Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

27.08.14 вторжение войск РФ

  • Автор теми Автор теми CAXAP
  • Дата створення Дата створення
Прес-центр штабу АТО
2 год. ·
Зведення прес-центру штабу АТО на 18.00 20 березня 2017 року
Ситуація в районі проведення антитерористичної операції залишається напруженою. Найбільше обстрілів позицій Збройних Сил України з використанням важкого озброєння зафіксовано на Маріупольському напрямку.
Так о 9.30, у районі населеного пункту Водяне, відбулось бойове зіткнення з ворогом, згодом російські окупанти застосували важке озброєння – РСЗВ БМ-21 «Град», артилерію калібру 152 та 122 мм. По укріпленнях неподалік теж била артилерія 122 калібру. Поруч Широкиного ворог вів вогонь з мінометів та БМП.
На Донецькому напрямку в районі Авдіївки російські окупанти обстріляли позиції з кулеметів великого калібру, а згодом долучили танк. По шахті Бутівка вівся вогонь з мінометів калібру 120 мм., а поруч Луганського з автоматичних гранатометів.
На Луганському напрямку по позиціях неподалік Троїцького ворог вів вогонь з мінометів калібру 82 та 120 мм, автоматичних гранатометів та кулеметів. Поруч Новозванівки та Кримського з СПГ, а в районі Трьохізбенки – ПТРК.
Сьогодні Збройні Сили України втратили трьох військовослужбовців, ще вісім українських захисників поранено.
 
Dmitro Vovnyanko
6 год. ·
Скандал з нардепом "Самопомочі" Оксаною Сироїд, яка закрила засідання ВР, коли нардепи спробували завести силовиків - яких провокував на бійку нардеп Парасюк, вже трохи пригаснув, тож можна поговорити про обставини. А вони - вельми цікаві. І вказують, що керувалася нардеп Сироїд, аж ніяк не страхом перед захопленням сессійної зали ВР.
Отже. Відмотаємо назад.
Грудень 2015 р. Партія "Самопоміч" добивається повторних виборів у Кривому Розі (за результатами яких місто було злите регіоналам Вікула). Але повторні вибори не передбачені законом і статися можуть лише за відповідного рішення ВР.
В розпал дебатів однопартієць нардепа Сироїд, нардеп Соболєв приводить до Верховної Ради сторонніх осіб (він казав - представників громадскості Кривого Рогу) з очевидною метою - тиснути на ВР.
Пам'ятаєте слиняво-істеричне верещання Соболєва до охоронців ВР: "Ви гранату хочете?!"
Ситуація щойно. В залу з депутатами входять не невідомі особи в цивільному, а службовці МВС України. У формі. Зі знаками відрізнення і нагородами (а не в розборках і броніках - залу захопити вони можуть хіба що в рукопашну).
Нардеп Сироїд закриває засідання, мовляв - вона злякалася захоплення зали. Ну, погодимося, як виглядають військові які щось захоплюють, жінка-нардеп може і не знати. Але коли політсила протягом двох років робить прямо протилежні вчинки, обидва їх вважає правильними і в обох волає про захист закону і права від дій злочинної влади - тільки лицеміру не очевидно - ідеться не про закон, ідеться про правило "своїм - все, ворогам - закон".
Самопоміч уже злила Кривий Ріг регіоналам. Уже довела Львів до екологічної катастрофи. Уже доблокувалася до втрати Україною своїх підприємств та траншу МВФ.
Що ще треба, аби наші громадяни зрозуміли їм ціну? Російської десантури на Хрещатику?
Вибачте, відчувати те, що відчував прибічник Петлюри в день входу до Києва Червоної армії - я не хочу.
 
Севастополь на связи.


Нета Незванова
4 год. ·
Смотрю многие россияне, которые вторжение в Крым считают безобразно неверным и возмутительным, свое безоговорочно правильное мнение аргументируют восторженно- верным:
"Могли бы с Украиной по-хорошему ДОГОВОРИТЬСЯ".
Охе"вшие твари с логикой придорожных проституток. Привет)
 
Роман Донік з Roman Donik.
18 хв. ·
В одной из бригад ОК "Схід" (это важно) смотрел сводные данные по личному составу. В том числе по вероисповеданию. Ну тех, кто назвал себя верующими. среди прочих - УПЦ Киевского Патриархата около полторы тысяч человек. УПЦ Московского меньше пятидесяти. Бригада сейчас воюет. На войне отношение к Богу особенное. Так что прощаемся потихоньку с *******тскими попами.
 
Четкий ТАСС‏
@ChetkiyTASS

Читаю
Еще
Подумаешь, интим-салон и бордель в Сретенском монастыре.

- Ну ничего страшного, это же не покемоны какие-то.





скрепно!
 
Вадим Приходченко
2 год. ·
Весна прийшла...
На роботі сусіди гомонять: "Хороші хлопці, допомагають армії. Як добре, Парасюк врізав "ментам",скільки можна терпіти." А я пригадав: мою дитину в Харківській ОДА не добили, тому що "менти" встигли його висмикнути і кинути в "швидку"."Ягуар" єдиний, хто повернув нам рації, повертаючись з- під Слов'янська на ротацію. Так, це вони звільнили нам нашу Облдержадміністрацію і допомогли не перетворитись на Донецьк-2. І потім ми не ділили їх на "свої не свої". Більше двох років на всіх фронтах вони були наші. Як приємно через недовіру йти до міцних дружніх потисків долонь,добрих слів і посмішок. А особливо пригадую Ярослава на Ізюмському блокпосту ,на самому початку АТО весною в 2014 році, який сказав: "Я теж був на Майдані, тільки з іншого боку(ВВ) і попросив гітару.Ми не змогли дати нашу, бо інші хлопці привезли йому і не одну!
Друзі будьте пильними, ворог у нас той самий - ****а, і тут ми побратими.
 
