Статус: Офлайн
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25891
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25891
Це не на павуках, це так звані плаваючі диски( floating discs). Їх можна побачити на будь-якому спортивному байку( моті) та будь-якій техниці, що передбачає дуже активне гальмування.Поставил новые роторы(диски).
Задолбали мои Хейзы 180 звенеть на поворотах. Прочёл что диски на пауках не звенят. Ради эксперимента заказал на Али эти, тоже 180-е, покупать для проверки Хопы глупо ИМХО.
Ну что, ничего не звенит, тормозят не хуже брендовых, качество очень даже, всё подогнано идеально, не кривые.
Вот уже крамольные мысли закрались в голову - их оставить и не переплачивать "за имя" покупая новые.
Сенс в тому, що диск при гальмуванні гріється. Але паралельно доволі активно охолоджується повітрям, переважно за рахунок обертання. При чому охолоджується нерівномірно, результатом чого є нерівномірне теплове розширення та відповідні напруги десь посередині диску, що призводять до йолго деформації. І виражене це тим більше, чим активніше гальмування та більші швидкості. Подивіться на мотах та авто - там немає таких тонких лепестків роторів, ротори цільнякові - для кращої теплопровідності, щоб зменшити еффект нерівномірного охолодження.
Цей диск має по суті окремий павук та гальмівний вінець, які з'єднані не жорстко. Вінець розігрівається, розширюється, починає "плавати" на павуці, але так як навантаження при гальмуванні спрямоване в одну сторону, то пох. Межі холодно/гаряче немає = немає напружень = немає деформації.
Якщо гальмує нормально, то навіщо щось міняти?
В мене теж китайські ротори на одному велі. Всілякі "експерти" розповідали казки, що поведе їх на першому нормальному схилі, але вже два роки катаю та все ок.
А в "експертів" 500км за сезон та штирі на ашанах за 180грн

Ну тут треба визначитись що тобі треба - гроші або м'який підседіл. Я їзджу багато, тож і їздити як прийдеться та на чому прийдеться не можу.1к? танунах
Конкретно що до сабжу, я нереально відчуваю потребу в "м'якішій посадці". Мій головний вел - двопідвіс, їздити на цьому хардтейлі для мене той ще квест, він лише для походів, де без повноцінного багажника не обійтись. І хоч трохи м'якіша посадка мені вкрай важлива.
До того ж є ще феншуй - з цим підседілом вел виглядає цікавіше, мене сьогодні багато питали за нього.
Звичайне розуміння того, що твій вел став кращим, теж важливе.
А ще один рідкісний уєбан на цьому форумі колись сказав хоч одну правильну річ в своєму житті - гроші кудись треба витрачати

Я стабільно купую купу всіляких шняг на алі, в тому числі для вела. Сабж є однією з реально крутих та корисних.
Одна сорвалась до метала за 1,5 часа