Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Строительство станций метро "Державинская" и "Одесская"

  • Автор теми Автор теми Latmax
  • Дата створення Дата створення
Latmax, ви мене дивуєте... Ви ж "бывалый"
Чи я помиляюсь ? Вважав, що ви хоч трохи розумієтесь на темі метро. Помилявся

1. Що нам каже ДБН з приводу максимальної відстані між ОСЯМИ станцій метро ?

2. Лінія метро мілкого закладення під житловими будинками ? )
Думаю, решить проблему как назвать легче, чем как построить.
Будувати не важко. Були б кошти
 
Latmax, ви мене дивуєте... Ви ж "бывалый"
Чи я помиляюсь ? Вважав, що ви хоч трохи розумієтесь на темі метро. Помилявся

1. Що нам каже ДБН з приводу максимальної відстані між ОСЯМИ станцій метро ?

2. Лінія метро мілкого закладення під житловими будинками ? )

Будувати не важко. Були б кошти

Кошти є, але їх нема...Чи ви не знаєте реалії нашої дивовижної країни?
 
Кошти є, але їх нема...Чи ви не знаєте реалії нашої дивовижної країни?
Реалії нашої країни кажуть наступне :
Європейські банки : - "Харків, Дніпро, Київ, Львів, візьміть/беріть у нас кошти під певні проекти на які ми дамо свою згоду на фінансування, і беріть під приємний процент"

Чи може ми лінію метро до Одеської будуємо за власні кошти ?
Хто тоді з нас не знає про реалії нашої країни/міста ?

Чому я згадав про продовження Олексіївської лінії далі на південь до аеропорту ?
Тому що хто платить, той і замовляє музику. Європеські банки можуть надати кошти саме під такий проЖект, а не припустимо на Салтівську лінію. Саме вони диктують правила гри
 
Latmax, ви мене дивуєте... Ви ж "бывалый"
Чи я помиляюсь ? Вважав, що ви хоч трохи розумієтесь на темі метро. Помилявся

1. Що нам каже ДБН з приводу максимальної відстані між ОСЯМИ станцій метро ?

2. Лінія метро мілкого закладення під житловими будинками ? )

Будувати не важко. Були б кошти

Я рассказываю про свои хотелки, а не про то, как правильно. А жилые дома можно и снести)) у нас этот опыт с двухэтажками на Каштановой уже есть.
 
Будувати не важко. Були б кошти
В том то и дело. Кошти на строительство и на наименование (переименование) несоизмеримо разные :).
И не забывайте что метро это не только привязка к местности, но еще и туристический объект. Одно дело показывать выдающихся харьковчан названием города Змиев или директором фабрики, а другое узнаваемыми во всей стране писателями которых изучают в школе. Да еще и в добавок который ассоциирован с данной местностью.
Ну вот с этой точки зрения приезжает к нам человек, Харькова не знающий. И хочет попасть в парк имени Квитки-Основьяненко. Приезжает он на эту станцию, и как ему оттуда будет добраться до парка-то? Даже прямого транспорта нет. Вот на продолжении СЛ на юго-запад можно так станцию назвать.
 
И не забывайте что метро это не только привязка к местности, но еще и туристический объект. Одно дело показывать выдающихся харьковчан названием города Змиёв или директором фабрики, а другое узнаваемыми во всей стране писателями которых изучают в школе.
А можна, будь ласка, конкретизувати ?
Що такого цікавого побачать туристи на більшості з наших станцій метро ?
Наприклад, на станціях метро "Турбоатом" чи "Тракторний завод"

Ще хотів би почути чим для туристів стане такою привабливою станція метро "Індустріальна", якщо ми її перейменуємо на "Лермонтовську/Джона Леннона/Лесі Українки" ?