сегодня мой товарищ, старший офицер запаса, получил назначение. Уходит в 54-ку.
Пока я ему вопросы не задавал )))
 
Роман Донік додав 2 нові світлини — з Roman Donik.
53 хв. ·
Польские фахівці не имеющие опыта работы с ДШК, обчают украинских военнослужащих.
Ленту учат заправлять по АГСному через открытую крышку лентоприемника, а не через лентоприемник как надо. В ленту заряжены боеприпасы с абсолютно разной баллистикой, весом и пробивающей способностью. Это только на одной фотографии. Даже страшно подумать чему они там еще учат. После Яворова, ни один пулеметчик не знал что значит значение газового регулятора и зачем менять это значение. А еще по войскам пошла гулять легенда, что положение газового регулятора влияет на скорострельность оружия (чем больше значение, тем выше скорострельность). ДШК с какого то перепугу начали массово ставить на 4, ПКМы на 3. Через три-четыре недели щадящей работы, все что может быть разбито в затворной части, все разбивается и пулемет уходит на списание. Узнать бы родителя легенды и ноги выдернуть.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Ну, то что поляки не знакомы с ДШК, слабо верится. ДШК один из самых распространенных крупнокалиберных пулеметов в мире и полякам от Варшавского Договора их осталось тысячи.

Вопрос в том, что буржуи сейчас в Украине не столько учат, как учатся сами. У них нет опыта войны непосредственно с российскими войсками, с российской современной тактикой, а у Украины есть. Им сейчас интересно все.

Дальше. В любом пулемете, в том числе в ДШК в ленту всегда заряжали разные патроны. Чередовали. Это нормально. Я сейчас не помню, но примерно так - три патрона обычные, два трассирующих, один бронебойный. Снова-таки, не бросайте камнями, но это примерно. Трассирующие нужны для визуального контроля в какую сторону все это летит. Естественно трассирующий легче, ибо там вместо части сердечника трассирующий состав. Даже автомат по уму заряжается 3 к 1. 3 патрона со стальным сердечником, 1 трассирующий.

По поводу заряжания-разряжания. Сейчас немного меняются принципы обращения с оружием. Не знаю с чем это связано, но все перевернули с ног на голову, в том числе и в России. Наверное в этом есть смысл. Если раньше нас учили досылать патрон в патронник только мизинцем правой руки, то теперь учат досылать вообще левой рукой, за что нас бы сразу убили лопатой по голове. Ну и удержание. Нас учили удерживать за цевье. Сейчас учат удерживать за магазин.
 
Виступ Президента під час П’ятого засідання Ради регіонального розвитку

Зміни та перетворення ми почали в 2014 році. В 2015-му перші зрушення були очевидними лише самим реформаторам. В 2016-му їх вже помітили й високо оцінили наші закордонні партнери. Надзвичайно важливо, щоб 2017-й увійшов до історії як рік, коли зміни стали відчутними для широкого кола наших співвітчизників. Це те завдання, яке я ставлю перед вами.
Слава Україні!

Дорогі співвітчизники!

Шановні учасники Ради регіонального розвитку!

«Розвиток». Це слово у назві нашого організаційного та дискусійного майданчика і є ключовою темою сьогоднішньої зустрічі. Воно логічно об’єднує, воно зводить до спільного знаменника всі пункти порядку денного нашої сьогоднішньої зустрічі. Питання мінімальної зарплати, її впливу на бізнес та бюджет, відновлення банківського кредитування, децентралізація, дорожня інфраструктура, реформа системи охорони здоров’я та зміни у загальній середній освіті.

Ще півтора року тому ситуація в країні була такою, що про перспективи розвитку ми могли лише мріяти. Зараз вже є підстави говорити про те, що почалося реальне відновлення економіки і є можливість починати перехід від тактики виживання до нашої спільної державної стратегії розвитку. Змушений, втім, буду по ходу виступу детально зупинитися на ризиках, які цій стратегії загрожують. Вони здебільшого, на жаль, мають політичний характер і дуже небезпечні.

Друзі, уявіть ще три роки тому дефолт і повний крах видавалися майже неминучими. Тоді по економіці синхронно вдарили війна, закриття російського ринку і падіння світових цін на основні продукти українського експорту товари. Нереформована економіка та розбалансована фінансова система, здавалося б, не залишали шансів витримати такий шок.

Всі українські Уряди – два Кабміни Арсенія Яценюка і третій, Володимира Гройсмана – не мали іншого вибору, ніж йти на дуже жорсткі, принципові й непопулярні кроки. Заходи узгоджувались з міжнародними фінансовими організаціями, які підтримали мою команду, підтримали Україну у цей складний час. І хоча ці кроки, на жаль, були надзвичайно важкими для людей, але без них, хочу запевнити, було б набагато важче. Я неодноразово перепрошував за ті вимушені рішення, хоча усвідомлюю, що більшість, можливо, вибачити й не готова – надто було боляче.

Але саме ці важкі рішення дозволили переламати тренд! ВВП за підсумками 2016 року збільшився на 2,2%. В четвертому кварталі зростання навіть прискорилося майже до 5% на рік. Може це й не так багато, як хотілося б, але в 2015 році, коли ефект російської агресії вже дався взнаки повною мірою, економіка впала на 10%.

Зараз оживає промисловість – демонструє зростання на 2,8% за підсумками 2016-го. Впевнений у 2017 році ми маємо такі самі позитивні перспективи. Промисловість найбільше постраждала від війни, адже втрачено до 20% індустріального потенціалу країни. Втім, промислове зростання припинилося ще за три роки до агресії у 2011 році, і я поки що не знаю, чи ми остаточно перевернули на позитив цю багатолітню негативну тенденцію. Тим більше, що наслідки так званої блокади Донбасу – цього справжнього удару під дих Україні – в першу чергу позначаться саме в цій галузі, в промисловості.

Інфляція, тягар високих цін – те, що людей хвилює найбільше… Цього року вона вимірюватиметься, сподіваюся, вже однозначною цифрою, менш ніж 10%. До 2019 року, це наше спільне завдання, ми маємо вийти на показник близько 5% річної інфляції. Страшно згадати, що позаминулого року вона становила 43%. Її вдалося таки приборкати.

