Статус:
Offline
Реєстрація: 28.09.2007
Повідом.: 46163
Реєстрація: 28.09.2007
Повідом.: 46163
- 🟢 23:35 Відбій тривоги в м. Харків та Харківська територіальна громада.Слідкуйте за подальшими повідомленнями.#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
- #2241
Ти припрюсовуєш чомусь Білорусь до РФ коли ми говоримо конкретно про РФ це разТы пишешь про ситуацию на моменте. Обычно Беларусь выше. В прошлом году было 35%. Если брать только импорт, то и получается моя цифра 80-90% всего импорта РФ+Беларусь.
Білорусь більше була саме за рахунок тої частки, що захопила РФ. Це дивним чином співпало з тим, що розійська нафта зіпсувала білоруські НПЗ і в рф почали давати пільги власним виробникам. Дивовижне співпадіння.
В моєму ні. Тут в середньому не працює.Морем тоже может идти часть российского дт.
Вот и получается, что даже сейчас в среднем в твоём баке 60% российского сырья.
Є чарівні заправки типу маршал, саноіл та інші.И ответь, почему почти нет российских сертификатов на АЗС? Куда деваются эти 40-50%?
Окрім того, прямо в цій темі представник заправок, орієнтованих на великовантажний транспорт написав, що у них російська солярка.
І знов таки, рахувати треба по об'ємах продажу, а не по кількості АЗС
100% украинское дт только на АНП. Но лично я там не рискую заправляться. Других крупных сетей работающих только на украинском дт не знаю.
Вообще тема о качестве, а качество российского дизеля лучше украинского. Поэтому из этих двух я всегда выберу тот, что качественней.
Ти про Кременчук? Цілком можливо.
Я лиюсь Шебелем, там солярка згідно тестів нормальна, бенз теж.
В Харкові у них свої власні заправки, в інших областях у них партнери їхнє паливо продають. Є де заправлятися і окрім АНП