Статус: Онлайн
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25892
Реєстрація: 25.07.2008
Повідом.: 25892
Как по мне - резину на "зимнюю" стоит менять только если стоят слики или полуслики. Опять же, шипованая резина от обычной отличается по поведению только на льду. Нормальная резина превосходно катит по снегу. А натыкивать в резину саморезы - это феерический маразм, имхо.
Вот хорошая статейка о шипованых велопокрышках.⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
різниця між зимньою й літньою покришками не у формі й глибині протектору,а у матеріалі.
мої стандартні літні швальбові майже сліки вже при декількох градусах тепла тупо ковзають по асфальту й повністю неїздні.а от інші,загалом дуже схожі на них,нормально катають на мінусі(якщо звичайно льоду немає,чіплятися нічим).а в дешевих китайських з дуже м'якенької гуми ****одавах можна й по дуже втоптаному снігу їздити(аби не голий лід),а при плюсі по асфальту зітруться миттєво.
А натыкивать в резину саморезы - это феерический маразм, имхо.
то ти не пробував просто
як і взагалі,схоже,резину зимню
чи нормальну літню - моя літня гума пройшла вже тисяч 15 й ще стільки ж пройде.бо тверда.те,що зможе їздити взимку хочаб по снігу,зітреться влітку.
на саморізах у гумі круто їздити взимку по топтаному снігу на тротуарах.тримає залізно.але це єдине,як на мене,добре використання для цього.
по твердих асфальту чи кризі на такому не поїздиш - дуже швидко порве покришку,а на м'якому снізі кращі звичайні м'якенькі ****одави.