Трест Жилстрой-1 ЖК Левада у ст. метро пр-т Гагарина

Стоит ли просто радоваться тому что район Левада стал массово застраиваться?

  • Да стоит, пусть там наведут порядок, район застроется, люди его обживут

    Голосів: 26 81.3%
  • Нет не стоит пучть там очтается всё как есть заросшее и не ухоженное

    Голосів: 6 18.8%

  • Кількість людей, що взяли участь в опитувані
    32
  • Опитування закрито .
ну что Вы такое намеряли? чтобы дойти до дальней точки микрорайона от метро -надо обходить микрорайон вокруг по Ващенковскому переулку?

Можно короче - 13 мин по Елизаветинской.
1,1 км. А если через дворы, то и 10 мин.
В любом случае метро очень близко.
 
Эту застройку со времен СССР планировали. Только сейчас добрались.
ИМХО Пусть лучше люди обживают этот район, чем он стоит полуразрушенный и заброшенный.

Ну так ее и строят как будто до сих пор у нас СССР. У меня это, по-сути, единственная претензия к Леваде. Зачем такой ужас лепить в 2018 году..??? Бедные люди...
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Да, смотрите карту.... Гугл показывает 13-15 мин от самой удаленной точки микрорайора до ст.м. Гагарина.

И еще 2,1 км (27 мин) от домов 1-6 до ст.м. Площадь Конституции:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі

Не переживайте, пустят маршрутку
 
Интересно, как там въезд- выезд организуют. Думаю жильцов этого ЖК ждет, достаточно, проблемный трафик. А возможно и Гагарина закупорится от автовокзала до Молочной - Гольдберг.... (непроизносимо).
Там же еще с жк Плехановский на Гагарина будет поток.
 
А мне кажется меньше километра
 
Останнє редагування:
Может кто знает, от куда там будет запитано отапление и горячая вода, или там автономки?
 
теплопункт разве шо, щас жс от газа в домах с централизированнім отоплением отказівается шоб бапки не тратить, а тут на котельную разкошелятся...
Же Ньютона еще строиться по проекту две котельни.одна уде работает отапливает сданые дома.
 
больше похоже на теплопункт роганского тец, трубі есть но шото не дімят, может когда нужно подключают котлі хз - есть такие миникотельніе\теплопункті которіе подогревают по необходимости теплоноситель, вообще непонятно зачем строить якобі? автономную котельную и передавать ее одной из контор поставляющих тепло на город, я так понимаю там по гортарифам тепло? или говорят сколько газа спалили и делят на всех?

1. ЖК Ньютона к роганскому тец никаким боком не относится
2. дымят
 
тарифі городские? счетчик нужен?
Счетчики на дом сейчас ставят на абсолютно все новострои (без счетчика дом не примут).
Тариф хтс-а, как у других домов. Можно поставить индивидуальный.
 
пизда блять а не кательная, тоже самое шо без нее
Без нее холодно.


а квартирній счетчик по новім правилам до сраки меньше среднего по дому платить нельзя
По счетчику ты платишь сколько потребил + моп.

а с установкой он війдет как двухконтурній котел газовій по цене
В чем проблема, попробуй поставь :)
 
Писала когда-то на другой ветке цитату из этого закона, но не знаю как он сейчас работает (работает ли, вообще). Кто знает, поясните.

Стаття 10. Розподіл обсягів комунальних послуг між споживачами

1. У будівлях, зазначених у частинах другій і третій статті 4 цього Закону, обсяг відповідної комунальної послуги, визначений за допомогою вузла комерційного обліку (а у випадках, передбачених частиною другою статті 9 цього Закону, - за розрахунковим або середнім споживанням), розподіляється між усіма споживачами з урахуванням показань вузлів розподільного обліку, приладів - розподілювачів теплової енергії відповідно до частин другої - четвертої цієї статті.

При цьому для цілей розподільного обліку відповідно до цієї статті права та обов’язки споживачів поширюються також на власників майнових прав на об’єкти нерухомого майна у завершеній будівництвом будівлі, право власності на які не зареєстровано.

