Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: This feature may not be available in some browsers.
@ilya_shepelin
Во-первых, это красиво. Великий документ эпохи. И подробности смешные. Депутат из Екб Боровик пришел ****ься в фб; в какой-то момент пустил аргументы "да я тебе рыло расквашу, если встречу". В итоге, конечно, ни с кем не встретился, а пожаловался ментам, что его прозвали гондоном
![]()
Поц, ти здається забув де твоє місце, ти більше не модератор.Если я не поддерживаю объединение с Россией, это не значит что я поддерживаю зигующий фашизоидный Майдан и войну на Донбассе. Сами страну развалили, нечего пенять теперь на других.
Всі бачили Pizos вежу?
...Бачили!
А туалет Pizos ?
![]()
6 січня 2011 польський телеканал TVN24 повідомив, що польська сторона досі не отримала записи радарів аеродрому Смоленська і стенограми розмов пілотів з диспетчерами, хоча росія запевняє, що матеріали були відправлені.[
25 вересня 2012 року Головна військова прокуратура Польщі повідомила, що в ході додаткового розслідування та ексгумації двох тіл вони виявили їх підміну, зокрема це стосується однієї з лідерів профспілкового руху «Солідарність» Анни Валентинович, і мають підозри у невідповідному похованні 4 з 96 тіл. Представники партії «Право і справедливість» заявили про намір добиватися пояснень від влади Польщі
Робоча група польського парламенту у складі понад 140 сенаторів та депутатів Сейму підготувала доповідь «28 місяців після Смоленська» і висунула відмінну від офіційної версію авіакатастрофи, надавши ряд фактів про вибух на борту літака в польоті за 5 с до падіння (у цей час літак рухався зі швидкістю 80 м/с на висоті 36 м). Саме в цей момент «чорна скринька» зафіксувала два сильні струси, спричинені вибухами в лівому крилі, потім іще одна — в тій частині літака, де крило переходить у фюзеляж. Цей другий вибух за версією робочої групи польського парламенту і спричинив розпад Ту-154М в повітрі та загибель літака з екіпажем та пасажирами. Наразі дискусійним залишається питання про причини такого вибуху.
На квітень 2015 року — в результаті додаткових результатів щодо дешифрації переговорів пілотів судна — польська радіостанція RMF FM заявила, що пілотів відволікали від управління літаком та змушували здійснити посадку саме в Смоленську
У вересні 2016 р. міністр оборони Польщі Антоні Мацеревич заявив, що «метою дій російських диспетчерів і влади в Москві була катастрофа літака з президентом Качинським і цілою делегацією на борту».
29 жовтня 2016 р. повідомлено, що Прокуратура Польщі почала розслідування через непроведення розтинів тіл жертв Смоленської катастрофи. Прес-секретар Нацпрокуратури Польщі Єва Бялик, як передає Польське Радіо, повідомила, що слідству належить з'ясувати, чому в Польщі не провели розтину жодної з жертв і знайти за це відповідальних: «Шість років тому, в Польщі взяли результати розтину тіл у Москві, хоч за експертизою Вроцлавського медичного університету видно, що у випадку однієї третини жертв, взагалі не проводилися будь-які розтини. Крім того, після перевезення тіл до Польщі, тут теж не проводилися розтини», — сказала Єва Бялик.
У грудні 2016 р. Міністерство національної оборони Польщі звернулося до Росії з вимогою передати записи розмов, зареєстрованих в кабіні літака Ту-154М, що розбився під Смоленськом у 2010 році. Зазначається, що заява президента РФ Володимира Путіна на прес-конференції 23 грудня свідчить про те, що в розпорядженні російської сторони є зміст розмов між пілотом і пасажирами, які не були передані Польщі.
На початку квітня 2017 року стало відомо, що Польська прокуратура перекваліфікувала звинувачення на адресу російських диспетчерів на вежі «Смоленськ-Північний» з «несвідомого» на «свідоме» доведення ними екіпажу президентського літака Ту-154М до авіакатастрофи. Раніше провина диспетчерів кваліфікувалася як «несвідоме доведення до катастрофи»
Прокурор Національної прокуратури Марек Кучинський заявив: «****із доказового матеріалу, проведений слідчою групою, зокрема й проведення нової фоноскопічної експертизи, що стосується розшифровки змісту розмов з реєстратора П-500, який реєстрував слова осіб, які працюють на контрольній вежі, призвів до зміни постанови про представлення звинувачення на адресу двох громадян РФ. Зараз щодо цих осіб видано постанову про представлення звинувачення у свідомому доведенні до катастрофи у повітряному русі»
На 7 річницю катастрофи підкомісія із розслідування Смоленської катастрофи представила годинний фільм з результатами своєї роботи. Їм вдалося встановити, що літак почав втрачати частини ще до зіткнення із наземними об'єктами, приблизно за 900 м. Також зазначається, що двері лівого борту літака мали значно вищу швидкість при ударі об землю, ніж основна частина літака, що дає підстави припускати наявність додаткового джерела прискорення.
Як свідчить технічний звіт розслідування Смоленської катастрофи, який презентували у середу 11.04.2018 в Польщі, літак Качинського знищили два вибухи. У доповіді, зокрема, йдеться, що літак був знищений у повітрі. Попередній звіт розслідування катастрофи від 2011 року, який здійснила підкомісія на чолі з Єжи Міллером, визнали недійсним. Тоді підкомісія дійшла висновку, що літак розбився, бо пішов на контрольоване зниження.
У квітні 2017 р. повідомлено, що Польща має намір подати скаргу на Росію в суд ООН