Тема для велофлуда

закончил сегодня апгрейд велика друга. маскот статус, заменено: шатуны (аливио б.у., втулка задняя на кассетную под диск, задняя перекидка с турнея на асеру, моноблоки с 3*7 на 3*8) итого минус килограмма два веса) круто)
 
Звідки там 2кг? Кілограм макс, з яких 750 шатуни, якщо були залізні.

Я зараз чекаю резиночки з піндосії.
 
Так чё, хоть ездит кто-то, или все затихарились от жары, и посылок ждуть?
Я, вот, сегодня черешни халявной и шелковицы с земляникой обтрескался вусмерть... Еле додому с набитым кендюхом допедалил ;)
 
Я їзджу, але на хардтейлі це важко.
Чекаю резиночки на аморт.
 
ездим, после почти двух недельного перерыва связанного с работой выперся.. норуль так)
 
Ездили с женой в Залютино. По карте должно было получиться 14 км в одну сторону (по навигатору). Мы "срезали" чутка в итоге накатали как-то 50 км )
 
Так чё, хоть ездит кто-то, или все затихарились от жары, и посылок ждуть?

В субботу проехал 120км., в Сковородиновку ездил.
Огромное спасибо Паше из Байкцентра, который в пятницу помог мне подкорректировать посадку, опустив подсидел на несколько миллиметров и провернув руль на несколько градусов. В итоге, перестали затекать и неметь руки на длинных дистанциях. Респект ему и уважуха, настоящий профи!
 
фигово таки после длительного перерыва вкатываться) хотя, если бы не лосили..
 
А я люблю лосити.
Особливо на двопідвісі. Чим швидче їдеш - тим краще аморт хаває нерівності. Да й взагалі дає можливість проходити на більшій швидкості те, що раніше було недосяжним бо викинуло б з седла.
 
Останнє редагування:
"Украина" была однозначно легче. Даже с двумя багажниками :)
 
16,1 по паспорту в україни "без додаткового обладнання". Це напевно лише з крилами.
 
А грець'йо зна. Багажники - задній та передній - до моєї "України", причому до найдешевшої з комплектацій, що за 54 р. 60 коп, йшли у стандартному комплекті. І задній будо прикручено вже в магазині :) А та, що дорожча, мала ще динаамо, фару, підніжку та переднє гальнмо :D
 
Те, що вони йдуть у комплекті, не означає, що вони не є додатковим обладнанням.
 
Логічно. Причому - навіть незважаючи на те, що задній багажник там кріпився таким чином, що коли його відкручував, то разом з ним відкручувалися задні пера та сідло :)
Але ж і справді ніщо не заважало того багажника зняти.
 
Бля, як же це жахливо їздити на хардтейлі. Щось той тейл дуже хардовий. Навіть в ноги сильно довбить коли привстаєш.
 
Пора аватарку міняти :D
po9-2.jpg


Або викупити підпис "Желейна срака" під нікнеймом :D :D
 
Останнє редагування:
а шо за хардтейл такой??

Спеш хардрок 29. На 26 з коротшими спицями та меншою резиною буде ще жорсткіше.
Відвик я від хардтейлу. Як не крути, а підвіс краще. А нормальні аморти мають блокування або навіть пропедал, що дає можливість заблокувати коли треба.
 
Назад
Зверху Знизу