По Зайцевой обнародован список зафиксированных нарушений ПДД, по Дронову скрывают.
Да выше выкладывали
18.10.2017р. приблизно о ОСОБА_4 керував технічно справним автомобілем НОМЕР_1, на якому рухався по пл. Конституції з боку вул. Римарської у напрямку перехрестя вул. Сумської та пров. Мечникова у м. Харкові, зупинився перед зазначеним перехрестям за світлофором на забороняючий рух червоний сигнал світлофора. Після чого, діючи необережно, відновив рух автомобілю на забороняючий рух жовтий та червоний сигнал світлофора і почав перетин перехрестя вул. Сумської та пров. Мечникова. Перед початком руху ОСОБА_2 не переконався у безпеці своїх дій, проявив неуважність, своєчасно не виявив небезпеку у вигляді автомобілю НОМЕР_2, під керуванням ОСОБА_5, яка рухалась по пл. Конституції з боку вул. Короленко у напрямку вул. Сумської, тобто справа наліво по ходу руху автомобіля «Volkswagen Touareg», не вжив заходів для зменшення швидкості аж до зупинки транспортного засобу, внаслідок чого сталося зіткнення автомобілів НОМЕР_1 під керуванням ОСОБА_2, та «Lexus RX 350», р.н. НОМЕР_3 під керуванням ОСОБА_5, з подальшим виїздом останнього за межі проїжджої частини та наїзду на пішоходів.
Своїми діями ОСОБА_2 грубо порушив вимоги п.п. 8.7.3 (ґ) та (е), 8.10, 10.1 Правил дорожнього руху України, згідно з якими:п. 8.7.3 «Сигнали світлофора мають такі значення: ґ) жовтий забороняє рух та попереджає про майбутню зміну сигналу, е) червоний сигнал, у тому числі миготливий, або два червоних миготливих сигнали забороняють рух»; п. 8.10 «У разі подання світлофором (крім реверсивного) або регулювальником сигналу, що забороняє рух, водії повинні зупинитися перед дорожньою розміткою 1.12 (стоп-лінія), дорожнім знаком 5.62 "Місце зупинки", якщо їх немає - не ближче 10 м до найближчої рейки перед залізничним переїздом, перед світлофором, пішохідним переходом, а якщо і вони відсутні та в усіх інших випадках - перед перехрещуваною проїзною частиною, не створюючи перешкод для руху пішоходів»; п. 10.1 «Перед початком руху, перестроюванням та будь-якою зміною напрямку руху водій повинен переконатися, що це буде безпечно і не створить перешкод або небезпеки іншим учасникам руху».
Внаслідок дорожньо-транспортної події на місці загинуло п'ятеро пішоходів: ОСОБА_61990 р.н.; ОСОБА_71989 р.н.; ОСОБА_81971 р.н.; ОСОБА_9 1997 р.н.; ОСОБА_101971 р.н.; а ОСОБА_11 1993 р.н. померла ІНФОРМАЦІЯ_2. в лікарні від отриманих травм.
Також, під час дорожньо-транспортної події травмовані п'ятеро пішоходів: ОСОБА_12 1993 р.н.; ОСОБА_13 1990 р.н.; ОСОБА_141992 р.н.; ОСОБА_15 1981 р.н.; ОСОБА_16 1987 р.н.
Згідно висновку комплексної судово-автотехнічної експертизи, фототехнічної експертизи та експертизи матеріалів та засобів відео, звукозапису № 20033/20034/20035 від 01.11.2017р. дії водія автомобіля «Volkswagen Touareg» ОСОБА_2 не відповідали вимогам п.п. 8.7.3 (ґ), (е), 8.10, 10.1 Правил дорожнього руху України, та знаходились, з технічної точки зору у причинному зв'язку з виникненням даної дорожньо-транспортної події.
06.11.2017р. ОСОБА_2 повідомлена підозра у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 286 КК України.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.