Золотовалютні резерви танули, неначе сніг навесні, і на лютий 2015 року «всохли» практично до 5 мільярдів доларів. Сьогодні вони становлять 15,5 мільярдів. Саме туди, в першу чергу пішли кошти, отримані від міжнародних фінансових організацій, і 100% коштів від Міжнародного валютного фонду. Всі чули, як безвідповідальні політикани стверджують про те, що гроші МВФ проїдені, вкрадені, або використані не за призначенням. Це суцільна, тотальна і безвідповідальна брехня. Кожна копійчина, яку Україна отримала від МВФ, дбайливо зберігається у золотовалютних резервах держави і працює на стабільність національної грошової одиниці, працює на довіру до Української держави, української економіки, української фінансово-банківської системи. Вони цілими і збереженими покладені, насамперед в резерви.

І курс гривні, - де тут дерево, щоб постукати?, - третій рік тримається гнучким, але відносно незмінним. Всі пам’ятають горе-прогнози: то у нас курс – 35, то – 40, то – на 50 не втримаєм. Це такі у нас псевдопатріоти. Ми робимо свою справу у ще раз наголошую, що це є той якір стабільності для бізнесу, який, в тому числі внаслідок співпраці з міжнародними фінансовими організаціями, ми маємо забезпечити без різких коливань для бізнесу та населення, хоча «блокадники» і тут створили додаткові ризики.

Практично завершено болісний і масштабний процес оздоровлення банківської системи, очищення від хворих і небезпечних для усієї системи банків, а таких було понад 80. Гроші, які були розкрадені з банківської системи за всі 23 роки, на сьогодні на нас лягла відповідальність щодо негайних жорстких і рішучих кроків щодо оздоровлення системи. Водночас, в інтересах десятків мільйонів клієнтів ми провели філігранну і бездоганну націоналізацію «Приватбанку», забезпечили і далі будемо забезпечувати його стабільну роботу. Хоча це не знімає необхідності і відповідальності за чітке інформування суспільства про те, де гроші «Приватбанку», де гроші вкладників.

Надію на краще вселяють і такі показники, як зростання прискореними темпами в гуртовій торгівлі та в будівництві. Понад 17% за минулий рік означає, що ця галузь, будівництво, потягне за собою суміжні, а головне, що інвестори вже відчувають майбутній попит на офісні та житлові приміщення. Згідно з результатами останнього квартального опитування «Ділові очікування підприємств», топ-менеджери протягом найближчих дванадцяти місяців прогнозують збільшення обсягів виробництва товарів і послуг, уповільнення темпів зростання цін, ослаблення девальваційних процесів і збільшення попиту на кредити. Хочу нагадати, облікова ставка НБУ в березні 2015 року сягала 30%, а тепер вже 14%. Це ще забагато для нормального кредитування економіки, але тенденція – обнадійлива.

Кадрові агенції повідомляють що розширюється кількість вакансій, тобто робочих місць, водночас збільшується заробітна платня, яка пропонується на ці вакансії. Позитивні очікування вже самі собою є матеріальною силою, яка стимулює економічні зростання.

Якщо провести аналогію з медичною сферою, то ситуація в економіці виглядає приблизно так і повірте мені, добре поінформованій людині, я не згущаю фарби. Ми, бувши вже на межі із потойбічним світом, потрапили до реанімації – і вижили. Провели певний час в палаті інтенсивної терапії – і підвелися на ноги. Нас виписали – і ми пішли. І ми не просто повністю одужаємо, а, сповнені сил та енергії, жити будемо довго та щасливо.

Так, ті тенденції, які я щойно описав, жодної ейфорії вони не викликають. Вони поки що не відчутні для переважної більшості українців. Але, як сказав хтось із філософів, іноді важливішим є не те, що трапилося, а те, чого не сталося, чого вдалося уникнути.

Досягнуті результати ще не призвели до покращення рівня життя людей. В цьому плані ми лише починаємо використовувати першу-ліпшу нагоду, робити перші кроки, такі як: підвищення мінімальної зарплати до рівня 3200 гривень; збільшення заробітних плат лікарів, вчителів тощо; нарощувати витрати на дорожнє будівництво, і це кожен в Україні вже може відчути; надавати фінансові можливості для розвитку місцевих громад і багато іншого.

Отже, головне у нас створені передумови для розвитку економіки, для початку відновлення, а згодом і зростання рівня життя людей. Та, схоже, такий трек не всіх влаштовує ані за межами України, що природно… Ані всередині, що саме собою аномально й патологічно… Але ж факт, що значна частина політикуму продовжує керуватися принципом: «чим гірше, тим краще».

Я так довго говорив про речі, які не є прямою, безпосередньою конституційною відповідальністю Президента, щоб підійти до теми великих ризиків, політичного характеру, які загрожують економіці та добробуту людей. Щоби ми зрозуміли, що дещо вже досягнуте, а відтак і втрачати є що.

Надто вже велика небезпека – відкотитися назад. І тоді всі жертви, всі страждання, які понесли і перетерпіли люди, виявляться марними. Хотілося б, щоб українською реальністю не став грецький міфічний герой Сізіф. Щойно той ціною титанічних зусиль піднімав на гору важку каменюку, як вона скочувалася низ. Він знову котив її на вершину, а вона волею богів щоразу вергалася додолу. І так до скону віків.

Головною є російська військова загроза. І вона походить не лише з окупованих районів Донбасу, вона нависає по всій лінії кордону з Росією. Правильна відповідь на цей виклик лише одна: якщо на початок 2014 року витрати на оборону становили 1 % ВВП, то в 2016 році нашими спільними зусиллями ми довели ці витрати до 3,2 %, і не виключено, що цю частку прийдеться збільшити іще. Якщо ж врахувати загальні витрати на оборону та безпеку, то вони вже зараз перевищують 5% валового внутрішнього продукту.