І хотів би від вас почути взаємоз'язок Пушкіна та Жукова з нашим містом і станціями метро
 
І хотів би від вас почути взаємоз'язок Пушкіна та Жукова з нашим містом і станціями метро
Не, ну так далеко зайти можно, если вспомнить улицы Шекспира, Ньютона, Чебышева, Руставели, Шевченко тощо. Я к тому, что раз уж у нас есть такие улицы, желательно, чтобы названия станций совпадали с названиями улиц, на которых они расположены. С этой точки зрения, например, ст. Киевская вполне могла быть ст Тараса Шевченко.
Хотя, должен признать, что в этом случае сама станция дала название этой местности - теперь все харьковчане называют эту местность "район м. Киевская" :)
 
Тому я, якщо є така можливість, за прив'язку назви станції метро до назви історичної місцевості.
Наприклад, "Новожанове", а не Квітки-Основ'яненка, "Москалівка", а не площа Урицького/Бугримової, "Північна Салтівка", а не Дружби народів

Астроном, з вулицями все зрозуміло. Мова про станції метро
 
Тому я, якщо є така можливість, за прив'язку назви станції метро до назви історичної місцевості.
Наприклад, "Новожанове", а не Квітки-Основ'яненка, "Москалівка", а не площа Урицького/Бугримової, "Північна Салтівка", а не Дружби народів

Астроном, з вулицями все зрозуміло. Мова про станції метро

Замість "Захисників України" і "Архітектора Бекетова" що?..Перша назва Майдану Конституції-Торгова площа.У Харкові-декілька станцій метро, які не можна прив'язати до історичної місцевості. Я згоден з тим, що історичні назви-найбільш колоритні і доцільні.
 
Я вообще за то, чтоб был единый закон в стране, возвращающий первоначальные исторические названия объектам топонимики, которые были до 1917 года, независимо от политических предпочтений.Была улица Екатерининская или Елизаветинская-пусть так и будет.И остановки и станции метро должны иметь название по историческому району который рядом.Напиример:"Тюринская", "Верещаковская" и.т.п...Вот в центре есть улица Дарвина.С какого перепуга?Он что, там жил?Или Маршала Бажанова.Да, он жил на Черноглазовской.Но Черноглазовская звучит и вполне аполитична.И соотв.станция метро ",Черноглазовская".
 
Я ж написав, що там де це можливо

Наприклад, не так давно (в 2016 р.) у міста була можливість надати станції метро "Пролетарська" таку назву, як "Зелений гай". Але... маємо "Індустріальну"
 
Я ж написав, що там де це можливо

Наприклад, не так давно (в 2016 р.) у міста була можливість надати станції метро "Пролетарська" таку назву, як "Зелений гай". Але... маємо "Індустріальну"
Зелений гай?Буде плутанина...
 
1. Аргументуйте
2. З новою "Індустріальною" плутанини менше ?
 
І хотів би від вас почути взаємоз'язок Пушкіна та Жукова з нашим містом і станціями метро

Не почуєте, бо його нема :)

Це ж ви істуючі перелічили. Так, проект вже завтерджений станції. Але невеликі оздобчі зміни у нас особливо не залежать від конструкцій запланованих станцій. Так було з орденами на Перемозі і нещодавно з'явилась додаткова підсвітка на Пушкінській.
 
названия объектам топонимики, которые были до 1917 года, независимо от политических предпочтений

Це ж виходить політичні вподобання Російської імперії, ні? Аполітична топоніміка мабуть є на Антарктиді, та і там українська база названа Академіком Вернадським.
 
Але невеликі оздобчі зміни у нас особливо не залежать від конструкцій запланованих станцій. Так було з орденами на Перемозі і нещодавно з'явилась додаткова підсвітка на Пушкінській.
Чомусь вже так "традиційно" склалось, що під час будівництва станцій метро в нас економлять саме на оздобленні.
Хоча його вартість становить лише 5 %
Я вообще за то, чтоб был единый закон в стране, возвращающий первоначальные исторические названия объектам топонимики, которые были до 1917 года, независимо от политических предпочтений.
А чому не повертати назви, які існували ще до часів Русі-України ? )
 
Це ж виходить політичні вподобання Російської імперії, ні? Аполітична топоніміка мабуть є на Антарктиді, та і там українська база названа Академіком Вернадським.
Какие политические предпочтения?Ново-Мало-Сумская?Немецкая?Кузинская?Михайловская площадь?Рыбная площадь?Госпитальный переулок?Черноглазовская?Петинская?Уфимский переулок?Очень по имперски.Ваших имперских названий считанная горстка.Вместо плача о том, какая плохая Рос.Империя, сделайте сильной Украину, хоть что то полезное сделайте.Если способны.И желательно не за деньги, а от души.Кто больше всех кричит, что он воевал на фронте, тот отсиживался в тылу.Проверено.Так, что, меньше экзальтируйте.
 
Назад
Зверху Знизу