чому так мало платників ЄСВ. Але для того, щоб дати відповідь на те, як врегулювати ситуацію в середньотерміновій перспективі, потрібно знайти відповідь на питання стосовно ефективного віку виходу на пенсію. Для того, щоб зробити систему стійкою, а це буде не відразу, заходи мають впроваджуватися сьогодні. Система має бути зроблена фінансово стійкою. Дефіцит має бути зменшений. А головне, щоб при цьому люди, які найбільше цього потребують, отримували більш гідні пенсії. Уряд зайнявся впритул цією реформою, яка має дати відповідь на ці запитання.

Тобто буде збільшенний ефективний вік виходу на пенсію? Не формальний. Будуть прибрані всі ці спеціальні пенсії?

Так, це є одним із завдань, які мають бути вирішені. І спеціальні пенсійні режими мали б залишитися виключно для вузького кола осіб, у яких особливі, специфічно важкі умови праці. Небезпечні професії.

Віськові, наприклад, так?

Це має бути рішення уряду. Але, здається, це військові. При цьому має бути забезпечене чітке таргетування (щоб особливі пенсійні умови стосувалися лише дійсно шкідливих професій та з підвищеним ризиком для життя - ред.). І не забувати при цьому про пенсійний стаж.

Земельна реформа — це дражлива тема. Політики відтерміновують цей мораторій на продаж земель вже багато років. І, здається, запровадження ринку землі не надасть якогось великого поштовху для української економіки. Невже це справді важлива реформа? Можливо, я помиляюсь?

Ви зазначили, що це політично сенситивне питання. Чим важче воно, тим легше ним маніпулювати. Країни, в яких така ситуація з землею, як в Україні, можна перелічити на пальцях. Країни, де люди, які є номінальними власниками землі, не можуть нею розпорядитися.

Але цим питання не обмежується. Україна має значні невичерпані резерви у розвитку сільського господарства. І ці резерви залишаються або невикористаними, або задіяними частково. Україна вже є потужною агропромисловою країною. Але все ще залишається істотна невідповідність між потенційним обсягом виробництва сільськогосподарської продукції і тим, що вона виробляє. І ця реформа, вона могла б зменшити цю невідповідність. А в середньотерміновій перспективі, забезпечити стійке економічне зростання для України. Через це для нас важливо бачити, що забезпечується вірний розвиток ринку земель сільськогосподарського призначення. При цьому, малий та середній бізнес отримує можливість розвиватися. В тому числі, шляхом залучення коштів для капіталовкладень. Що ринок починає розвиватися шляхом отримання підтримки від банківського сектору, який кредитує цю галузь.

Фото: Макс Требухов
Ми вважаємо, що зараз існує вузьке вікно для того, щоб ця реформа зрушила з місця. І щоб цей абсолютно архаїчний стан речей, який панує зараз в галузі, був змінений.

Чому я сказав про це вузьке вікно можливостей? Тому що ми помітили, що, по-перше, збільшилася кількість дискусій з цього питання. По-друге, ці дискусії стали більш свідомими. І на них вже не дискутується питаня, відкривати ринок чи не відкривати. А обговорюєтсья питання, як його відкрити.

Створено низку антикорупційних органів, але ще не створені антикорупційні суди. І, здається, без цієї ланки антикорупційна система не працює.

Національне антикорупційне бюро і Антикорупційна прокуратура проводять ефективну діяльність. По деяких справах вже висуваються звинувачення. Але більшість з цих справ помирає в судах. Система судочинства неефективна і вражена грибком корупції. І вже всім, у тому числі громадянському суспільству, очевидно, що бракує критично важливого елементу — антикорупційних судів. Ми підтримуємо як створення, так і започаткування їхньої діяльності. Інші міжнародні партнери України це підтримують також.

Важливо також переконатися, що досягнення у сфері боротьби з корупцією будуть збережені.
Якими б важливими не були антикорупційні суди, ними питання поліпшення боротьби з корупцією не вичерпується. Ми підтримуємо посилення розслідувальної функції Національного бюро. В тому числі отримання ними права на незалежне прослуховування.

Ми також підтримуємо поліпшення інших процедур, які б зробили неможливим відкат назад в реформі фінансового сектору, енергетичного сектору, в проведенні ефективної приватизації, в питанні реформування державного сектору економіки.