Повторне народження і зміцнення наших Збройних Сил спонукало Кремль помножити свої зусилля із внутрішньої дестабілізації в Україні. Інформаційна війна, розповсюдження фейкових новин, сіяння паніки та зневіри… Стимуляція і симуляція протестних рухів та маніпуляція у своїх інтересах деякими праворадикальними угрупуваннями… Просування лукавої ідеї дострокових виборів, щоб посилити представництво лояльних до Кремля сил, відрядження в Україну диверсійних груп, підготовка терористичних актів – ось далеко не повний інструментарій Кремля.

До політичних ризиків, що ставлять під загрозу економічне зростання, безумовно, відносяться і дострокові вибори. Я щиро поважаю вибори, в тому числі й дочасні, як елемент демократії, ключову технологію народовладдя. До речі, хочу нагадати, що сам їх ініціював, коли в тому була реальна потреба, і коли в українській Верховній раді після Революції Гідності панували комуністи і регіонали. Я регулярно вивчаю опитування громадської думки і не бачу жодної перспективи, аби внаслідок позачергового голосування було б обрано парламент з більшим реформаторським потенціалом, ніж той, що зараз працює. Передвиборча кампанія поставила б на паузу всі реформи мінімум на рік. А далі склад нової Ради виявився би настільки пістрявим, що годі було б й сподіватися на створення бодай якоїсь коаліції.

Ось чому я категорично проти перевиборів, яких найголосніше вимагає так звана широка опозиція. А кістяк цієї широкої опозиції – дві партії, які вісім років тому лише якимось дивом не створили широку коаліцію. Які з 2006 по 2014 рік по черзі мінялися біля державного керма, і за якими ми й досі, до речі, прибираємо.

Вони трохи поміняли назви, зробили легкий ребрендінг, але від цього не стали новими. Демократія працює тоді, коли сьогоднішніх при владі замінюють завтрашні, а не вчорашні чи позавчорашні. Як Президент лише порадію, бо це добре для України було б, якщо до 2019 року, року планових виборів, президентських і парламентських, в парламенті стосовно теперішньої влади сформується сучасна альтернатива. Альтернатива більш ліберальна, більш демократична, більш проєвропейська, ніж поточна коаліція. І головне – не популістська, позбавлена схильності до демагогії, і в арсеналі якої нема простих, а тому нечесних рішень.

Поступальний популізм так само є однією із головних політичних загроз зростанню. Це явище не суто українська проблема, з ним мають клопіт в усій Європі. Минулого тижня всі європейські лідери, і я також мав приємність і задоволення, привітати Марка Рютте з перемогою на виборах в Нідерландах, а ми один одного – з поразкою антиєвропейських праворадикальних сил.

Втім, український популізм здебільшого не правого, а лівого толку. Він блокує цілу низку важливих реформ, без яких не може бути здорової та успішної економіки, як-от прозору приватизацію чи впровадження ринку земель сільськогосподарського призначення.

Однак, маю повернутися до теми ризиків. Все чіткіше кристалізується загроза анархії та отаманщини. Яскравим доказом тому є реальні й потенційні наслідки так званої блокади Донбасу. Її організатори показали себе як неперевершені майстри політичного піару. Вони грамотно вирахували больову точку, піймали хвилю суспільних очікувань, виявили оголений нерв.

Але вони дурили суспільство, бо насправді то була не блокада ОРДЛО. Ну яка блокада, коли там дірка в кордоні з Росією в сотні кілометрів? Насправді все це виявилося спецоперацією, направленою на те, щоб виштовхнути окуповані райони українського Донбасу в Російську Федерацію.

Нам довелося рішенням РНБО тимчасово призупинити транспортне сполучення з окупованою територією і це мало вимушений характер. Воно припинило той хаос, в який блокадники намагалися занурити всю країну. Борючись за повернення територій, ми могли і навіть мусили здійснювати товарний обмін з нашими заводами, тими, які змогли залишитися у правовому полі України. Вони платили податки Українській державі, вони були зареєстровані в українських органах реєстрації, вони виплачували заробітну платню в гривнях, через банківські рахунки, що унеможливлювало будь-яке надходження коштів до сепаратистських угруповань. Блокадники добились того, створили для цього підґрунтя, щоб підприємства були захоплені, конфісковані, пограбовані. І ми не маємо жодного права приймати продукцію від підприємств, які тепер захоплені бойовиками. І саме про це – рішення РНБО. Обмежений обмін товарами може відновитися, щойно росія та її маріонетки повернуть українським власникам, і Українській державі вкрадені заводи.

Внаслідок блокади Україна втратила останню сферу впливу на ці території. Тим, хто хочуть відштовхнути і подарувати ці землі Путіну – це абсолютно прийнятна стратегія. Ті, хто хочуть, щоб ці підприємства і ця стратегія була якорем, який тримає окуповані території в надії повернутись в Україну – це питання життя і смерті.

Не в останню чергу потрібно проаналізувати і економічні наслідки. Удар було завдано по вітчизняній енергетиці, металургії, по бюджету, створено додаткові ризики для національної валюти.

Ми, звичайно ж, знайдемо вихід, але для цього знадобиться витратити і час, і гроші. Не хочу і не буду виглядати недостатньо оптимістичним, але Мінфін прогнозує не лише бюджетні втрати, але й уповільнення зростання ВВП внаслідок розриву технологічних ланцюжків в промисловості внаслідок блокади. Хто за це зараз буде відповідати?

Сьогодні МВФ на засіданні свого правління мав виділити черговий транш – один мільярд доларів, який конче потрібен для подальшого поповнення золотовалютних резервів, для утримання стабільності національної грошової одиниці, для дуже потужного сигналу інвесторам. Бо вони, інвестори кредитування з боку Фонду розглядають як авторитетну та відповідальну рекомендацію вкладати вже свої, приватні гроші, в Україну, розвивати у нас виробництво, створювати робочі місця.

