Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

  • Автор теми Автор теми Entombed
  • Дата створення Дата створення
1000013663.jpg
1000013664.jpg
1000013665.jpg

Ще один подарунок, потужна італійська пуско-зарядна станція Alfa alcc7 та малогабаритна швидкісна зарядка, перероблена з серверного блоку живлення (дає максимально 14.4В, 50А; стане в нагоді, коли треба швидко зарядити АКБ від генератора).

Безмежно вдячні користувачу nvr4d, будемо опановувати цю серйозну техніку!!
50А добре,як то кажуть на всі випадки життя.А ось обмеження 14,4В мені не зрозуміло( AGM ok).Для холодної погоди хоча б 14,7В.
Я вже мовчу про 16В ,які необхідні для повної зарядки і перемішування електроліту.
 
  • Це лайк!
Реакції: Ah
50А добре,як то кажуть на всі випадки життя.А ось обмеження 14,4В мені не зрозуміло( AGM ok).Для холодної погоди хоча б 14,7В.
Я вже мовчу про 16В ,які необхідні для повної зарядки і перемішування електроліту.
"Вам мед, та ще й ложкою!"
 
Чем чаще тем быстрее у тя пластины посыпятся
Где вас таких берут
То все хєрня, главне не лити в батарею стєкломой і не щепити від корони.

Задрочити зарядкою кальцієвий акумулятор не вийде, якщо спеціально цього не робити. А от розрядом - дуже легко, опухне і привіт.

.А ось обмеження 14,4В мені не зрозуміло
Напруга і струм там не регулюються користувачем взагалі, це просто потужний імпульсний БП, у якого полазили в ланцюгах ЗЗ, щоб була СС/CV стабілізація 14.4В/50А. Якщо машина не заводиться і треба терміново набрати хоч якусь ємність від генератора, він як раз підійде.
Щоб спокійно і повільно зарядити батарею або прикурити від мережі, Альфа буде набагато кращою. Там і 16 вольт, і ото все.
 
То все хєрня, главне не лити в батарею стєкломой і не щепити від корони.

Задрочити зарядкою кальцієвий акумулятор не вийде, якщо спеціально цього не робити. А от розрядом - дуже легко, опухне і привіт.


Напруга і струм там не регулюються користувачем взагалі, це просто потужний імпульсний БП, у якого полазили в ланцюгах ЗЗ, щоб була СС/CV стабілізація 14.4В/50А. Якщо машина не заводиться і треба терміново набрати хоч якусь ємність від генератора, він як раз підійде.
Щоб спокійно і повільно зарядити батарею або прикурити від мережі, Альфа буде набагато кращою. Там і 16 вольт, і ото все.
Зрозуміло.Тоді розряджений автомобільний акумулятор ліпше не заряджати.Він буде брати ампер скільки забажає і може перегрітися.
 
Зрозуміло.Тоді розряджений автомобільний акумулятор ліпше не заряджати.Він буде брати ампер скільки забажає і може перегрітися.
За 3 хвилини, які потрібні для того, щоб завестися і поїхати, не встигне. Та і за 10 хіба що притеплиться.
Але так, без потреби краще не користуватися.
 
За 3 хвилини, які потрібні для того, щоб завестися і поїхати, не встигне. Та і за 10 хіба що притеплиться.
Але так, без потреби краще не користуватися.
Тут є нюанс.Якщо так зробити і зразу завести може статися вибух.
 
Тут є нюанс.Якщо так зробити і зразу завести може статися вибух.
Автомобільний генератор ллє в акум струму набагато більше... Після прикурки за 40 хвилин - час їзди - акум повністю заряджається.

Не чув про вибухи після того як машина 3-5 хвилин прогрівалась з галстука, потім заглохла на старті і була одразу заведена.

Краще, звісно, після активного заряду дати хвилин 15 паузи перед пуском. Але, то не обов'язково.
В тому БП є СС режим - з ним прямо можна заводити, він не згорить від цього, і додасть 50А в допомогу акуму.
 
