я замел интересную зависимость что ксенон себе ставят исключительно нищебродные говноедные водятлы на свое говнище сгнившее, у нормальных людей таких проблем нет
я тут вже розказував колись, що коли купив тойоту 10 року, то одразу зняв з неї колхозний ксенон, поставив нормальні галогенки. поміняв лобовуху. стало набагато краще. ну власне проїздив так з рік, матюкаючі колхозніков.
останньої крапльою стало чергове осліплення через яке я ледь не збив велосипедиста на обводній (без катафот звичайно). вирішив я що їбав я короче всіх - краще най мене мудаком вважають ніж сяду ні за що.
так от, поїхав в карсаунд. витягнули там ті галогенові лінзи - звичайно вигоріли (дякуючі колхозному ксенону). поставили AMS Z7 (Aozoom a7). Світла стало дохуя і навіть більше.
З мінусів: зникла підсвітка знаків. Дуже різка світлотіньова границя. Вище неї не видно ні-ху-я. Ще й скаче на нерівностях і дуже втомлює очі. Ну і звісно сліпить в поворотах. Але в Харкові і області до того всі вже звичні - моргали всього пару раз з початка листопада 21 і власне до 24.02.2022. Здебільшого на обводній в поворотах в спуск.
З цього момента з цими лінзами довелось постійно їздити по всій Україні. А за межами Харкова до такої хуйні менш звичні, особливо там за Хмельницьким. Плюс профіль доріг такий, що всі мінуси колхоза проявляються. Моргати почали постійно. Почав опускати фари. Видно стало херово, бо пересвіт фактично під капотом. Дальність ближнього зменшилась, за світлотіньовою ніхуя не видно, тощо..
Ну що робити. Знайшов
оригінальні майже нові ксенонові лінзи Hella від якогось туарега свіжого. Ключове слово - оригінальні. Поставили замість тих ледмодулів. А в них поставив оригінальні лампи філіпс стандарт. І це небо і земля.
На заводській оптиці є підсвітка знаків, мʼяка границя. Затемнення на зустрічну смугу, яке працює при підкиданні тачки на кочках. Проїздив десь ще з півроку по Україні - ніхто не моргав. Видно охуєнно і все. Далі ще рік по всьому ЄС - ідеально. І навіть пройшла техогляд в Польщі. Зараз тойота знову повернулась в Україну.
Мораль така: якщо колхозити собі фари - то не слухати нікого і ставити ТІЛЬКИ оригінальні модулі зняті з заводських фар. Ніякого китаю.
p.s. кум собі на фокуса 2015 прикупив оригінальні фари osram для ретрофітінга - з дхо і ксеноновими модулями. радий як слон. заздрю що на форди таке є, а тойоту ігнорують. ще й в сумі вийшло дешевше ніж я наїбався зі своїми