Нами спільно було проведено велику роботу: проведені реформи, ми переконали Фонд в тому, що наш варіант пенсійної реформи є такий, що не передбачає напряму підвищення пенсійного віку, і ми отримали позитивну оцінку проведених економічних реформ. А в суботу питання по Україні зникло з сьогоднішнього порядку денного ради директорів. Оце і є той вплив політичних ризиків, про небезпеку яких я говорю зараз. І сьогодні у нас відбудуться інтенсивні переговори Міністра фінансів, Голови Національного банку, Прем’єр-міністра і я братиму в цьому участь для того, щоб виправити ті результати, які були викликані абсолютно безвідповідальною поведінкою українських політиканів. Ще раз наголошую – причиною відтермінування стали наслідки блокади!

Я, звичайно, наголошую, що ми спільно маємо об’єднатися для того, щоб найближчим часом отримати транш.

Сьогоднішній мій день почався з наради з цього питання, де брали участь зазначені керівники держави і один із її учасників, до речі, запропонував відрядити до Вашингтону в якості спецпредставника України Андрія Івановича, разом із Семенченком, Юлію Володимирівну, разом із Парасюком… Якщо «Самопоміч» організувала та патронувала блокаду, то хай би і виправляла наслідки цієї диверсії. Звичайно, пропозиція була жартом, і її автору було поставлено на вид, що в цій ситуації нам не до жартів. А я, як Президент, маю відповідати не лише за свої помилки, але і за помилки чужі.

У контексті блокади маю серйозні претензії і до вас, шановні голови обласних державних адміністрацій тих областей, де місцеві ради перевищили свої повноваження і ухвалили рішення, які виходять далеко за межі їхньої, обласних рад, відповідальності, і розхитують ситуацію в країні. Вони зараз будуть наповнювати золотовалютні резерви, обласні ради? Вони будуть компенсувати втрати державного бюджету, вони будуть компенсувати втрату робочих місць? Вони будуть нести відповідальність за повернення цих територій під українську юрисдикцію? Ні! Вони зараз сховалися. Так само, як і сховалися тоді дехто з вас замість того, щоб займати атакувальну публічну позицію. У вас безліч аргументів для того, щоб переконати депутатів і суспільство. Ще раз наголошую, це означає, що ви або не вели роз’яснювальної роботи, і десь відсиділися – чи в окопі, чи взагалі за пічкою. Або пояснювали так, що вас ніхто не зрозумів. Або вам бракує політичного авторитету в своїх областях.

Сподіваюся, що ця історія стане уроком для всіх. Влада повинна займати політично наступальну позицію, так само, як і деякі голови обласних державних адміністрацій змогли переконливо продемонструвати державну позицію обласним радам.

В сьогоднішній Україні багато хто демократію плутає з махновщиною. Скажіть, будь ласка, Французька Республіка є демократичною країною? Про інцидент в аеропорту Орлі всі чули? Зловмисник вхопив військового за автомат і негайно, в ту саму мить був застрелений. В країні є висока терористична загроза, а ми – у воюючій країні. От французька ілюстрація того, що демократія – це не є анархія та вседозволеність.

Монополію на застосування сили має тільки держава, навіть коли вона демократична. Шановні, нам і Путіна не потрібно щоб втратити державність, якщо ми цього не засвоїмо. Якщо не зрозуміємо, що всі акції протесту повинні носити винятково мирний характер, а пристрасть до зброї належить демонструвати лише на фронті. Благо, можливість для тих, хто бажає зараз є, контрактна армія ефективно комплектується. Тому добре розумію позицію керівника Національної поліції Сергія Князєва, який наполягає на тому, щоб притягнути до відповідальності народного депутата, який застосовував насильство, погрози і хамство до поліцейських. Поліція також потребує захисту! Політичного захисту. Людина в погонах потребує захисту і нашої підтримки і це завдання не лише Президента, Уряду чи Міністра внутрішніх справ – це завдання кожного з вас.

Шановні пані та панове!

Ключовою реформою на поточний рік залишається реформа антикорупційна. Корупцію теж є всі підстави розглядати як загрозу економічному зростанню і національній безпеці.

Запрацювала антикорупційна інфраструктура: Національне антикорупційне бюро і Спеціалізована антикорупційна прокуратура, Агентство із запобігання корупції. Втім, я принципово не хочу ділити правоохоронні органи на нові й старі, хороші й погані. Всі вони роблять спільну справу, і позитивні зрушення очевидні зараз і в роботі СБУ, і у важкому процесі створення і становлення Національної поліції, і в діяльності Прокуратури, НАБУ.

Стартувала система, багато хто не вірив, що це вдасться, система електронного декларування. Статками політиків шоковане все суспільство, в тому числі і - я, як людина, яка всі свої гроші заробила за багато років важкої і ризикованої праці у сфері бізнесу. Але, з іншого боку, не забуваймо, що раніше у нас це все приховувалося від суспільства. І сьогодні ми переконливо і твердо продемонстрували відкритість і прозорість. І що в деяких сусідніх країнах за надмірний інтерес до грошей найвищих посадовців можна отримати тюремний строк. Звичайно ж, ці держави не можуть бути і не є нам прикладом для наслідування, лише для порівняння. Це вже зараз хай вони вчаться у нас, бо ми зробили важливий стратегічний крок в безпосередній боротьбі з корупцією і у формуванні нової, антикорупційної політичної культури.

«В системі корупції вже виникають проломи, їх треба розширювати», - це не я сказав, а керівниця проекту «Антикорупційна ініціатива ЄС в Україні». Як на мене, доволі об’єктивна оцінка.

Віялові затримання хабарників, які ледве не щодня спричиняють потужний резонанс в ЗМІ, не викликають, однак, відчуття в суспільстві, що системна боротьба з корупцією почалася. Чому? Бо по телевізору розповідають лише про злочини, але не можуть показати покарання через відсутність, поки що, належних судових рішень.

