- Чому в авто з автоматом педалі зазвичай стоять так, наче просто зчеплення прибрали, а інші залишили як було? Педалі стоять зі зміщенняв вправо, під праву ногу тільки. Чому не поставити симетрично, як на картингу?
- для безпеки щоб не плутали пересідаючі з/на механіку.
- для універсальності/ціни щоб не проектувати і не виробляти два різних педальних вузли і решту обвʼязки і не перепроектовувати два варіанти безпеки на краш тест.
- для безпеки щоб не тиснули дві педалі одночасно - на це як мінімум не розраховані алгоритми abs/esp та пасивної і активної безпеки. сходи на контраварійку на сучасній тачці там пояснять на пальцях яку поведінку в екстрених ситуаціях можна очікувати від авто яке розганяється (натиснутий газ), їде (нічо не натиснуто), гальмує (натиснуте гальмо)
- Чому перемикач передач - огидна пластмасова шорхалка? Що характерно, в дешевих машинах це нормальний важіль, а в середніх і дорогих це якась залупа, або як колесико гучності на музичному центрі, або ще хрін знає що. Кому це зручно?
тю на мерсах то взагалі перемикач "щіток" і нічо

це все звісно трохи ламає звички, але на сучасних "автоматах" важіль вже не має механічного звʼязку з коробкою, тож вже не має сенсу робити його саме важілем - можна зробити крутілками, кнопками, AI чи хоч голосом.. місце зекономити може чи на вартості наприклад..
- щоб асистент парковки зробити автономний чи автопілот - тобі треба сервоприводи ліпити на звичайний секвентальний важіль, або нічого не ліпити маючі просту крутілку або кнопочки..
- Чому нормальний ручник тільки або на дешевих машинах, або на спортивних. У всіх інших якась всрата кнопка, котру чи то вниз чи то вгору тягнути.
бо "нормальний" ручник хоче тросове механічне зʼєднання від важеля до супорта на задніх колесах. вимагає регулювання. зробити автохолд на ньому важче і дорожче. а ну і люди забувають його піднімати і опускати.
електроний ручник не вимагає регулювання, автохолд це майже безкоштовна фіча при виробництів та складанні.
- Якого біса центральне дзеркало перекриває огляд у напрямку вперед-вправо? І не в кожній машині його можна підтягнути вище.
опусти сидіння нижче і не сиди під стелею
- Нахуя електричне регулювання сидінь, якщо воне таке повільне? Механічне на базовних комплектаціях - тупо швидше і зручніше.
бо дає можливість безпечно налаштуватись в русі. а коли є памʼять то в сімейному авто це кіллерфіча. ну і ручне регулювання не дають можливості зробити "легку посадку" з відсуванням керма і сидіння, думаю для америки то важлива фіча.
- За передню ліву стійку, що перекриває огляд при повороті, й казати нічого. Це у них такий принцип проектування "Ми зробили авто безпечним у випадку зіткнення, і ми обіцяємо, що ти, суко, таки в'єбешся" ?
це мінуси заваленого скла для кращої аеродинаміки/економічності. плюс в стійку ще треба запхати подушку, а іноді і динаміки

загалом "виглядання" корисна звичка і для хребта і для безпеки навіть на старих авто з тонкими стійками
- нафіга потрібен sun roof і що таке moon roof? Воно дюйм-два місця над головою забирає. На що там вгорі дивитись?
людям завжди подобались люки (sun roof) і панорами (panoramic moon roof).. багато їздять з відкритими. а заднім пасажирам теж цікавіше дивитись..