Україна не стане на шлях сталого економічного розвитку, якщо не вирішить проблему з корупцією.

Фото: EPA/UPG
Чи вплинуть дострокові вибори парламента чи президента або зміни у Конституції на взаємини України з Фондом?

Для нас критерієм оцінки є проведення політики, яка підтверждує налаштованність та бажання уряду забезпечити стабільний розвиток України.

Кредитна програма фінансується не так, як планувалося. Є затримка по багатьох реформах. Чи є ризик, що попри підтримку МВФ Україна у 2019 або 2020 році не зможе відновити стале зростання і оголосить про своє банкрутство?

Починаючи з 2019 року, дійсно, збільшуються зовнішні виплати України. Чи не є це ще одним потужним фактором, щоб стимулювати пришвидшення структурних реформ, щоб урізноманітнити джерела фінансування Україною дефіциту свого поточного рахунку? На сьогодні приплив прямих іноземних інвестицій в Україну ще є замалим. Через те червоною ниткою у нашому діалозі проходить питання про стале економічне зростання України.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
ОХАХАХАААААААААА :D:D:D

Маски-Шоу отдыхают. :D



Блин, помогите найти полное видео. Где то говорят есть в расширенном варианте.
 
Сижу ржу один, как *****.

Перед штурмом этого бумажного Рейстага у кого то читал -- прикольно было бы, если бы немцы отбили атаку. :D
 
Значит нос свой туда таки всунули.

6hhghj.webp
 
Vladimir Ionov
2 хв. ·
Мы - граждане России, которая несет смерть и разрушения по всему миру. Понимают это не все, так как преступления и подлости делаются втихую. На смену ледоруба пришли "вежливые люди", подкуп, полоний, информационная война. Лубянка действует настолько эффективно, что даже США ощутили угрозу со стороны Кремля. Что уж говорить об Украине, на территории которой идёт настоящая война, и не только информационная.


Напомню, Ионов бежал из России 2 года назад. Из-за реальных преследований.
 
:D:D:D:рл:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
СТАТЬ МУЖЧИНОЙ
Тайлером Дёрденом ты уже не станешь, а вот послужить стране можешь всегда. Тогда и поговорим о мужественности.

Сергей Фарр

– Все эти юноши, все эти девушки хотят отдать свою жизнь во имя чего-нибудь. Реклама заставляет их приобретать тряпки и машины, которые им вовсе не нужны. Поколения за поколениями люди работают на ненавистных работах только для того, чтобы иметь возможность купить то, что им не нужно.

– На долю нашего поколения не досталось великой войны или великой депрессии, поэтому мы должны сами объявить войну, и война эта будет духовной. Мы начнём революцию, направленную против культуры. Наша великая депрессия – это наше существование. Это депрессия духа.

Чак Паланик, «Бойцовский клуб»

Понимание того, что украинская нация изменится не в одночасье, но через поколения – прекрасно. Так же, как и бесценно понимание того, что глупо ожидать прорыва, воспроизводя из поколения в поколение худших представителей эпохи Совка. На смену нам должны прийти лучшие сыны народа украинского, которые станут мужчинами.

Кстати, а когда юноша становится мужчиной? Что должно произойти? Это происходит быстро по достижении определённого возраста (ну там «вжух – и ты мужиг!») или есть какой-то переходной период, на протяжении которого молодая сущность мужского рода ещё мается и не может понять, к какому классу она относится? Когда сей период начинается и когда заканчивается? Смешные вопросы, правда? Ведь у каждого из вас на него наверняка есть свой ответ.

Вот Facebook-деятель, скрывающийся от армии и прожигающий жизнь в бесконечных срачах «зрада – декларации – перемога – театр – зрада – безвиз – перемога», – он мужчина? Может, с пятисотого лайка? Или когда известные антикоррупционеры зафрендят?

А отец семейства, который мужественно пришёл в военкомат, дал на лапу военкому, продолжил воровать на предприятии и на вырученные деньги купил в семью новую машину, – он мужчина? А если две машины купил и вдобавок зачал себе подобного отпрыска?

Или 30-летний мальчик, устроенный по папиной протекции начальником отдела в министерство и априори не подлежащий мобилизации в силу занимаемой должности, при этом и в министерстве ничего не делающий, – с ним как?

