Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Петиция ЛЕД и Ксенон

  • Автор теми Автор теми semvit
  • Дата створення Дата створення
Константин, чего тебя клинит на том, что юзал? Стенли даже по тестам корявенький на фоне които. Яркость хорошая, а распределение так себе.
Если отталкиваться тупо от яркости, то можно натулить 55вт ксенон во все фары и говорить какой чудесный свет, лучше ваших лэдов.
Не понимаю :незнаю:

Юзал Стэнли, по этому про них и говорю.
Можно и Които (я, кстати, про них говорил выше), но я не знаю где они стоят. По этому подсказал те фары, которые можно купить недорого.
 
вобля как надо ледо-ксеноны инсталлить.
и таких *****ов на дорогах думаю уйма

 
лед ничо
HH6xyKX
 
***** петиции бить молотком по фарам а погтом по морде владельцу
 
Праильна ! Начинай , мы подтянемся .
я замел интересную зависимость что ксенон себе ставят исключительно нищебродные ****оедные водятлы на свое ****ище сгнившее, у нормальных людей таких проблем нет
 
я замел интересную зависимость что ксенон себе ставят исключительно нищебродные ****оедные водятлы на свое ****ище сгнившее, у нормальных людей таких проблем нет
Что ж делать если таз не сгнил и ксенон заводской . Тоска и печаль .
Кста , весьма рабочий вариант вкорячить мошнючий лэд . Так шоп вороны ахуевали . Но что удивительно , стекло на фаре желтое и мутное . Как матовое стекло в фотоувеличителе . Наверное это классика .
 
Что ж делать если таз не сгнил и ксенон заводской . Тоска и печаль .
Кста , весьма рабочий вариант вкорячить мошнючий лэд . Так шоп вороны ахуевали . Но что удивительно , стекло на фаре желтое и мутное . Как матовое стекло в фотоувеличителе . Наверное это классика .
у мну если шо весь свет на всех трех машинах штатный, самый казалось бы ****яный на сандере галогены желтые, но светят так что дай боже, ни каких регулировок не применялось из салона.
 
Поставь туда лампы осрам найтбрейкер и вообще тебя удивит свет)))
 
Поставь туда лампы осрам найтбрейкер и вообще тебя удивит свет)))
не поставлю 1)там родные лампочки все еще работают 2) машину продаю 3) дорого стоят и скажем так того не стоят
 
***ть, сегодня поймал зайца в 7.30 - ослепило дальним
 
я замел интересную зависимость что ксенон себе ставят исключительно нищебродные ****оедные водятлы на свое ****ище сгнившее, у нормальных людей таких проблем нет
потому что линзы дорого стоят. а самый прикол что у них дальний пропадает совсем. скока раз включал дальний в лоб таким, так те чем то там моргают а толку 0, не особо слепит.

кстати от ездунов сзади, ПТФ из балки диодной но стекло красным лаком задуть, помогатет )

и толку от техосмотра не будет. сколько маршруток и фур катает с диодами... а там регулярно ТО проходят.... пока на дороге ***** не начнут регулярно и всех, не изменится нихера. в РФ давно порядок с ксеноном и тонировкой казалось бы ..
 
Останнє редагування:
я замел интересную зависимость что ксенон себе ставят исключительно нищебродные ****оедные водятлы на свое ****ище сгнившее, у нормальных людей таких проблем нет
я тут вже розказував колись, що коли купив тойоту 10 року, то одразу зняв з неї колхозний ксенон, поставив нормальні галогенки. поміняв лобовуху. стало набагато краще. ну власне проїздив так з рік, матюкаючі колхозніков.

останньої крапльою стало чергове осліплення через яке я ледь не збив велосипедиста на обводній (без катафот звичайно). вирішив я що їбав я короче всіх - краще най мене мудаком вважають ніж сяду ні за що.
так от, поїхав в карсаунд. витягнули там ті галогенові лінзи - звичайно вигоріли (дякуючі колхозному ксенону). поставили AMS Z7 (Aozoom a7). Світла стало дохуя і навіть більше.
З мінусів: зникла підсвітка знаків. Дуже різка світлотіньова границя. Вище неї не видно ні-ху-я. Ще й скаче на нерівностях і дуже втомлює очі. Ну і звісно сліпить в поворотах. Але в Харкові і області до того всі вже звичні - моргали всього пару раз з початка листопада 21 і власне до 24.02.2022. Здебільшого на обводній в поворотах в спуск.

З цього момента з цими лінзами довелось постійно їздити по всій Україні. А за межами Харкова до такої ***ні менш звичні, особливо там за Хмельницьким. Плюс профіль доріг такий, що всі мінуси колхоза проявляються. Моргати почали постійно. Почав опускати фари. Видно стало херово, бо пересвіт фактично під капотом. Дальність ближнього зменшилась, за світлотіньовою ніхуя не видно, тощо..

Ну що робити. Знайшов оригінальні майже нові ксенонові лінзи Hella від якогось туарега свіжого. Ключове слово - оригінальні. Поставили замість тих ледмодулів. А в них поставив оригінальні лампи філіпс стандарт. І це небо і земля.
На заводській оптиці є підсвітка знаків, мʼяка границя. Затемнення на зустрічну смугу, яке працює при підкиданні тачки на кочках. Проїздив десь ще з півроку по Україні - ніхто не моргав. Видно охуєнно і все. Далі ще рік по всьому ЄС - ідеально. І навіть пройшла техогляд в Польщі. Зараз тойота знову повернулась в Україну.

Мораль така: якщо колхозити собі фари - то не слухати нікого і ставити ТІЛЬКИ оригінальні модулі зняті з заводських фар. Ніякого китаю.
p.s. кум собі на фокуса 2015 прикупив оригінальні фари osram для ретрофітінга - з дхо і ксеноновими модулями. радий як слон. заздрю що на форди таке є, а тойоту ігнорують. ще й в сумі вийшло дешевше ніж я наїбався зі своїми :)
 
Останнє редагування:
Я думаю якщо будуть адаптувать законодавство до ЕС то й приймуть норми які будуть регламентувать цю справу по іншому навряд щось буде.
 
Техосмотр есть у грузовых и маршруток, половина богданов с неведомой ***не катают, как и грузовые. Толку 0, на то поставил галогени а после шо хочешь, пока не начнут крепко на дорогах ***** толку 0
 
Техосмотр есть у грузовых и маршруток, половина богданов с неведомой ***не катают, как и грузовые. Толку 0, на то поставил галогени а после шо хочешь, пока не начнут крепко на дорогах ***** толку 0
Згоден на 100% але це прям треба що б були чітко прописані норми і штрафи, ну й було обладнання.. що б нормально перевірять.. короче це дуже не скоро.. якщо честно.
 
их стало больше
 
Назад
Зверху Знизу