2. Визначений за допомогою вузла (вузлів) комерційного обліку (а у випадках, передбачених частиною другою статті 9 цього Закону, - за розрахунковим або середнім споживанням) обсяг спожитої у будівлі теплової енергії включає обсяги теплової енергії на опалення житлових та нежитлових приміщень, які є самостійними об’єктами нерухомого майна, опалення місць загального користування, гаряче водопостачання (у разі обліку теплової енергії у гарячій воді), забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання (за наявності циркуляції) та розподіляється між споживачами в такому порядку:

1) загальний обсяг теплової енергії, що надходить до індивідуального теплового пункту, зменшується на обсяг теплової енергії, витраченої на приготування гарячої води, визначений на підставі показань відповідних вузлів обліку, а в разі їх відсутності - за методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

2) обсяг теплової енергії, витраченої на опалення місць загального користування та допоміжних приміщень будівлі, визначається та розподіляється між споживачами пропорційно до площі (об’єму) квартири (іншого приміщення) за методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

3) загальний обсяг теплової енергії (крім обсягу теплової енергії, витраченого на приготування гарячої води, забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання (за наявності циркуляції), опалення місць загального користування та допоміжних приміщень будівлі, а також приміщень, де встановлені вузли розподільного обліку теплової енергії/прилади - розподілювачі теплової енергії) розподіляється між споживачами, приміщення/опалювальні прилади яких не оснащені вузлами розподільного обліку теплової енергії/приладами - розподілювачами теплової енергії, пропорційно до опалюваної площі (об’єму) таких споживачів.

Споживачам, приміщення яких оснащені вузлами розподільного обліку теплової енергії/приладами - розподілювачами теплової енергії/вузлами розподільного обліку витрати теплоносія (у разі обліку теплової енергії у гарячій воді), обсяг спожитої теплової енергії визначається за їхніми показаннями відповідно до методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, але не менше мінімальної частки середнього питомого споживання теплової енергії серед інших споживачів у будівлі відповідно до пункту 5 частини другої цієї статті;

4) показання приладів - розподілювачів теплової енергії використовуються при розподілі виключно за умови, що такими приладами оснащено не менш як 50 відсотків опалювальних приладів (крім розташованих у приміщеннях (місцях) загального користування багатоквартирних будинків) у будівлі;
5) для споживачів, приміщення яких оснащені вузлами розподільного обліку, розподілене питоме споживання теплової енергії в розрахунку на 1 квадратний метр площі (1 кубічний метр об’єму) квартири (іншого приміщення) не може становити менше мінімальної частки питомого споживання теплової енергії, яка визначається згідно з методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

6) обсяг теплової енергії, витраченої на забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання, визначається за методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, та розподіляється між споживачами пропорційно до площі (об’єму) квартири (іншого нежитлового приміщення, яке є самостійним об’єктом нерухомого майна) або за рішенням співвласників будівлі - за іншим принципом, визначеним цією методикою;

7) співвласниками багатоквартирного будинку або іншої будівлі, де налічуються два або більше споживачів, можуть установлюватися поправкові коефіцієнти для розподілу обсягу спожитої теплової енергії між окремими споживачами (у наріжних квартирах (приміщеннях), квартирах (приміщеннях), розташованих на перших і останніх поверхах будівель тощо) відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

8) у разі якщо у багатоквартирному будинку, оснащеному вузлом (вузлами) комерційного обліку, фактична температура повітря в окремих квартирах (приміщеннях), не оснащених вузлами розподільного обліку/приладами - розподілювачами теплової енергії, нижча за нормативну, виконавець або визначена власником (співвласниками) інша особа, яка здійснює розподіл обсягів комунальної послуги, здійснює перерозподіл спожитих обсягів за методикою розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, таким чином:

якщо встановлено факт несанкціонованого втручання окремих споживачів у внутрішньобудинкову систему опалення та/або гарячого водопостачання, яка використовується для цілей опалення, що призвело до її розбалансування, обсяг теплової енергії або гарячої води, необхідний для досягнення нормативної температури в приміщенні (приміщеннях), перерозподіляється на таких споживачів;

в іншому випадку такий обсяг теплової енергії або гарячої води перерозподіляється пропорційно до площі (об’єму) квартир (інших приміщень) на споживачів, житлові приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку/приладами - розподілювачами теплової енергії.

3. Обсяги спожитої у будівлі гарячої, питної води, визначені за допомогою вузлів комерційного обліку (а у випадках, передбачених частиною другою статті 9 цього Закону, - за розрахунковим або середнім споживанням), розподіляються між споживачами з урахуванням того, що:

1) у разі якщо частина води була витрачена на полив клумб і газонів, прибирання місць загального користування тощо та/або гарячої води - на прибирання місць загального користування тощо, обсяг відповідно питної, гарячої води, що розподіляється між споживачами, зменшується на обсяг, витрачений на такі загальнобудинкові потреби, визначений на підставі показань відповідних вузлів обліку;

2) у разі якщо приміщення всіх споживачів у будівлі оснащені вузлами розподільного обліку гарячої, питної води, загальний обсяг спожитої у будівлі відповідно гарячої, питної води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) розподіляється між споживачами відповідно до обсягу споживання за показаннями вузлів розподільного обліку.