Я кожного дня бачу в ЗМІ та в соціальних мережах, що пишуть люди про ситуацію в судах. І на відміну від співгромадян, не маю права публічно висловлювати свою думку по конкретних випадках. Але як гарант прав і свобод громадян - ініціював і забезпечив старт реформи судової системи. Я дуже вдячний Парламенту, який підтримав конституційні зміни в частині правосуддя і низку законів. Наголошую, що зараз триває безпрецедентний конкурс із залученням громадськості, за результатами якого буде створений новий Верховний суд на засадах відкритості і конкурентності. В ньому беруть участь і діючі судді, і кандидати з-поза судової системи, адвокати, науковці. На старті надійшло півтори тисячі заявок, зараз залишилося трохи понад п’ятисот кандидатів.

Перевіряти кандидатів на відповідність критеріям професійної етики та доброчесності має Вища кваліфікаційна комісія суддів, Громадська рада доброчесності, Вища рада правосуддя. «З нами, слава Богу, ніхто не домовлявся і не домовляється і не намагається це зробити», - такими словами свої враження про роботу в Громадській раді доброчесності передав один із її членів, колишній воїн 92-бригади розвідник Леонід Маслов. Вчора увечері побачив його інтерв’ю на одному із Інтернет-ресурсів. І це те, для чого така рада створювалась.

Отже, очікую, що новий Верховний Суд запрацює вже у травні-червні. Мусимо за ці весняні місяці проголосувати нове процесуальне законодавство, яке забезпечить перехід судової системи з чотириланкової до триланкової, чим завершимо процес виконання рекомендацій Ради Європи з цього питання.

Після конкурсу до Верховного Суду розпочнеться, нарешті, реорганізація апеляційних судів. Нове законодавство дозволяє брати в конкурсах участь, ще раз наголошую., не тільки суддям, але й адвокатам та науковцям. Тож звертаюся до всіх правників, що мають відповідну кваліфікацію і стаж роботи – долучайтеся до розбудови нових судів! Президент свою справу зробив. І судів цих гостро потребують Україна і українці.

А от напад псевдоактивістів в балаклавах на голову Вищої ради правосуддя минулого тижня – це не що інше, як спроба зірвати судову реформу, законсервувати той неприйнятний стан речей, залякати суддів і тих, хто бере участь у реформуванні суду, і ми який намагаємося зараз цю ситуацію кардинально змінити. Держава має і буде забезпечувати суддям і посадовим особам органів системи правосуддя належний захист. І я вимагаю від правоохоронних органів швидкого та неупередженого розслідування цього кричущого інциденту і ефективних дій з боку цих органів.

Переконаний, що самим ефективним способом боротьби з корупцією є не лише репресії, а зняття того ґрунту, з якого вона проростає: зменшення ролі держави в економіці, позбавлення чиновників впливу на бізнес-процеси; впровадження електронних форм урядування, управління та спілкування підприємця з державними органами. Це доведено і впровадженням системи ProZorro, і курсом на дерегуляцію, який ми впроваджували минулого року і продовжимо поточного.

Вже кілька десятків років триває дискусія про долю податкової поліції. Хочу нагадати, що декілька років тому говорили про вплив санепідстанції на бізнес, про вплив пожежників на бізнес, говорили про вплив екологів, інших. Було три священних корови: СБУ, поліція і податкова міліція чи поліція, яку навіть ніхто чіпати не міг. Впевнений в тому, що, на жаль, зараз спроби знайти компроміс, поки що зайшли в глухий кут. Я впевнений в тому, що пора приймати рішення і ставити крапку. Моя пряма політична воля полягає в тому, що цю структуру, податкову поліцію, слід ліквідувати. Її роботу мають виконувати не м’язисті хлопці в масках, а «ботани» в білих комірцях через аналітичну роботу. Тому тут потрібні більше не силові, а аналітичні здібності. Не груба сила, маски-шоу, а ефективна конкретна робота. Домовилися, що до засідання Національної ради реформ, при активній участі Уряду, парламентського комітету, депутатів, експертів і громадськості буде доопрацьований і розроблений законопроект, який я готовий подати як невідкладний, щоб вже в короткий термін запрацювала нова Служба фінансових розслідувань як принципово новий, інтелектуально-аналітичний орган.

Шановні пані та панове!

Бувши в колі представників місцевих громад, звичайно ж, не можу не зупинитися на питанні децентралізації. Місцеві бюджети зросли з шістдесяти дев’яти мільярдів гривень в 2014 році до ста сорока семи мільярдів минулого року. Цього року мають вийти на показник в 170 мільярдів. Це означатиме зростання в два з половиною рази.

Частка місцевих бюджетів у зведеному бюджеті країни також збільшилася і впритул наблизилася до 50%, чого ніколи не було за всю історію України. Отже, доходи місцевих бюджетів розширювалися випереджальними темпами щодо росту доходів державного бюджету. І останнє підвищення мінімальної заробітної платні вдвічі, до 3200 гривень, зіграло тут важливу роль і колосальну вигоду отримали теж місцеві бюджети.

Те, що ви на місцях отримали такий колосальний ресурс, не означає, що ніхто не буде цікавитися і контролювати ефективне використання цих грошей. Не треба погоджувати це з Києвом, саме в цьому був сенс запровадження децентралізації, але тримати їх на депозитних рахунках маючи не відремонтовані дороги, не побудовані школи, не відновлені дитячі садки, вуличне освітлення, не маючи реальних кроків для того, щоб кожна громада відчула реальні кроки 2,5-кратного збільшення місцевих бюджетів – це теж неприйнятно. Наголошую - на що конкретно, вирішуйте самі, але люди повинні бачити, що у вас де нову дорогу, де сучасне освітлення, а де, вибачте, і сміттєзвалище… Гроші для цього є.

