Строительство станций метро "Державинская" и "Одесская"

Re: Строительство станций метро "Державинская" и "Одесская"

В мене наразі лише два варіянта.
1. "Європейська"
Аргументація: станція буде будуватись на кошти європейських банків. Саме місто після Перемоги :україна: будуть відбудовувати в т.ч. ряд європейських країн.
Тому логічно назвати і вулицю і станцію метро Європейська. Тим паче, що історичну прив'язку в тому районі знайти важкувато (ну, не Верещаківською ж називати).

Тоді і ЖК буде мати назву ЖК "Європейка" чи "Європа Сіті" :єс:

2. "Зміївська"
Аргументація: історична назва вулиці, яка йша в напрямку міста Зміїв.
Але я б цю назву приберіг і застосував до станції, яка колись буде в районі мотелю "Дружба" (чи ще доживемо до тих часів)
 
Тем временем в Киеве...

 
Уряд вніс зміни до надання субвенцій на добудову метро в Харкові та Дніпрі

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


07.03.2023 19:38

Кабінет Міністрів оптимізував порядок та умови надання субвенцій з державного бюджету на подовження третьої лінії метрополітену у Харкові та на завершення будівництва метрополітену у Дніпрі.
Про це у Телеграмі поінформував постійний представник КМУ у Верховній Раді Тарас Мельничук, передає Укрінформ.

«Внесено зміни до постанов КМУ від 30.10.2013 N 798 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету бюджету Дніпровської міської територіальної громади на завершення будівництва метрополітену у м. Дніпрі» та від 01.09.2019 N 842 «Деякі питання використання коштів у рамках реалізації спільного з Європейським банком реконструкції та розвитку і Європейським інвестиційним банком проєкту «Подовження третьої лінії метрополітену у м. Харкові», - йдеться в повідомленні.

Зазначається, що змінений головний розпорядник субвенції з Міністерства фінансів на Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України та оптимізовані порядок і умови надання субвенцій з державного бюджету бюджету Харківської міської територіальної громади на подовження третьої лінії метрополітену у м. Харкові та Дніпровської міської територіальної громади на завершення будівництва метрополітену у м. Дніпро.

Як повідомлялось, у Харкові, проєкт будівництва електродепо та нових станцій Олексіївської лінії – «Державінська» та «Одеська», в бік вул. Одеської, був затверджений ще до війни, і були оголошені всі необхідні тендери. Будівництво мало розпочатися навесні 2022 року, але через вторгнення рф тендерні процедури сповільнилися.
 
Новий гаджет у харківському метро.
З'явилися вагони,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
моніторами, на яких відображаються назви станцій і в онлайн режимі йде трансляція руху потяга.

Переглянути вкладення 13231524
 
Девайс не новий. Ще до активної фази війни працював в одному з поїздів салтівської лінії
 
Новий гаджет у харківському метро.
З'явилися вагони,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
моніторами, на яких відображаються назви станцій і в онлайн режимі йде трансляція руху потяга.

Переглянути вкладення 13231524
я такого не бачив, на червоній теж таке є? або тільки на синій?
 
Ні, тільки в ТЧ-2 (Салтівська лінія)
 
:D

Уже срок завершения назначили :D В начале двухтысячных,когда ещё небыли построены ботанический сад и 23 августа ,предполагалось что станция пр Победы откроется в 2007 году.В лучшем случае станцию откроют в 2016.А это девять лет прошло как они задумали ее построить.Значит 2019+9 лет =открытие одесской не ранее 2028 года.Это если вести отчет от 2016 года.:)

ну или можно считать по другому.

научная открыта в 1995 году.23 августа открыли в 2004 прошло 9 лет.Алексеевскю в 2010 промежуток 6 лет.пр.Победы в 2016 промежуток тоже шесть лет.Значит Одесская должна открыться после пр.Победы через 12 лет.

При двух подсчетах станция должна открыться не ранее чем через 11 лет.
Вот как я и просчитал.но из за войны теперь станцию непонятно когда откроют(((
 
Терехов уже и метро начинает рыть?
 
Бред еббр будеь давать деньги у них там все по часам нелюбят задержки да и чо она будет тянутся деньги есть а ты паникуе раз на раз неприходится
Как видишь.не бред.даже в 2022 году до войны.строить даже не начинали.а это 6 лет уже прошло с 16 года.
 
Залишається чекати на Перемогу над рашизмом.
 
Ось такі гарні новини :
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) повторно оголосив тендер на постачання вагонів для метрополітена Харкова​

Новий конкурс вартістю €45 млн без ПДВ передбачає постачання 8 п’ятивагонних поїздів із наскрізним проходом. Заявки приймаються до 26 червня. Про це повідомляє залізничний журнал
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
з посиланням на Rollingstock.

2020 року переможцем аналогічного за обсягами конкурсу стала китайська CRRC, яка запропонувала виконати контракт за €44 млн без ПДВ.
 
55 років тому, 13 червня 1968 року, міський штаб з будівництва метро у Харкові провів своє перше засідання.

Після цього до міста почали прибувати перші проектувальники, інженери та будівельники з Красноярська, Баку, Києва, шахтарі з Донбасу.
 
Назад
Зверху Знизу