Якщо виникає різниця між показаннями вузла комерційного обліку та обсягом гарячої, питної води, визначеним як сума показань вузлів розподільного обліку, така різниця розподіляється відповідно до методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;

3) у разі якщо жодне приміщення у будівлі не оснащене вузлами розподільного обліку гарячої, питної води, загальний обсяг спожитої у будівлі відповідно гарячої, питної води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби) розподіляється між споживачами пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими послугами;

4) у разі якщо частина приміщень у будівлі оснащена вузлами розподільного обліку гарячої, питної води, а частина - не оснащена, обсяг відповідної комунальної послуги, спожитий споживачами у приміщеннях, оснащених вузлами розподільного обліку, встановлюється у розмірі, визначеному за допомогою таких вузлів, а загальний обсяг спожитої у будівлі відповідно гарячої, питної води (крім обсягу, витраченого на загальнобудинкові потреби та споживачами у приміщеннях, оснащених вузлами розподільного обліку) розподіляється між споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються такими послугами.

4. Розподіл між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг здійснюється відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

5. У разі виявлення у будівлі витоків гарячої, питної води із внутрішньобудинкових мереж гарячого, централізованого водопостачання протягом періоду, за який здійснюється розрахунок за відповідні комунальні послуги, споживачі мають право вимагати від особи, з вини якої стався такий витік, відшкодування їм вартості розподіленого на них відповідно до частини третьої цієї статті обсягу гарячої, питної води в частині, що перевищує обсяг, визначений за допомогою вузлів розподільного обліку, та для споживачів, приміщення яких не оснащені вузлами розподільного обліку, - відповідно до методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.

6. Обсяг теплової енергії, витраченої на опалення місць загального користування та допоміжних приміщень будівлі, а також на забезпечення функціонування внутрішньобудинкових систем опалення та гарячого водопостачання, розподіляється відповідно до правил, встановлених цією статтею, також на власників (співвласників) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання.
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Около 30 км тепловых сетей планируют заменить в Харькове за средства Мирового банка.

Тепломагистрали в городе изношены на 80%, большинство из них прослужили по 35 лет. Это и стало причиной тех порывов, которые произошли за последние несколько дней в Харькове. Сейчас аварии ликвидированы, и ситуацию можно решить только заменив изношенные трубы на новые.

Как сообщил директор КП «Харьковские тепловые сети» Сергей Андреев, работу с Мировым банком в этом направлении начали вести два года назад. На первом этапе планируется заменить 10 км сетей на различных участках по городу, и сейчас готовится документация для проведения тендеров на выполнение работ. В этом списке отрезок 94-й магистрали, на которой на этих выходных произошла аварийная ситуация.

"На сегодняшний день мы имеем уже профинансированные и подготовленные проекты на реконструкцию сетей, общая протяженность которых - около 30 км", - сообщил Сергей Андреев.
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Около 30 км тепловых сетей планируют заменить в Харькове за средства Мирового банка.

Тепломагистрали в городе изношены на 80%, большинство из них прослужили по 35 лет. Это и стало причиной тех порывов, которые произошли за последние несколько дней в Харькове. Сейчас аварии ликвидированы, и ситуацию можно решить только заменив изношенные трубы на новые.

Как сообщил директор КП «Харьковские тепловые сети» Сергей Андреев, работу с Мировым банком в этом направлении начали вести два года назад. На первом этапе планируется заменить 10 км сетей на различных участках по городу, и сейчас готовится документация для проведения тендеров на выполнение работ. В этом списке отрезок 94-й магистрали, на которой на этих выходных произошла аварийная ситуация.

"На сегодняшний день мы имеем уже профинансированные и подготовленные проекты на реконструкцию сетей, общая протяженность которых - около 30 км", - сообщил Сергей Андреев.

Очередная отписка. Денег не дадут, а если выделят, то половину пойдем на откаты, остальное залатают латками, еще лет 10 простоит, потом снова просить деньги.
В нашей стране не выгодно делать качестаенно
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Основні показники економічного і соціального розвитку м. Харкова за 2017 рік
 
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Основні показники економічного і соціального розвитку м. Харкова за 2017 рік

Всё это цифры. Основной показатель, это на сколько люди стали лучше жить. Пока только катимся вниз
 
Денег не дадут, а если выделят, то половину пойдем на откаты, остальное залатают латками, еще лет 10 простоит, потом снова просить деньги.

Это само собой... как обычно)
А если сделать качественно, то кто потом деньги даст?)
 
Назад
Зверху Знизу