Единый электронный билет в городском транспорте

2d0e5734af894e71.png
 
Не работает старая карточка метро, а на ней ещё много денег. Кто-нибудь знает, кто ими сейчас занимается? На историческом комнатки, где раньше этим занимались, больше нет.
Если кому интересно. Комнатку на Историческом восстановили. Проблема решена. Посетителей там нет вообще никого.
Как найти - на Историческом вход в дверку с номером 8 (возле дежурной по станции, сверху надпись "Полиция"). Там коридор, комната номер 13.
С ФБ-аккаунта метрополитена:

Інформація щодо обслуговування безконтактних електронних карток

Шановні пасажири!

Обслуговування безконтактних електронних карток здійснюється за адресою: станція метро «Історичний музей», кімната №13.

Послуги, які надаються:

Перенесення залишку коштів з несправної повнотарифної безконтактної електронної картки на нову (за наявності у пасажира нової картки).

Перенесення залишку коштів з заблокованої або несправної студентської безконтактної електронної картки на повнотарифну безконтактну електронну картку (за наявності у пасажира нової картки та студентського квитка).

УВАГА: Перенесення коштів з безконтактних електронних карток на картки E-ticket – не здійснюється!

Режим роботи:

ПН. - ЧТ.: з 8:00 до 17:00 (перерва з 12:00 до 12:45);

ПТ.: з 8:00 до 15:45 (перерва з 12:00 до 12:45);

СБ. - НД.: – вихідні.
 
Если кому интересно. Комнатку на Историческом восстановили. Проблема решена. Посетителей там нет вообще никого.
Как найти - на Историческом вход в дверку с номером 8 (возле дежурной по станции, сверху надпись "Полиция"). Там коридор, комната номер 13.
С ФБ-аккаунта метрополитена:



Отличная информация) спасибо!
 
Народ, а, может, нам Гепу на герцога сменить? Ибо с 29 февраля...

Завдяки безкоштовній роботі громадського транспорту, влада Люксембургу розвантажує дороги від напливу автомобілів.

Як розповідає “Deutsche Welle”, в Люксембурзі від суботи 29 лютого весь громадський транспорт, а саме – залізниця (за винятком проїзду в першому класі), автобуси (крім кількох нічних рейсів) і трамваї, став безкоштовним для пасажирів.

Міністерство сталого розвитку герцогства, в структуру якого входить департамент транспорту, наголошує, що подібні заходи раніше приймалися окремими містами. Це вперше такі дії застосовані до території цілої країни. Розмір витрат – 41 млн євро. Вони будуть покриті за рахунок податків.

Зміни, які влада назвала “важливою соціальною мірою”, торкнуться майже 40 відсотків домогосподарств. Забезпечення повністю безкоштовного проїзду зажадає додаткових витрат в розмірі 41 млн євро на рік, які будуть отримані за рахунок податкових зборів.

Площа Великого Герцогства Люксембург становить 2 590 квадратних кілометрів, що всього на 63 квадратних кілометрів менше за разом узяті території Харкова та Харківського і Дергачівського районів, котрі його оточують.

Населення країни становить 607 тисяч осіб. Щодня на роботу в Люксембург приїздять близько 200 тисяч осіб з Німеччини, Франції та Бельгії. Щоб уявити, багато це чи мало, розглянемо статистику.

Разом це у 2,12 рази менше, ніж кількість усього населення Харкова та мешканців прилеглих до нього Харківського і Дергачівського районів. Особливо показовими цифри виглядають на тлі того факту, що велика кількість людей з цих двох районів щодня приїздить до обласного цетру на роботу та навчання.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Народ, а, может, нам Гепу на герцога сменить? Ибо с 29 февраля...

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Завдяки безкоштовній роботі громадського транспорту, влада Люксембургу розвантажує дороги від напливу автомобілів.

Як розповідає “Deutsche Welle”, в Люксембурзі від суботи 29 лютого весь громадський транспорт, а саме – залізниця (за винятком проїзду в першому класі), автобуси (крім кількох нічних рейсів) і трамваї, став безкоштовним для пасажирів.

Міністерство сталого розвитку герцогства, в структуру якого входить департамент транспорту, наголошує, що подібні заходи раніше приймалися окремими містами. Це вперше такі дії застосовані до території цілої країни. Розмір витрат – 41 млн євро. Вони будуть покриті за рахунок податків.

Зміни, які влада назвала “важливою соціальною мірою”, торкнуться майже 40 відсотків домогосподарств. Забезпечення повністю безкоштовного проїзду зажадає додаткових витрат в розмірі 41 млн євро на рік, які будуть отримані за рахунок податкових зборів.

Площа Великого Герцогства Люксембург становить 2 590 квадратних кілометрів, що всього на 63 квадратних кілометрів менше за разом узяті території Харкова та Харківського і Дергачівського районів, котрі його оточують.

Населення країни становить 607 тисяч осіб. Щодня на роботу в Люксембург приїздять близько 200 тисяч осіб з Німеччини, Франції та Бельгії. Щоб уявити, багато це чи мало, розглянемо статистику.

Разом це у 2,12 рази менше, ніж кількість усього населення Харкова та мешканців прилеглих до нього Харківського і Дергачівського районів. Особливо показовими цифри виглядають на тлі того факту, що велика кількість людей з цих двох районів щодня приїздить до обласного цетру на роботу та навчання.
 
