Мені один при перегляді Мазди таким тоном сказав про «крашена», ніби у неї зараз передок розсиплеться, а там, де шпакля, корозія завтра піде
Не думаю, що там в Гусятині було де її дрючити

Тим паче менше 20 по Україні наїздила.
Просто абсолютний низ ринку, тож хоч і терміново, але можливо є нюанси, а в такій залупі не дуже зручно робити огляд авто.
Основне, що мене непокоїть, так це потенційні нюанси з двигуном та КПП, але на 1.8 там, начебто, звичайний айсін, а за 50к там потрібно було взагалі з салону не міняти мастило, щоб щось було з двигуном.
Це на відміну, імхо, від євро пригонишів з пробігами 200+, де можуть і раз на 30к тільки мастило лити, плюс потенційні приколи з роботом, ГРМ та іншим, що після 200 може полетіти.
Не кажучи про те, за скільки треба брати авто в Німеччині, щоб воно з наваром, митом та прогоном стало тут по ринку.
Нещодавно написав на ФБ мужик з Гольфом битком, сказав, що на відміну від знайомих з євро авто, ще нічого не міняв і задоволений, як слон.
Зараз не той час, щоб до салону дойобуватись

Мені і в 2003 Сігнумі все влаштовувало)