Внимательный читатель заподозрит, что я напариваю реанимацию лозунга «Не служил – не мужик!». А значит, переходим к этому критерию мужественности.

Служба в армии действительно была бы идеальным осовремененным вариантом инициации («коллективные обряды, знаменующие переход от детства или юношества к взрослому возрасту» – Википедия), если бы не дискредитировалась десятилетиями. Поэтому предстоит большая работа по восстановлению репутации и престижа этого направления. Не столько как направления по отдаче долгов родине (у нас не все любят отдавать долги, а некоторые ещё и не прочь поинтересоваться, в какой именно момент занимали у родины), сколько именно становления ребёнка как мужчины.

Почему это важно? Потому что у нас очевидное упущение в вопросе понимания момента становления мужчины. И воспроизводить это упущение из поколения в поколение, по меньшей мере, глупо.

Стать мужчиной

Очевидно же, что мы не практикуем инициацию в форматах первобытных обществ. И я не предлагаю деградировать и откатиться на десяток веков назад. Но и ничего годного взамен не пришло. Поэтому такая благодатная почва для психологов нынче поговорить о духовно незрелых мужиках. О тех, кто и в 45 остаются в душе закомплексованными мальчиками, просто сменившими материнскую юбку на подол супруги (в лучшем случае).

Кстати, об этом. ЭТО тоже нихрена не показатель. Юный мажор, скупающий в 16-летнем возрасте на папино бабло на ночь девочек, падких до почти бесплатных подарков, в приличном обществе не может считаться мужчиной только лишь на основании этого факта. Он должен отслужить.

Можно, конечно, замутить хитрую формулу суммарной мужественности с рядом переменных в виде длины щетины, количества репостов своих текстов, лайков странички Минобороны, перечисленных волонтёрам денег, переведённых через дорогу бабушек. А можно просто сделать так, чтобы и блогеру, и программисту было чем заняться и помочь в армии по профилю.

Ну серьёзно. Есть у нас что предложить подрастающему поколению в качестве условного испытания, успешное прохождение которого однозначно воспринимается обществом как становление нового мужчины? Психологи говорят, что нифига такого нет. Паланику в своё время приходилось ныть об отсутствии войны и мутить в своих фантазиях мордобой в мирное время в формате подпольных бойцовских клубов. Войну нам судьба послала… И это надо использовать.
Я смотрю на рекламные плакаты о контрактной службе – они хороши, но этого мало. Украина, помощь в становлении и развитии нового государства должны стать брендом. Брендом перемоги, а не зрады, продуцируемой УПячкой и видными антикоррупционерами в космических масштабах. Нужна крутая и массовая рекламная кампания. Да, на неё нужны деньги. В воюющей стране. Это значит, что будет спор: потратить грант на запчасти для техники или на какую-то рекламу. На какую-то – не надо. Надо на хорошую. На крышесносящую! Нужно понимать, что соблазн починить пробитое колесо в автомобиле с пустым топливным баком велик, но заправка бензином жизненно необходима. Люди – ценнейший ресурс, который постоянно нужен армии. И нужен в своём лучшем качестве, а не из-под палки под страхом статей за уклонение от призыва.

А вы уже придумали, с какого момента начнёте считать своего сына мужчиной?
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
***ть не могу общаться с месной,одесской ватой.Что за новый тренд пошел?, при упоминании о ****ы Тамагавками, они упорно утверждают , что половина не долетела...
Что они курят и смотрят от ****...?:
И это наши, что за ***ди.
 
МОЖЕМ ПОВТОРИТЬ
А теперь небольшой экскурс в историю похода на Крым в 1918 году. Есть предложение повторить.
канд. ист. наук Сергей Громенко

Украинский поход на Крым 1918 года

Чего там греха таить, Украинская революция 1917–1921 годов, с её борьбой всех против всех и метаниями между социализмом и национализмом, больше напоминает телевизионную драму, чем героический эпос. Но тем ярче на фоне общих поражений смотрятся выдающиеся победы, одержанные вопреки всему украинскими полководцами. Победы, столько активно замалчиваемые или искажавшиеся советской пропагандой, что и спустя четверть века после возрождения независимости о них знают не все наши соотечественники. Крымская операция или, по старинке, поход Болбочана на Крым в апреле 1918 года – один из самых впечатляющих триумфов украинского оружия по соотношению затраченных усилий и достигнутого результата. Ну а то, что полуостров тогда так и не стал частью страны, виноваты не солдаты, а политики. К 99-летию незаслуженно забытой победы напоминаем украинцам о славе предков и ненавязчиво намекаем россиянам, что при случае «можем повторить».
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
***ть не могу общаться с месной,одесской ватой.Что за новый тренд пошел?, при упоминании о ****ы Тамагавками, они упорно утверждают , что половина не долетела...
Что они курят и смотрят от ****...?:
И это наши, что за ***ди.

