Это очень спорное утверждение насчёт Минска, скорей наоборот. В 2012 я там был и видел как в одном из центральных ТЦ банки для консервации продают.
В целом впечатление - чистенько, но бедненько.
И насчет дворов, я сомневаюсь, что в том же Екатеринбурге с ними хуже чем где бы то не было в Украине.
Насчёт метро - ну да, Харькову повезло, что во времена СССР городские власти выбили метро, в те времена было открыто большинство станций и создан огромный задел на будущее. А вот Днепропетровску и Одессе, например, не повезло. как и тогдашнему Свердловску. Екатеринбургский метрополитен де факто был открыт в 1994.
За время независимости построена целая ветка. Щаз будут строить 2 станции. Это уже неплохо, если учитывать, шо в 1991 г в Харькове банально жрачки в магазинах не было. А за штанами и обувкой ездили в Москву. какое уж там метро...
Кста. В Україні побудували 79 нових об'єктів відновлювальної енергетики
НЕДІЛЯ, 30 ЛИПНЯ 2017, 16:20
580 ПЕРЕГЛЯДІВ 3
За шість місяців 2017 року в Україні було побудовано 79 нових об'єктів відновлювальної енергетики сумарною потужністю 182,7 МВт.
Згідно з ****ітичним звітом експертної групи IB Centre, за вказаний період було зведено 67 нових сонячних електростанцій, передає Ecotown.
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив про початок будівництва дороги Львів - Тернопіль - Вінниця - Одеса – Миколаїв.
"Ми започатковуємо нові проекти. Один з них — оновлена дорога Львів - Тернопіль - Вінниця - Одеса - Миколаїв, яка стане частиною транспортного коридору між польськими портами Балтії та нашими Чорного моря "GO HIGHWAY" (Gdansk-Odesa)", - написав Гройсман.
"У нещодавно прийнятих змінах до бюджету закладені перші 800 млн гривень на реалізацію цього проекту", - додав він.
Як зазначив прем’єр у своєму наступному пості, нові можливості сполучення Західний кордон - Львів - Одеса - Миколаїв уряд планує наростити за рахунок капітального ремонту і реконструкції різних ділянок цієї дороги, будівництва нових розв’язок та об’їздів.
Зокрема, в рамках цього проекту передбачається реконструкція і капітальний ремонт понад 70 кілометрів дороги Краковець - Львів, понад 90 кілометрів Львів- Тернопіль, майже 270 кілометрів дороги Умань -Одеса, ремонт і реконструкція інших ділянок цієї дороги, реконструкція північного об’їзду Львова і будівництво східного об’їзду Тернополя, будівництво декількох десятків нових транспортних розв’язок. Все це дозволить суттєво підвищити і пропускну спроможність траси і безпеку руху.
Такого обьма дорожного строительства в Украине не было никогда. Это факт и его фиг оспоришь. Посмотрим, как все будет развиваться дальше, конечно.