кстати, термина Кондуктор нет ни в одном регламентирующем документе.

При желании это можно классифицировать как:
Стаття 366. Службове підроблення

1. Складання, видача службовою особою завідомо неправдивих офіційних документів, внесення до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, інше підроблення офіційних документів -

караються штрафом до двохсот п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
 
Интересно, почему никто не дал ход по делу оплаты наличными, ведь правила уже как два года это запрещают делать, т.е. по сути кондукторы и должностные лица в депо занимаются вымогательством и обманом "за попередньою змовою групою осіб", "вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою". Причем доказательной базы - масса, если грамотно подать - резонанс будет хороший. Но, всем похуй =)
 
Интересно, почему никто не дал ход по делу оплаты наличными, ведь правила уже как два года это запрещают делать, т.е. по сути кондукторы и должностные лица в депо занимаются вымогательством и обманом "за попередньою змовою групою осіб", "вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою". Причем доказательной базы - масса, если грамотно подать - резонанс будет хороший. Но, всем похуй =)

Мне не похуй. Будет время - найду этот тралик и вызову полицию. Хотите поучаствовать, скидывайте координаты в личку. Можем еще и ТВ пригласить. Больше народу - больше резонанс.
 
никто не дал ход по делу оплаты наличными
ехал в пятницу на трамвае - "3". Кондуктор ходит, обилечивает за нал, всем хорошо.. Хотя и терминалы есть.. Е тикеты не у всех есть, я так понимаю...
 
Про льготные Етикеты - пенсионеры, кто заранее сдавал свои копии в Мегабанк -получили чуть раньше.
Кто не сдавал - сдает сейчас. Но!! - вопрос - зачем паселектротрансу копии паспорта, ИНН + телефон???
Я такой вопрос задал.. "не хочешь - не бери билет!" - приблизительно так ответили..:рл:

Где и кто отвечает за сохранность перс. данных - хз.. " Будут лежать в архиве"

А если кто захочет кредит взять... например...:confused:

И вопрос - а в маршрутках сохраняются льготы льготникам ???
 
ехал в пятницу на трамвае - "3". Кондуктор ходит, обилечивает за нал, всем хорошо.. Хотя и терминалы есть.. Е тикеты не у всех есть, я так понимаю...

На одном из троек есть конд прикольный : харя со шрамом во всю голову , у заходящих из рук вырывает этикеты и тыкает , как бы невзначай их , проверив на омеле , обратно , люди и опомниться не успевают , хорошо еще из трамвая людей на нужной остановке не выкидывает , чтоб быстрее трамвай шел
 
Сегодня супруга рассказала о кондукторе на 1-м маршруте троллейбуса, который был оснащен мобильным валидатором!:confused:
Правда, с её слов, дупля не отбивал, что с ним делать! Тыкал-тыкал в карточку, а потом таки проверил оплату на стационарном валидаторе.:рл::рл::рл:
 
Интересно, почему никто не дал ход по делу оплаты наличными, ведь правила уже как два года это запрещают делать, т.е. по сути кондукторы и должностные лица в депо занимаются вымогательством и обманом "за попередньою змовою групою осіб", "вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою". Причем доказательной базы - масса, если грамотно подать - резонанс будет хороший. Но, всем похуй =)

А правила это шо, закон?
Бумажка горсовета имеет такую же юридическую силу, как и написанный на заборе матюк.
 
Интересно, почему никто не дал ход по делу оплаты наличными, ведь правила уже как два года это запрещают делать, т.е. по сути кондукторы и должностные лица в депо занимаются вымогательством и обманом "за попередньою змовою групою осіб", "вчинене в особливо великих розмірах або організованою групою". Причем доказательной базы - масса, если грамотно подать - резонанс будет хороший. Но, всем похуй =)
Намагалися.
Офіційна відповідь що запровадження ще триває. І саме тому обидві системи співіснують і діють...
І хоча нещодавно хтось з єбланокрівництва казав що вже запроваджено систему в НЕТ, я не уявляю як можна повністю використовувати лише її, без варіанту разових квитків.
В той же час не уявляю, як запровадять разові квитки, по картки банковські та єблету є не у всіх, навіть місцевих.
А термінал єблету пару днів тому видав при поповненні ось такий чек.
attachment.jpg

Чи зможе він друкувати хочаб звичайні квитки? не кажучи вже про КуАрКоди, чи звичайні ШК.
 

Вкладення

  • fab97d4d-71ff-48a9-991e-208632e088ab.jpg
    fab97d4d-71ff-48a9-991e-208632e088ab.jpg
    75.6 КБ · Перегляди: 600
Ну шо там, апологеты обычного билета?

Как оно, когда кондуктор продаёт повторно использованный билетик или, слюнявя пальцы, отрывает новый и выдаёт сдачу замусоленными купюрами?
 
Сегодня супруга рассказала о кондукторе на 1-м маршруте троллейбуса, который был оснащен мобильным валидатором!:confused:
Правда, с её слов, дупля не отбивал, что с ним делать! Тыкал-тыкал в карточку, а потом таки проверил оплату на стационарном валидаторе.:рл::рл::рл:

:іржач::браво::іржач: То есть получается он у него даже включен был:іржач::іржач:
 
Назад
Зверху Знизу