Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Обновки

Так це річної давнини новина.
1. Регистрация - не обязательно продажа конечному покупателю. Для экспортной операции нового авто тоже нужна регистрация на дилере/импортёре.
2. В статистику вписали только электрички? Или и гибриды (как обычно).
Дождемся конца финансового года и вернёмся к обсуждению:)
 
Я не знаю, що там у цензора, але я можу накидати німецьких новин, якщо хочеться перекладати.
Або ж вже переведений текст від джеміні в результатах пошуку. Там є про частковий вплив самостійної реєстрації виробниками та дилерами.

У першій половині 2025 року в Німеччині було зареєстровано більше електромобілів, ніж будь-коли раніше. Кількість нових реєстрацій повністю електромобілів зросла на 35,1 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року, досягнувши нового максимуму. Загалом було зареєстровано майже 250 000 повністю електромобілів, що відповідає частці ринку в 17,7 відсотка нових реєстрацій.

Детальний огляд реєстрацій нових електромобілів:
Загальна кількість: Майже 250 000 повністю електромобілів.
Зростання: на 35,1% більше порівняно з першою половиною 2024 року.
Частка ринку: 17,7% нових реєстрацій становили електромобілі.
Гібриди з підзарядкою: Гібриди з підзарядкою також продемонстрували значне зростання, збільшившись на 55% порівняно з попереднім роком.

Передумови:
Кількість нових реєстрацій усіх електромобілів (включаючи гібриди з підзарядкою та автомобілі на паливних елементах) також досягла рекордно високого рівня.
Незважаючи на зростання продажів електромобілів, загальна кількість реєстрацій нових транспортних засобів у першій половині 2025 року зменшилася на 4,7 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Німецька асоціація автомобільної промисловості (VDA) наголосила, що на зростання реєстрацій електромобілів частково впливає самостійна реєстрація виробниками та дилерами.
Продажі автомобілів Tesla значно знизилися у першій половині 2025 року.
 
Останнє редагування:
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Я не знаю, що там у цензора, але я можу накидати німецьких новин, якщо хочеться переводити.
Або ж вже переведений текст від джеміні в результатах пошуку. Там є про частковий вплив самостійної реєстрації виробниками та дилерами.
И? вон прямо в последнем абзаце пишут то, что написал я: регистрация не всегда продажа конечному потребителю.

Німецька асоціація автомобільної промисловості (VDA) наголосила, що на зростання реєстрацій електромобілів частково впливає самостійна реєстрація виробниками та дилерами.

Совсем недавно в Китае был по этому поводу скандал, когда оказалось, что цифру продаж можно смело делить на два. И ВАГ неоднократно ловили на таких манипуляциях в отчётности.
 
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
Ein Grund für den Anstieg sind steigende Rabatte für Elektroautos und Steuervergünstigungen, von denen insbesondere gewerbliche Halterinnen und Halter profitieren.


Тут же пишут про возрастающие скидки и льготы?)
Ну и тоже пишут про регистрации, а не про продажи.
 
Ein Grund für den Anstieg sind steigende Rabatte für Elektroautos und Steuervergünstigungen, von denen insbesondere gewerbliche Halterinnen und Halter profitieren.


Тут же пишут про возрастающие скидки и льготы?)
Ну и тоже пишут про регистрации, а не про продажи.
Я розумію, що ти як баба яга, яка завжди проти.

Так, ми б могли жити в зовсім іншому світі, де важко дихати повітрям. Якби не та клята єврокомісія, яка вбила двз своїми лімітами на викиди шкідливих речовин в повітря.
Ну і ви поки що можете продовжувати це робити. Бо у вас немає єврокомісії і дорогами пересуваються цілком собі "екологічні" дригулі і всі за них тримаються, бо не можуть дозволити собі ті кляті електрички без підтримки та субсідій.

Вибачаюсь за сарказм. :)
 
Я розумію, що ти як баба яга, яка завжди проти.

Так, ми б могли жити в зовсім іншому світі, де важко дихати повітрям. Якби не та клята єврокомісія, яка вбила двз своїми лімітами на викиди шкідливих речовин в повітря.
Ну і ви поки що можете продовжувати це робити. Бо у вас немає єврокомісії і дорогами пересуваються цілком собі "екологічні" дригулі і всі за них тримаються, бо не можуть дозволити собі ті кляті електрички без підтримки та субсідій.

Вибачаюсь за сарказм. :)
Ну да, ну да, производство электричек же очень экологичное. Особенно добыча лития с использованием мегатон пресной воды. И отсутствие нормальной технологии переработки аккумов. И электроэнергия везде ж только от возобновляемых источников, никто же газ/уголь/мазут не сжигает. И единороги радугой какают.
Хотя, конечно, эко-идиотам просто насрать на вред для окружающей среде в ходе добычи лития. Это ж где-то там пиздец природе, детский вредный труд и уничтожение экосистем. Зато они в белом пальто на экологичном транспорте.

1000002748.jpg
1000002747.jpg


1000002745.png


Никакого отношения ни к экологии в целом ни к общему снижению выбросов или снижению вреда экологии электроавтомобили в нынешнем виде не имели не имеют и иметь не будут. Все исключительно ради бабла.
 