Ми на кожній нашій зустрічі з Європейським банком реконструкції та розвитку, з Європейським інвестиційним банком, маючи унікальну їхню експертизу, на зустрічі з міжнародними представниками, в тому числі і по цьому сміттєзвалищу, мали конкретні переговори і я впевнений в тому, що зараз уже долучили Європейський банк інвестиційний, їх експертизу, наших французьких партнерів, про яких я говорив з французькою владою… Не можемо самі, будемо запрошувати на допомогу, але львів’ян сам на сам з цією проблемою не залишимо. Громади мають визначати які проекти в першу чергу вони мають фінансувати.

Ми, в свою чергу, на центральному рівні провели велику роботу по залученню ресурсів міжнародних програм фінансової допомоги на потреби розвитку регіонів та місцевих громад. При чому це не є винахід. Деякі місцеві ради працювали з цим 5 і 10 років тому, залучаючи ресурс. Але сьогодні гроші є і ця міжнародна допомога – вагомий додатковий ресурс, який потребує особливо ефективного застосування в інтересах громад, в інтересах кожного громадянина України.

«За останні два роки Україна – за доволі складних обставин, здійснила великі кроки. Наразі вкрай важливо переходити від ухвалення законодавства і створення інституцій до повної реалізації цих реформ, аби українські громадяни могли пожати плоди цієї праці», – це слова, якими високий представник ЄС із питань зовнішньої та безпекової політики Федеріка Моґеріні, великий друг України, кілька місяців тому прокоментувала спільний звіт Європейської служби зовнішньої дії та Європейської Комісії. «Україна, - сказано в цьому звіті, - впроваджує інтенсивні та безпрецедентні реформи в економічній та політичній системах; її демократичні інституції й надалі відновлюються».

Зміни та перетворення ми почали в 2014 році. В 2015-му перші зрушення були очевидними лише самим реформаторам. В 2016-му їх вже помітили й високо оцінили наші закордонні партнери. Надзвичайно важливо, щоб 2017-й увійшов до історії як рік, коли зміни стали відчутними для широкого кола наших співвітчизників. Це те завдання, яке я ставлю перед вами.

Слава Україні!
 
Вопрос в том, что буржуи сейчас в Украине не столько учат, как учатся сами.
см.фото: польский инструктор обучает украинских воинов. Заряжает пулемет как агс, у них нет опыта использования дшк по новому.Это как сейчас учат экссоветских офицеров стрелять из калаша. казалось бы

Трассирующие нужны для визуального контроля в какую сторону все это летит.

читал большую статью о трассерах и т.п
команда Доника учит по новому и ставит новый обвес. учат не стрелять длинными, учат целиться, а не подавлять потоком пуль, учат стрелять далеко и прицельно. трассер это еще и подарок снайперу. у того же Доника есть фото, как из Вала 2 попадания в пламегаситель ДШК.
Кароче, задачи у этого пулемета другие, этому учат. потому и патроны подбирают
 
Не буду сюда текст нести. Про манипуляции на ТВ цвИнтер.

«Інтер» та «Опозиційний блок» на варті 8 березня
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Dmitro Vovnyanko
14 хв. ·
Знаєте мені я вже просто не вистачає слів. У мене все більше складається враження, що все те, що не змогли зробити ватна п’ята колона, генштаб Росії та банди ДиРи – зробити заходилися ідейні щирі патріоти і незламні борці “за права трудящих”.
Ви вже чули зраду про фіскальні чеки? Ні? Скоро почуєте.
Якщо вам мало “блокувань” мушу привітати – зараз на акції протестів намагатимуться вивести базари, під гаслом “нам лізуть в кишеню під приводом впровадження фіскальних чеків”.
Передісторія така. Минулого року ВР прийняла законопроект N 5138 яким зобов’язав продавців обов’язково мати касовий аппарат для продажу побутової техніки, на яку видається ГАРАНТІЯ. Чули? Гарантія.
“Так чеки ж і зараз дають” – зауважите ви. А от і ні. Більшість того, що вам дають в магазинах - це не фіскальні чеки. Це – фількіна грамота, яка не має жодної юридичної сили, позаяк аппарат не зареєстрований в податковій, не мають он-лайн зв’язку з ДФС і взагалі існують виключно для внутрішнього обліку фірми. З цим часто стикаються особи, що намагаються подавати на торговців в суд.
А часто-густо вам дають навіть не чек, а папірець написаний від руки… Знайомо?
Правда така. Наразі в Україні більше 50% бізнесу – в тіні. Курс на детенізацію взятий давно і поступово реалізується. Будь-яка реформа, це не тільки приємні результати – це ще й зміна певних правил гри.
“Ну от! Тепер побутова техніка подорожчає!” – збуритеся ви. І даремно. В Україні існує певна кількість мереж, що працюють виключно й тільки в білу. Техніка у них і у тих хто жене “сіряк” коштує однаково, при різних розходах. Вище цін білих продавців ціни не стрибнуть.
“А що за потреба впроваджувати касові аппарати саме зараз? Без дискусії? Без обговорення?” Вірно я угадав ваше питання? Відповідь – дуже важко відповідати на суцільну брехню.
Законопроект 5138 прийнятий в кінці минулого року. Ще у 2016 р. у комітет Верховної Ради з податків звернулися представники бізнес-асоціацій з проханням навести лад в оподаткуванні. Після того відбувались обговорення в комітеті, і палкі дебати в парламенті.
Просто в четвер Кабмін прийняв відповідну постанову, але списку товарів наразі ніхто не бачив. Він – дороблюється. Проте майдани з працівників радіоринків та усіх інших готують вже зараз. Готують всі. І не в міру емоційні активісти. І нардепи, яким треба зупиняти економічне зростання. І зовнішні сили, яким потрібно по Майдану на кожній вулиці.
Кому це треба? У першу чергу отим крупним мережам, які для всіх – великий інтернет-проект, а за документами – 5-6 ФОПів.
Уявляєте собі натовпи підприємців, які протестують проти утисків виробників, бо їм сказали що виробників утискатимуть, не сказавши, що виробників звуть Ахмєтов і Коломойський? От саме до цього нас підбивають.
“Але ж купити аппарат і запрацювати в білу – це значні розходи!” – скажете ви. Відповідаю. В інеті касовий апарат б/в коштує від 700 до 2000 грн. Побутову техніку продають у великих павільйонах, де розетка – знайдеться. Податкова апарати реєструє. Все вирішується.
У нас завелося чимало борців з контрабандою? То чому вони проти боротьби з контрабасом фіскальними методами?
Знаєте, жити за принципом “красти кукурудзу, варити і продавати” – гарно, допоки власник поля не інвестує в охорону. Рано чи пізно, а жити за правилами доведеться. І отут питання до всіх нас. Готові ми грати за правилами, чи захищаючи своє право жити без правил ми готові зруйнувати власну країну?
Хто ми? Нація? Чи зборисько халявників?
 
