Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Відправка в ЗСУ: що брати, де купити; поради, рекомендації для людей без досвіду

  • Автор теми Автор теми Entombed
  • Дата створення Дата створення
Качество сейчас хреновое.И не только АКБ.Если 5 лет выходил,то уже ОК.Сильно ты наследишь за необслуживаемым.Купил=поставил=катайся=****=выкинул=купил... и так по кругу
На акумуляторах Варта(черный корпус),что идут с конвеера вместе с машинами,есть доступ к банкам.Крышки закрыты наклейкой.
На современные машины ставят AGM,абсорбированный электролит(не путать с гелевыми акумуляторами).Он всем хорош,но надо точное напряжение заряда и не любит перегрева.Там воды в корпусе мало и он плохо охлаждается.Поэтому его ставят на заводе либо в термочехле,либо в багажнике,либо в салоне.
Поэтому из всех аккумов на данный момент я бы советовал технологию EFB.
 
А зачем баньщику аккумулятор ?да и вообще машина ?


:увага::увага::увага::пиво:
 
В общем,если ТС надумает брать новый акумулятор,я в доле на покупку.Помогу чем смогу.
 
На вашому акумуляторі такий виступ з двох сторін?
Screenshot_20231013_211700_Chrome.jpg
Так
 
Отже, маємо наступне: старий аккум схоже що на божій дорозі. Позавчора на щойно зарядженому було 12.3, вчора вранці 12.2, сьогодні 12.0 (хоча вчора після обіду зкидували клему +).
За підтримки благодійника, який побажав залишитися інкогніто, сьогодні нам вислали новий аккум, на 80 А/г, болгарського виробництва. Марка зараз невідома, завтра отримаємо - скажу.
Дуже вдячні за допомогу))
 
Скидай мінусову клему, та коли це робиш витягай ключі із замка запалення , бо може статися сюрприз
 
Скидай мінусову клему, та коли це робиш витягай ключі із замка запалення , бо може статися сюрприз
Спочатку відкриваю капот, потім кнопкою на ключі закриваю машину, від'єдную клему, зачиняю капот.
Бо якщо відкинути клему, а вже потім зачиняти ключем машину (кнопкою не вийде - електрики нема), замкнені будуть тільки водійські двері, решта інших залишаться відкритими.
Ось такий тут "центральний" замок. Замочна скважина є на водійській і на дверях багажнику. Вони і закриваються/відкриваються ключем.
 
Спочатку відкриваю капот, потім кнопкою на ключі закриваю машину, від'єдную клему, зачиняю капот.
Бо якщо відкинути клему, а вже потім зачиняти ключем машину (кнопкою не вийде - електрики нема), замкнені будуть тільки водійські двері, решта інших залишаться відкритими.
Ось такий тут "центральний" замок. Замочна скважина є на водійській і на дверях багажнику. Вони і закриваються/відкриваються ключем.
не понял ... а что, с салона тупо опустить блок двери невозможно?
ну даже не с салона, а просто опустил "фишечку" - захлопнул дверь.
 
Назад
Зверху Знизу