Перегляньте відео нижче, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-програму на головному екрані.
Замітка: Для цієї функції наразі потрібен доступ до сайту за допомогою вбудованого браузера Safari.
А можно фотку этой сигналки?
Я поискал.
![]()
немає там ніякого ключа. у мене принаймні.
ну а працює просто. натиснув будь-яку кнопку - сигналізація вімкнулася. якщо її тепер хоч трохи посунути - почне єбланити гучно. вирубається натисненням 4х значного коду. код змінюється при вставленні батарейки, кришка батарейного відсіку відкривається у сторону кріплення - щоб відкрити, треба зняти з вела спочатку.
И сколько она стоит?
Так там одна планєтарка - як півтора "ашана" коштуєtifo сказав(ла):у мене було 3 сіті байка ціною більшою за тисячу доларів. те, що воно здалеко україну нагадує, не означає, що коштує стільки ж. нормальний сіті байк коштує як і мтб нормальний.
PS Тифо и Дихлофос - два клоуна, кто заполонили Вело Хобби. Сюда уже никто не ходит кроме их двоих. В городе тысячи велосипедистов. Но заниматься срачом с двумя дураками, кто возомнил себя главными вело-экспертами , никто не хочет. Потому раздел почти мертв.
Десь я вже це чув
навпаки. трос не попилиш, перекусити теж проблематично бо він розпушується.
але у більшості замків є мінус у вигляді непродуманого кріплення тросу до кінцевика, який і пилять чи перекушують.
про свій сетап я вже писав:
1 - два тросових замки на кожне колесо.
2 - блок замок заднього колеса на рамі.
3 - кодова сигналка-пищалка.
4 - сигналка з пищалкою у кишені.
використовую найчастіше один трос на переднє колесо( через колесо, раму, якусь хуйню нерухому), блок заднього( його просто необхідно замикати бо ключ виймається лише у замкненому стані. якщо не замкнути, це зробить хтось інший та зпидить ключ - проходили) та кодову сигналку( її вмикає натиснення на будь-яку клавішу).