- 🔴 02:01 Повітряна тривога в Харків.обл.
- #1
Ура! В UMC введена услуга "Всегда на связи"
Завжди на зв'язку
Для того щоб Ви завжди були на зв'язку і не пропустили жодного дзвінка, UMC надає всім абонентам UMC, SIM-SIM і ДЖИНС нові, абсолютно безкоштовні послуги "Вам дзвонили!" і "Є Зв'язок!".
Вам дзвонили! - з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, хто і коли дзвонив Вам у той час, коли Ви перебували поза зоною дії мережі або Ваш телефон було вимкнено.
Є Зв'язок! – якщо Ви не змогли додзвонитися абонентові через його відсутність у мережі або його телефон було вимкнено , то з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, що Ваш абонент знову з'явився в мережі.
Інформація про те, хто Вам дзвонив, дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок – Ви зможете передзвонити.
Отримавши повідомлення про появу Вашого абонента на зв'язку, Ви зможете зв'язатися з раніше недоступним абонентом.
Послуги надаються всім абонентам UMC, SIM-SIM та ДЖИНС на постійній основі, безкоштовно.
Послуги не потребують додаткового замовлення або активації.
Інформація про номери абонентів, які Вам дзвонили, коли Ваш телефон був вимкнений або недоступний, та час дзвінків фіксуються і будуть надіслані Вам у SMS-повідомленні, як тільки Ви знову будете на зв'язку. Повідомлення надійде українською мовою.
Ви можете самостійно відключити або налаштувати послуги.
Для перевірки статусу послуг відправте порожній SMS на номер 120.
У відповідь Ви одержите статус послуг і перелік команд на зміну статусу. Для налаштування або зміни статусу послуг, дайте відповідь на отриманий SMS, для цього в тілі SMS-повідомлення вкажіть номер відповідної команди:
Активувати послугу Вам дзвонили! – 1.
Деактивувати послугу Вам дзвонили! – 2.
Активувати Є зв'язок! – 3.
Деактивувати Є зв'язок! – 4.
Активувати Я на зв'язку! – 5 (з допомогою цієї команди Ви зможете інформувати інших абонентів про свою появу в мережі).
Деактивувати Я на зв'язку! – 6 ( з допомогою цієї команди Ви зможете скасувати можливість інформувати інших абонентів про свою появу в мережі).
Для установлення української мови супроводу послуги – 7.
Для установлення російської мови супроводу послуги – 8.
Для установлення англійської мови супроводу послуги – 9.
Відправлення SMS на номер 120 і одержання SMS з номера 120 – безкоштовні. Активація, деактивація послуг - безкоштовні.
Увага! Якщо у абонента встановлена переадресація на той випадок, коли телефон вимкнено або він знаходиться поза зоною дії мережі – на інший номер (окрім номера "Голосової Пошти"), послуги "Вам дзвонили!", "Є звязок!"/"Я на звязку!" не будуть працювати.
При вихідному дзвінку ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресація включена». Це не позначається ані на якості звязку, ані на фінансовому стані вашого рахунку. Скасувати появу цього повідомлення і переадресацію, викликану роботою послуг «Вам дзвонили» і «Є Зв’язок», неможливо.
Посилання видалено
Завжди на зв'язку
Для того щоб Ви завжди були на зв'язку і не пропустили жодного дзвінка, UMC надає всім абонентам UMC, SIM-SIM і ДЖИНС нові, абсолютно безкоштовні послуги "Вам дзвонили!" і "Є Зв'язок!".
Вам дзвонили! - з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, хто і коли дзвонив Вам у той час, коли Ви перебували поза зоною дії мережі або Ваш телефон було вимкнено.
Є Зв'язок! – якщо Ви не змогли додзвонитися абонентові через його відсутність у мережі або його телефон було вимкнено , то з допомогою цієї послуги Ви зможете дізнатися, що Ваш абонент знову з'явився в мережі.
Інформація про те, хто Вам дзвонив, дозволить Вам не пропустити важливий дзвінок – Ви зможете передзвонити.
Отримавши повідомлення про появу Вашого абонента на зв'язку, Ви зможете зв'язатися з раніше недоступним абонентом.
Послуги надаються всім абонентам UMC, SIM-SIM та ДЖИНС на постійній основі, безкоштовно.
Послуги не потребують додаткового замовлення або активації.
Інформація про номери абонентів, які Вам дзвонили, коли Ваш телефон був вимкнений або недоступний, та час дзвінків фіксуються і будуть надіслані Вам у SMS-повідомленні, як тільки Ви знову будете на зв'язку. Повідомлення надійде українською мовою.
Ви можете самостійно відключити або налаштувати послуги.
Для перевірки статусу послуг відправте порожній SMS на номер 120.
У відповідь Ви одержите статус послуг і перелік команд на зміну статусу. Для налаштування або зміни статусу послуг, дайте відповідь на отриманий SMS, для цього в тілі SMS-повідомлення вкажіть номер відповідної команди:
Активувати послугу Вам дзвонили! – 1.
Деактивувати послугу Вам дзвонили! – 2.
Активувати Є зв'язок! – 3.
Деактивувати Є зв'язок! – 4.
Активувати Я на зв'язку! – 5 (з допомогою цієї команди Ви зможете інформувати інших абонентів про свою появу в мережі).
Деактивувати Я на зв'язку! – 6 ( з допомогою цієї команди Ви зможете скасувати можливість інформувати інших абонентів про свою появу в мережі).
Для установлення української мови супроводу послуги – 7.
Для установлення російської мови супроводу послуги – 8.
Для установлення англійської мови супроводу послуги – 9.
Відправлення SMS на номер 120 і одержання SMS з номера 120 – безкоштовні. Активація, деактивація послуг - безкоштовні.
Увага! Якщо у абонента встановлена переадресація на той випадок, коли телефон вимкнено або він знаходиться поза зоною дії мережі – на інший номер (окрім номера "Голосової Пошти"), послуги "Вам дзвонили!", "Є звязок!"/"Я на звязку!" не будуть працювати.
При вихідному дзвінку ви можете бачити на дисплеї телефону «переадресація включена». Це не позначається ані на якості звязку, ані на фінансовому стані вашого рахунку. Скасувати появу цього повідомлення і переадресацію, викликану роботою послуг «Вам дзвонили» і «Є Зв’язок», неможливо.
Посилання видалено