Для того, чтобы покупатель мог заявить про "некачественный товар" до отправки продавцу, у него должен быть акт экспертизы СЦ, а не его личные ощущения.
Да?
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
5. Продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги.
По Закону о ЗПП - до 5кг. товар - за счет покупателя возвращается, а потом уже СЦ продавца определяет, подлежит ли замене этот товар.
За счет продавца - товар весом свыше 5 кг.
Это относится к НЕкачественному товару!
А вот что нам говорит закон про возврат товара:
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Где тут про экспертизы?
Стаття 12. Права споживача в разі укладення договору поза торговельними або офісними приміщеннями
5. У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або офісними приміщеннями,
споживач повинен повідомити продавця (виконавця) про місце, де продукція може бути повернена.
Договором
може передбачатися, що продукція або результати робіт (послуг), що були надіслані поштою, повинні у разі розірвання договору також бути повернені поштою.
Будь-які витрати, пов'язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв'язку з поверненням продукції.
Кури законы умник