- 🟠 21:12 Загроза ударних БпЛАЗагроза БпЛА типу «Шахед»#м_Харків_та_Харківська_територіальна_громада
- #61
Якщо намагатися бути об'єктивними то про фаховий рівень Юлії Володимирівни і спрямування її прагнень та дій щодо економічного розвитку України може красномовно свідчити, зокрема, її доповідь в якості Віце-прем'єр-міністра України на пленарному засіданні Верховної Ради України (далі - ВРУ) 21.06.2000 року (5 сесія III скликання див. стенограму пленарного засідання на сайті ВРУ) при обговоренні законопроекту "Про внесення змін до Закону України "Про електроенергетику"; після його прийняття - це Закон № 1821-III від 22.06.2000 р.
Йшлося про критичну ситуацію в країні, яка склалася у зв'язку з руйнуванням енергосистеми, економіки України внаслідок перманентної несплати приватизаторами деяких обленерго зібраних ними зі споживачів коштів своїм партнерам по спільній діяльності (генеруючим компаніям, постачальникам палива, організаціям передачі електроенергії високовольтними мережами тощо) за вироблену і поставлену ними електороенергію.
Вирішити зазначену проблему планувалося шляхом внесення таких змін до відповідного Закону, які б унеможливлювали привласнення і вивезення в офшори коштів, зароблених шахтарями, газовиками, генеруючими компаниями тощо.
Звісно, не всім представникам Українського народу у ВРУ сподобалося прийняття такого Закону, і вони (45 депутатів) внесли до Конституційного Суду України (далі - КСУ) подання про неконституційність відповідного Закону.
Урядовці, які ініціювали прийняття Закону, депутати, які проголосували за нього, а також працівники підприємств, які не отримували зароблену зарплатню, затамували подих у очікуванні Рішення КСУ.
Рішенням № 3-рп/2002 від 12.02.2002 р. КСУ визнав конституційними основні регулюючі положення Закону.
Захоплююче читання!! - і стенограми засідання ВРУ, і Рішення КСУ.
Йшлося про критичну ситуацію в країні, яка склалася у зв'язку з руйнуванням енергосистеми, економіки України внаслідок перманентної несплати приватизаторами деяких обленерго зібраних ними зі споживачів коштів своїм партнерам по спільній діяльності (генеруючим компаніям, постачальникам палива, організаціям передачі електроенергії високовольтними мережами тощо) за вироблену і поставлену ними електороенергію.
Вирішити зазначену проблему планувалося шляхом внесення таких змін до відповідного Закону, які б унеможливлювали привласнення і вивезення в офшори коштів, зароблених шахтарями, газовиками, генеруючими компаниями тощо.
Звісно, не всім представникам Українського народу у ВРУ сподобалося прийняття такого Закону, і вони (45 депутатів) внесли до Конституційного Суду України (далі - КСУ) подання про неконституційність відповідного Закону.
Урядовці, які ініціювали прийняття Закону, депутати, які проголосували за нього, а також працівники підприємств, які не отримували зароблену зарплатню, затамували подих у очікуванні Рішення КСУ.
Рішенням № 3-рп/2002 від 12.02.2002 р. КСУ визнав конституційними основні регулюючі положення Закону.
Захоплююче читання!! - і стенограми засідання ВРУ, і Рішення КСУ.