опять клоуны возбудились на Амперах, инче сидят тихо неделями...
дауны)
 
Автомобільний генератор ллє в акум струму набагато більше... Після прикурки за 40 хвилин - час їзди - акум повністю заряджається.

Не чув про вибухи після того як машина 3-5 хвилин прогрівалась з галстука, потім заглохла на старті і була одразу заведена.

Краще, звісно, після активного заряду дати хвилин 15 паузи перед пуском. Але, то не обов'язково.
В тому БП є СС режим - з ним прямо можна заводити, він не згорить від цього, і додасть 50А в допомогу акуму.
Як пусковий пристрій так,як зарядне електроліт від 50А зразу закипить і почне бурно виділяти гази.
 
Як пусковий пристрій так,як зарядне електроліт від 50А зразу закипить і почне бурно виділяти гази.
Ну, як зарядне - там треба, або регулювання, або тупой шунт, що зіб'є до 10А. Але, в 80Ач акумі ні чого не повинно закипіти від 50А струму. Це менше за 1С, в машині, повторюю - і більше наливає тупо від генератора.
 
Вся ця історія з АКБ і крутими зарадками, для старого вбитого Шарана, як на стару диряву фуфайку ліпити золоті пуговиці
 
Вся ця історія з АКБ і крутими зарадками, для старого вбитого Шарана, як на стару диряву фуфайку ліпити золоті пуговиці
Думаю, ТС не відмовиться, якщо ви йому підгоните новенького невбитого рейнджровера або якусь ще таку тарантайку, щоб золоті пуговиці були на місці.
 
Вся ця історія з АКБ і крутими зарадками, для старого вбитого Шарана, як на стару диряву фуфайку ліпити золоті пуговиці
Ну, аккуми на будь-яких тачках рано чи пізно вмирають!

Щодо зарядки:
нас у взводі є ще чимало авто, вантажних і легкових, АКБ яких потрібно час від часу заряджати ;)
 
Останнє редагування:
Вся ця історія з АКБ і крутими зарадками, для старого вбитого Шарана, як на стару диряву фуфайку ліпити золоті пуговиці
То що, краще шоб ці зарядки продовжували лежати в мене вдома, чи як?
І в підрозділі ТСа далеко не один Шаран, думаю, він з побратимами поділиться без проблем.
 
В підрозділі ТСа далеко не один Шаран, думаю, він з побратимами поділиться без проблем.
Так і є! Точну цифру називати не буду, скажу лише що вона двозначна.
Плюс, декілька аккумів з вантажівок, від яких інвертори 12/220 працюють, техніку живлять.
Побратими вже облизуються)
 
Трохи про права та безправ'я мобілізованих від якогось інопланетянина:

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Вся ця історія з АКБ і крутими зарадками, для старого вбитого Шарана, як на стару диряву фуфайку ліпити золоті пуговиці
Де ви такі беретесь?Для старої машини надійний акумулятор,то що лікар прописав.Компенсує всі втрати старого обладнання.Нову машину можна завести і 20А акумулятором.
 
Де ви такі беретесь?Для старої машини
Той пан, мабуть, не знає, що переважна більшість автопарку ЗСУ, як балансного, так і приватно-волонтерського, це 20-30річні євробляхи, і совєцько-вітчизняний автопром віком іноді і понад 40+
Пікапи, течіки, легковухи, буханки, вантажівки, спец.машини... Все!

Звісно, є якась кількість мажорно-медійних служивих, на тундрах, туарегах і тп, як власних, так і отриманих від спонсорів. Але цей контингент - тема для окремої розмови.

А у моєму взводі Шаран - одне з найсвіжіших авто, якщо не найсвіжіше! Решта всі - з 90их та 80их. Як балансні, так і не..

Є у знайомих хлопців Хаммер.. Там така лєгєнда РетроФМ, шо яєбу! Старший за серіал «M*A*S*H» , 100%. Тьоплий аналоговий... Рація, мабуть, ще лампова.
Іздив донедавна, поки аккуму ***** не настала. Як зараз, не знаю - останнім часом з ними не перетинався.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху Знизу