Мені не зрозуміло, чому ти розглядаєш транспорт виключно як спосіб дістатись на роботу та з неї.
В мене таких днів, щоб я їхав дім-робота-дім бувають напевно декілька разів на місяць.
Майже кожного дня я вирішую ще купу справ на авто. І міськ транспорт не дасть мені змоги цього робити.
А я не один такий, таких переважна більшість в коро є діти, батьки, хоббі і майно окрім квартири.
Ми маємо рухатись в бік розвитку, а не комунізму, де умовна "партія" вирішує чим тобі рухатись та обмежує твоє право на вільне пересування.
Дороги - це "рушій" економіки, торгівлі, туризму.
Саме з доріг все це починається. Там де є дороги - там воно живе.
Тому я категорично не згоден з тим що приватний транспорт це погано.
Проте я згоден що центр міста має бути розвантаженим. Але не за рахунок заборон автотрнаспорту, а за рахунок винесення за межі центру "робочих офісів" і тп, що привертає велику кількість транспорту.
За рахунок побудови доріг, які дають змогу оминути центр міста по своєму маршруту.
За рахунок інтерактивної системи регулювання дорожнього руху.
За рахунок грамотного менеджменту парковок. Треба прибрати марковки з насичених вулиць міста взагалі. Але перд тим треба надати можливість паркувати авто в спеціальних місцях.
Це і є розвиток у моєму баченні.
Позбавляти людей вільно пресуватись на безпечному, якісному та комфортному приватному транспорті - це деградація. І не важливо як там у Європі чи ще десь. Важливо щоб був здоровий глузд, безпека та комфорт.