Телеканал ZIK, інформаційне агентство ZIK
Створений у 2003 році сайт ZIK.ua, потрапив під контроль почесного президента ФК “Карпати” Петра Димінського у 2008 році.
Попередніми власниками ТОВ “Західна інформаційна корпорація”, яка володіє правами на ZIK.ua були Михайло Данилів (33,4%) Сергій Новаківський (33,3%) та Ярослав Солотва (33,3%), директор приватного медучилища “Медик”. Усі троє вважалися близькими до СДПУ (о) і колишнього начальника ДПІ у м. Львові Мирослава Хом’яка.
Спочатку офіційним власником ТОВ “Західна інформаційна корпорація” став гендиректор ФК “Карпати” Ігор Дедишин, потім керівник профспілкової організації ТОВ “Клуб професійного футболу “Карпати” Вадим Ладницький. Футбольні менеджери в структурі власності мінялись ще кілька разів, поки у грудні 2012 році 100% власником ТОВ стала “Інвестмент Файненшіал Менеджмент” (Віргінські острови). Разом з появою офшорної компанії, змінився і директор – замість Романа Любицького ТОВ “Західна інформаційна корпорація” очолив Дмитро Добродомов, який раніше обіймав посаду генпродюсера телеканалу ZIK.
У 2011 році ТОВ “Західна інформаційна корпорація” офіційно набула 99% у ТОВ “Телерадіокомпанія “Міст ТБ”, яка з 2008 року провадить діяльність під брендом “Телеканал ZIK”. Ще 1% “Міст ТБ” належить іншій офшорній компанії “Менділ Лімітед” (Віргінські о-ви). “Менділ” також належить 50% ТОВ “Клуб професійного футболу “Карпати”.
Проте контроль над ТРК “Міст ТБ” Петро Димінський отримав ще у 2008 році, коли власником “Міст ТБ” стало ТОВ “Телерадіокомпанія “УТ-3”, власниками якої на той час були киянин Роман Невзгляд, американець Хансен Норман Пол та франківський бізнесмен Володимир Олійник, якого вбили у 2010 році в результаті «війни» за Івано-Франківський продуктовий ринок. Він був давнім партнером Димінського – ще у 2006 році купив для нього ТОВ “Редакція газети “За вільну Україну” задля пільгового використання будинку в центрі Львова. Тепер тут розташовані адміністративні служби та магазин атрибутики ФК “Карпати”, а також редакція сайту ZIK.ua.
Медіахолдинг Димінського агресивно розвивається, зокрема, у телевізійному сегменті – за непідтвердженою офіційно інформацією, Петро Димінський висловив готовність вкласти $2 млн у розвиток телевиробництва у Києві. У холдингу також уже кілька років намагаються отримати FМ-частоту, однак наразі безуспішно.