Тю! А нервничать зачем?
Плюй.


В Кремле опровергли обвинения Дании в хакерских атаках на электронную почту сотрудников Министерства обороны. Об этом заявил пресс-секретарь президента Российской Федерации Дмитрий Песков, передает РБК.
По словам Пескова, россия как государство не занимается кибератаками. "Имеется в виду под словом "россия", когда ее обвиняют в кибератаках на информационные системы других государств. Здесь очень важно все-таки понять: та дефиниция, что такое здесь "россия", - заявил Песков.
Полный текст читайте здесь:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Дмитрий Сердюков
1 год ·
Украина - самая коррумпированная страна в регионе, в Европе, в мире, в Солнечной Системе, да что уж там во всём Млечном Пути. Именно этот тезис подхватили и ********, и борцуны с коррупцией, и *****, ̶и̶ ̶̶ма̶р̶с̶и̶а̶н̶е̶, крича на каждом углу:
- вот вам подтверждение от авторитетных и не коррумпированных мировых организаций!!!!!!
И да, у нас в стране есть проблема коррупции! Эта проблема выстраивалась больше 20 лет и на начало 2014 года, она была встроена во все аспекты жизни государства, бизнеса и частных лиц. Эта проблема действительно есть и она намного глубже того, что вам преподносят СМИ. Потому что тезис "власть не борется с коррупцией" - обычное упрощение, которое упускает простой факт - а какое в обществе восприятие этой самой коррупции? Плохое? Тогда кто даёт взятки? Или в ситуации, когда студент не хочет учиться и платит деньги преподавателю, виновна только власть? А не студент и преподаватель вместе с ними?
Диванные аналитики, не понимают, что та борьба с коррупцией, о которой они мечтают, затронет не только высокопоставленных дядек на мерседесах, но их самих. Их родственников, друзей, знакомых. Многие из которых потеряют работу, имущество или сядут в тюрьму (а то и всё вместе). Что естественно приведёт к нестабильности и волнениям, что в свою очередь, из-за слабой защиты общества от информационных атак и желания северного соседа привести под шумок лояльных людей к власти, приведёт к непредсказуемым для страны последствиям. Но это ведь слишком сложно, да?
И вишенка на торте, это тезис: авторитетные аналитики заявили, что Украина - самая коррумпированная страна Европы! Украина. Не Греция, которая из-за подкупа европейских и американских банкиров и чиновников, поставила раком весь Европейский Союз, а Украина. Ведь это не в Греции власть была настолько коррумпирована, что подделывала ежегодную статистику роста экономики, ради получения очередного транша, который никто и не собирался отдавать, а в Украине! И это видимо не Украина, решает свои проблемы сама (своими ресурсами и обязательствами), а Греция (которая перекладывает их на целый континент). И СТОП! Разве не эти же самые "авторитетные, независимые и не коррумпированные" агенства, которые загоняют Украину в самый конец всех рейтингов, были подкуплены греческим правительством, чтобы завышать свои рейтинги? о_О
 
Ощадбанк‏ @ua_oschadbank 1 ч.1 час назад
Еще
Ощадбанк сплатив майже 2,5 млрд. грн. податків у Держбюджет
Подробиці:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Авербух Максим‏ @rus_analit 1 ч.1 час назад
Еще
Авербух Максим Ретвитнул(а) Department of State
Госдеп: санкции будут сняты только тогда, когда россия вернет Крым Украине и выполнит обязательства по Минским соглашениям.

Department of State‏Подлинная учетная запись
@StateDept

Sanctions will remain in place until Russia returns control of Crimean peninsula to Ukraine, implements its commitments in Minsk agreements.
 
Назад
Зверху Знизу