Статус:
Offline
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 206718
Адреса: Харків
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 206718
Адреса: Харків
- 🟡 07:30 Відбій тривоги в Харківська область.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Куп’янський район- Харківський район- Липецька територіальна громада- Вовчанська територіальна громада#Харківська_область
- #1
У Харкові створили сервіс, де можна скаржитися на чиновників і комунальників
Про недоброчесну поведінку працівників виконавчих органів міськради, а також комунальних підприємств, установ та організацій, що підпорядковуються міськраді, харків'яни можуть повідомляти через чат-бот «Прозорий Харків» у Telegram.
Користувачі можуть написати про порушення анонімно або залишити свої контактні дані для зворотного зв'язку. У разі вибору персоніфікованого повідомлення вони отримають інформацію про результати розгляду звернення в Telegram або на електронну пошту, повідомили у департаменті цифрової трансформації міськради.
Також користувачі мають можливість перевірити статус розгляду повідомлення (отримано, обробляється, розглянуто або надано відповідь). Загальний термін розгляду - до десяти робочих днів з моменту отримання даної інформації.
Приєднатися до чат-бота «Прозорий Харків» можна за посиланням. Докладніше з функціоналом та можливостями сервісу можна ознайомитись у розділі «Найчастіші питання». Проєкт реалізували у співпраці з волонтерами IT-компанії «EPAM Україна» та «Kharkiv IT Cluster».
Читайте також: Сьогодні 28 серпня: яке свято та день в історії
Автор: Елена Нагорная
Про недоброчесну поведінку працівників виконавчих органів міськради, а також комунальних підприємств, установ та організацій, що підпорядковуються міськраді, харків'яни можуть повідомляти через чат-бот «Прозорий Харків» у Telegram.
Користувачі можуть написати про порушення анонімно або залишити свої контактні дані для зворотного зв'язку. У разі вибору персоніфікованого повідомлення вони отримають інформацію про результати розгляду звернення в Telegram або на електронну пошту, повідомили у департаменті цифрової трансформації міськради.
Також користувачі мають можливість перевірити статус розгляду повідомлення (отримано, обробляється, розглянуто або надано відповідь). Загальний термін розгляду - до десяти робочих днів з моменту отримання даної інформації.
Приєднатися до чат-бота «Прозорий Харків» можна за посиланням. Докладніше з функціоналом та можливостями сервісу можна ознайомитись у розділі «Найчастіші питання». Проєкт реалізували у співпраці з волонтерами IT-компанії «EPAM Україна» та «Kharkiv IT Cluster».
Читайте також: Сьогодні 28 серпня: яке свято та день в історії
Автор: Елена Нагорная
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.