если Ваше заявление в регпалату о было подано до начала отчетного периода - то естественно Вы должны в гни предоставить отчет. Например: Фоп на ЕН подал заявление о самоликвидации в конце ноября месяца. Годовой отчет он должен будет сдать обязательно как в гни, так и в ПФ. после чего отчеты не сдаются так как все доки и заявления находятся на проверке в аудите гни. Их работа таки регулируется инструкцией, но надо смотреть на те доки что они вам выдают - приказ, акт, и т.п...там должны быть указаны даты с какого по какеое число будет проверка. ну и это прочтите, может будет полезно
Який порядок формування та підписання обхідного листа при знятті з обліку платників податків (ЮО або ФОП)?
Коротка відповідь : Протягом двох робочих днів після отримання першого з документів про припинення платників податків підрозділ реєстрації та обліку платників податків формує по кожному платнику податків обхідний лист. Обхідні листи зберігаються у підрозділі реєстрації та обліку платників податків та надаються для підписання відповідним підрозділам у разі завершення ними відповідних заходів у зв'язку з припиненням платника податків. Обхідний лист не підлягає видачі платникам податків.
Повна відповідь : Відповідно до п. 8.2 Порядку обліку платників податків, зборів (обов`язкових платежів), затвердженого наказом ДПА України від 19.02.98 №80 із змінами та доповненнями (далі – Порядок) у зв'язку з проведенням реорганізації чи ліквідації юридичної особи органом державної податкової служби приймається рішення про проведення позапланової виїзної перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей): заяви за формою N 8-ОПП (додаток 8) від платника податків; відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про реорганізацію чи ліквідацію юридичної особи; відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу; судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків. Згідно із п.8.3 Порядку у разі отримання органом державної податкової служби документів (відомостей), визначених п.8.2 цього Порядку, підрозділи з обліку платників податків протягом двох робочих днів після їх отримання формують по кожному платнику податків обхідний лист та інформують про це відповідні структурні підрозділи такого органу державної податкової служби та органи державної податкової служби, у яких платник перебуває на обліку як платник окремих податків або в яких перебувають на обліку його відокремлені підрозділи. Відповідно до своїх повноважень такі підрозділи (органи) проводять відповідні заходи у зв'язку з припиненням платника податків. За результатами таких заходів після проведення документальної перевірки та спливу законодавчо встановлених строків сплати узгоджених податкових зобов'язань такого платника податків відповідальні працівники таких підрозділів (органів) підписують обхідний лист або готують відповідний висновок. Органи державної податкової служби, у яких платник податків зарахований до категорії платників окремих податків та в яких перебувають на обліку відокремлені підрозділи платника податків, за результатами відповідних заходів у зв'язку з припиненням платника податків надсилають відповідний висновок до органу державної податкової служби за місцем обліку платника податків. Висновки та підписаний всіма структурними підрозділами органу державної податкової служби обхідний лист зберігаються у реєстраційній частині облікової справи платника податків. Обхідний лист не підлягає видачі платникам податків. Пунктом 6.1.4 Порядку взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби з питань реєстрації та обліку платників податків, затвердженого наказом ДПА України від 28.02.07 № 110 обхідні листи зберігаються у підрозділі реєстрації та обліку платників податків та надаються для підписання відповідним підрозділам у разі завершення ними відповідних заходів у зв'язку з припиненням платника податків. З метою здійснення координації проведення підрозділами (органами) відповідних заходів у зв'язку з припиненням платника податків та підписання обхідного листа рекомендовано вести облік руху обхідних листів.