Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Строительство станций метро "Державинская" и "Одесская"

  • Автор теми Автор теми Latmax
  • Дата створення Дата створення

Сразу же видны руки мастеров манипуляций.
"Харьковский метрополитен вместо отечественных вагонов выбрал китайские ".
Как звучит-то! Как чистейшей воды зрада.

В реальности же харьковский метрополитен ничего не выбирал. Точнее, у него в распоряжении было два варианта: Либо согласиться с условиями ЕБРР и брать китайские вагоны, либо отказаться от этих условий... а значит и от кредита, и от вагонов. КВСЗ в кредит вагоны продавать вряд ли согласится сможет физически.
 
Сразу же видны руки мастеров манипуляций.
"Харьковский метрополитен вместо отечественных вагонов выбрал китайские ".
Как звучит-то! Как чистейшей воды зрада.

В реальности же харьковский метрополитен ничего не выбирал. Точнее, у него в распоряжении было два варианта: Либо согласиться с условиями ЕБРР и брать китайские вагоны, либо отказаться от этих условий... а значит и от кредита, и от вагонов. КВСЗ в кредит вагоны продавать вряд ли согласится сможет физически.
це ж зухвала брехня. Раніше вже пояснювали неодноразово, що саме зробили в умовах, щоб КВРЗ мав менший шанс.
Зараз ціна китайських меньша, але Україні вони обійдуться значно дорожче, бо ввізне мито треба ще сплатити.
Це пряма вартість. Тому в умовах ЄБРР допускається умова переваги національного виробника на значний відсоток дорожчого товару.
Але "самі_розумієте_хто" не заклав цю умову. Бо не знаю як зараз, а раніше КВСЗ не давав відкатів...
І це вже не кажучі, як і коли, та хто зможе обслуговувати вагони. В якій країні будуть додаткові робочі місця, Податки з цього всього чию країну розвиватимуть...
Все це могло бути зовсім інакше, не ганявся б "хтось" за копійкою відкатів.
 
Все це могло бути зовсім інакше, не ганявся б "хтось" за копійкою відкатів.
Если гонялись за откатами, почему выбрали китайцев? Ожидаются откаты от китайцев? Или от ЕБРР? Что-то верится с трудом.
 
Скоріш за все, злочинна недалекоглядність та розпіздяйство. Ніхто не хоче думати головою (((
 
В реальности же харьковский метрополитен ничего не выбирал.
Сайт горсовета говорит обратное:
Європейський інвестиційний банк схвалив результати тендеру, проведеного у КП «Харківський метрополітен», щодо оновлення рухомого складу.
Пропозиції обох учасників відповідали технічним характеристикам, які були визначені тендерною документацією, і мали прийнятні гарантійні зобов'язання. Але за критеріями ціни різниця між цими пропозиціями становила понад 1 млн євро, а вартість запасних частин і устаткування для технічного обслуговування і ремонту в китайській компанії була вдвічі нижчою, ніж в іншого учасника торгів.
За результатами розгляду скарги, банк затвердив рішення КП «Харківський метрополітен» щодо визначення переможця тендеру та визнав претензії Крюківського вагонобудівного заводу необгрунтованими.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Кстати, если КВСЗ хотел победить в тендере - мог бы снизить цену на 1,5%
 
Сайт горсовета говорит обратное:

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Кстати, если КВСЗ хотел победить в тендере - мог бы снизить цену на 1,5%

Так там забыли посчитать толи пошлину, толи растаможку ... :D А это каких то 13% на круг выходило ... :-)
 
Триста раз вже писали...
Будувати розпочнуть в 2021 році !
Завершать в 2025 -у
 
Ви вважаєте, що будувати 4+ роки (2022, 2023, 2024, 2025 р.р. + 2021 на розкачку) це довго чи швидко ? )
 
Ви вважаєте, що будувати 4+ роки (2022, 2023, 2024, 2025 р.р. + 2021 на розкачку) це довго чи швидко ? )
Как по мне три года строительства и полгода на раскачку (но не 21-й, а 20-й) было бы в самый раз.
 
Харкову дуже пощастило, що його оминула доля Дтнецьку і Луганську. А то ми б і станцію метро "Перемога" не дочекались.
Все буде добре. Так, не швидко як це нам усім хотіьось, але буде
На Росії навіть в деяких містечках до цього часу газу не мають...
 
Ви вважаєте, що будувати 4+ роки (2022, 2023, 2024, 2025 р.р. + 2021 на розкачку) це довго чи швидко ? )
По документации предложения об участии в тендере, от ЕБРР, было именно так


Еще могут быть суды по поводу тендеров
Ну разборки по вагонам не должны влиять на строительство станций. Надеюсь, что такого не будет с тендером по строительству
 
До сих пор нет отчета, все ли снесено, подготовлены ли площадки, все ли судебные дела завершены по выкупу недвижимости.
Снесено явно не все! Да и вообще весь этот сверхмедленный снос, по одному дому в месяц, на мой взгляд просто предвыборная компания мэра. Все это можно было снести гораздо быстрее. Но скоро выборы, вот и все. И отчет четкий им делать незачем. Достаточно запилить несколько новостей с видео, где техника валит старые дома. Это все можно было снести за месяц, а уже сносят почти год.
 
Energy21, ти читати вмієш чи ні ? А аналізувати, міркувати, мислити ?
Хлопці все написали
Скільки ще разів ти за цей рік запитаєш чому не риють і чи все знесли ?
 
Для порівняння з Мінськом :
В феврале 2019 года исполнилось 5 лет с того момента, как официально начали строительство третьей линии метро.
Но на самом деле первые подготовительные работы начались еще летом 2013–го: перенос инженерных сетей, снос домой, обустройство стройпплощадок.
Джерело :
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


В серпні 2020 планують відкрити 4 нові станції метро 3-ї гілки
Ще + 3 станції наразі будуються
 
Назад
Зверху Знизу