Я вже ці аргументи чув. Нічого нового. Навпаки, вони трохи застарілі.
 
Електроавто дійсно ніфіга не екологічне. Видобуток літію, видобуток електроенергії, утилізація батарей і т.д. - в результаті усе +- те ж саме, що й двзшне авто.

Мені в електричках подобається динаміка, відсутність коробки, вібрацій, звука. Керується доволі прикольно за рахунок низького центра ваги. Давно вже звик їздити в одну педаль, майже не користуючись гальмами.

Сучасні двзшні авто як на мене, застрягли в стереотипах. Принципово нічого не змінилося, окрім систем безпеки. Ті ж самі авто, ті ж самі опції, але новий дизайн. Проте давайте зробимо ще більш складний 1.2 турбо на 3 циліндри. В противагу такому пепелацу можна купити щось на батарейках, що їде 0-100 за 5 секунд та має принципово інший підхід до всього.

Я не фанат батарейок, але те що продається на ринку з двз, не викликає у мене жодного бажання його купувати.
 
Доречі, щодо китайського гівна.
Оказывается (внезапно, бгг!) что это говно
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
за своими водителями. Как собственно большинство современных авто. Только эти стучат напрямую кетайской гэбне.
 
але те що продається на ринку з двз, не викликає у мене жодного бажання його купувати.
З цим згоден на 100%. Якщо ви знимаєте високу міцність з малого літражу, то робить вже міцній коленвал та блок, а не алюміневу хуйню
 
Останнє редагування:
Проте давайте зробимо ще більш складний 1.2 турбо на 3 циліндри
Ніхто б цього не робив, якби не такі екологічні норми, що затискують виробників все сильніше й сильніше.

Природу требе берегти, але ця зелена агенда все більше нагадує спецоперацію від китайських комуністів. Дуже вже все в лапу йде: ЄС пише собі такі норми, що вбивають власне виробництво ДВЗ, а тим часом Китай застрибує на новий потяг електромобілів, які фактично стають примусовими.

Только эти стучат напрямую кетайской гэбне.
Я б здивувався якби не стучали.
 
Сучасні двзшні авто як на мене, застрягли в стереотипах. Принципово нічого не змінилося, окрім систем безпеки.
Вони як візьмуться щось міняти, то ховайся в жито. Нова мода - значок попереду світиться, як на пральній машинці :D Прорив! Кіберпанк!
 
Давай поразмыслим, почему электроговно но не продается без государственных субсидий?
Или давай подумаем почему електроформулу никто не смотрит?
Продаётся. Но не в тех масштабах в которых бы хотелось радикальным энвайроменталистам, от того это субсидии и вводят.
 
тим часом переробка лі-іон акк в єс 95-98%, здається заводи вже навіть в Польщі..
А потім виявиться, що якість сировини не дуже і виробник нічого не цих речовин не використовує, і всю цю красу кладуть до контейнерів, та десь никають. Гринвашинг він такий.
 
Останнє редагування:
Непоганий огляд теми будівництва дешевих домів в Штатах.


 
Оказывается (внезапно, бгг!) что это говно
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
за своими водителями. Как собственно большинство современных авто. Только эти стучат напрямую кетайской гэбне.
А еще любое IoT устройство (думаю тут у всех, хотя бы одно, но будет), может отлично работать как ботнет. И пизда интернетам этим вашим :D
 
Я розумію, що ти як баба яга, яка завжди проти.

Так, ми б могли жити в зовсім іншому світі, де важко дихати повітрям. Якби не та клята єврокомісія, яка вбила двз своїми лімітами на викиди шкідливих речовин в повітря.
Ну і ви поки що можете продовжувати це робити. Бо у вас немає єврокомісії і дорогами пересуваються цілком собі "екологічні" дригулі і всі за них тримаються, бо не можуть дозволити собі ті кляті електрички без підтримки та субсідій.

Вибачаюсь за сарказм. :)
Валера, ты как вчерашний. Европейские политики такие же как и наши: большинство из них ни своим жизненным опытом, ни образованием, ни квалификацией не соответствуют занимаемых должностям, лоббируют интересы финансовых групп и корпораций, заворачивая это всё в "заботливую" обёртку.
Я бы всё это политическое кодло выгнал без права возврата на открытую биржу труда, тех, кому за 60 на минимальную пенсию, и установил бы для политиков возрастной ценз 35...65, максимальную каденцию 4 года, далее обратно в реальный мир пожинать плоды своего правления, принятых законов, установленных ограничений и т.д. и т.п.
В существующей системе практически ЛЮБОЕ государство - это надзиратель и враг граждан, которые являются для закоренелых "элит" дойным скотом и расходным материалом, и политика по оболваниванию продолжается уверенными темпами, грубо говоря, завуалированная форма бандитского правления, где интересы людей вертят на большом и длинном йуху.
 
Валера, ты как вчерашний.
Я вибачаюсь за лінку російською, але рекомендував би цього автора і його блог загалом, але
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
специфічно.
 
Назад
Зверху Знизу