Международный рынок возобновляемой энергетики активно отреагировал на предложение инвестировать в зону отчуждения ЧАЭС — заявки подали 52 компании из США, Китая, Европы, Беларуси и Украины
Как мы уже упоминали, Государственное агентство Украины по управлению зоной отчуждения до 1 марта 2017 года принимало заявки от заинтересованных инвесторов на получение в пользование земельных участков для строительства объектов солнечной генерации в зоне отчуждения ЧАЭС. В результате Украина получила 52 заявки (ранее сообщалось о 44 заявках) от компаний из Дании, США, Китая, Германии, Франции, Украины и Беларуси, сообщил Министр экологии и природных ресурсов Украины Остап Семерак.

Министр отметил, что активность компаний при подаче заявок и их «география» свидетельствуют о повышенном интересе международного рынка возобновляемой энергетики к возможностям инвестировать в развитие украинского рынка.

«Мы проанализировали заявки, полученные от компаний. Количество предложений превзошло все наши ожидания. Международный рынок возобновляемой энергетики активно отреагировал на наш месседж. Компании, которые подали свои заявки, имеют разный уровень инвестиционных возможностей.

В первую очередь нам интересны компании, которые имеют опыт работы в этой сфере и могут инвестировать в развитие возобновляемой энергетики, а не искать на рынке финансовые ресурсы для того, чтобы попасть в проект», — сказал Остап Семерак.
Он отметил, что Украина снизила ренту земли в зоне отчуждения и упростила процедуру ее аренды.

«Правительство продолжает работу над разработкой прозрачной процедуры предоставления в аренду земельных участков под объекты возобновляемой энергетики. Ведь возобновляемая энергетика становится все более популярным трендом в мире.

Ее развитие — это еще один путь не только к энергетической независимости Украины, но и к внедрению «зеленых» технологий, которые становятся залогом экологической безопасности и устойчивого развития страны, — резюмировал Министр экологии и природных ресурсов Украины.
Особо отметим, что Остап Семерак уже провел встречу с с представителями консорциума компаний, которые в свое время реализовали парк возобновляемой энергетики в Беларуси на территориях, пострадавших вследствие Чернобыльской катастрофы. Таким образом у данного участника конкурса заявок уже есть полноценный опыт реализации подобных проектов, что позволит ускорить процес создание СЭС вокруг ЧАЭС.

Источник: Министерство экологии Украины

Образованная из-за аварии на ядерном реакторе в 1986 году зона отчуждения вокруг ЧАЭС с радиусом 30 км и площадью более 2800 км2 практически непригодна для других видов коммерческой деятельности из-за постоянного радиационного фона.
Данная площадь имеет солидный потенциал для развития солнечной энергетики, так как на территории уже присутствуют линии электропередач высокого напряжения суммарной емкостью 4 ГВт, которые ранее использовались для атомной станции, дешевая земля и множество высококвалифицированных специалистов, обученных для работы на электростанциях.
Украина уже несколько лет ищет инвесторов для развития солнечной энергетики в зоне отчуждения ЧАЭС, первоначальные планы по выходу на 1 ГВт мощности могут стоить украинскому правительству порядка $1,1 млрд. Возможность предоставления соответствующего финансирования рассматривает Европейский банк реконструкции и развития (ЕБРР).

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Комиссионный рынок б/у оружия в Бельгии. У меня все.

b2fbae.webp
 
****! Та шо ж у всех за весеннее обострение?


Савченко требует возбудить уголовное дело против Турчинова, который "начал войну с братской Россией"
.
Ведущая пророссийского телеканала NewsOne, народный депутат Надежда Савченко потребовала возбудить уголовное дело против секретаря СНБО Александра Турчинова, который коварно воспользовался предоставленными ему Конституцией полномочиями, чтобы в ранге и.о. президента развязать войну с братской Россией и сдать Крым.
Это заявление на своем телеканале тов. Савченко сделала после посещения допроса в СБУ, где подтвердила, что участвовала в стрельбах с"прекрасными ребятами" и "настоящими офицерами" т.н. ДНР во время своего последнего посещения "дружественной республики".
Савченко заявила, что уже в скором времени подаст соответствующий "судебный иск по этому процессу". По ее словам, неготовность украинской армии к обороне Крыма - это ложь, т.к. в это время "в армии были люди, в армии была я!"
Тов. Савченко утверждает, что именно Турчинов начал войну с братьями-россиянами ("он начал войну"(с)), за что подлежит уголовному преследованию.
"Наступит то время, когда люди соберутся и подадут иск против тех деятелей, которые в то время принимали преступные решения о сдаче Крыма. Как бы они потом не рассказывали, что у них не было выбора, что не была готова армия, они не могли ничего сделать – это все ложь. В армии были люди, в армии была я! И я была готова воевать за свою землю в Крыму. И я была не одна. А рассказывать, что мы не в состоянии – нет. Это они были неспособны пожертвовать своими интересами для защиты Украины. Они сдали украинский Крым, начали войну, помогли врагу начать войну в украинском Донбассе", - говорит Савченко.

Без комментариев, господа. Гадя прекрасна в своей глупости...
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Оттуда же. Минометы никому не нужны?

6810354.webp
 
Назад
Зверху Знизу