СМИ: За семь месяцев депутаты налетали на 6 миллионов гривен

Статус: Offline
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 198408
СМИ: За семь месяцев депутаты налетали на 6 миллионов гривен

10.09.2013 09:35

Обнародован список нардепов-лидеров по количеству авиаперелетов за госсчет. В топ-10 попали и оппозиционеры, и «регионалы»


photo_big.jpg


Как сообщает РБК-Украина, возглавил рейтинг по полетам депутат от «Свободы» Михаил Блавацкий. К 1 августа он «налетал» по Украине на сумму в три раза большую, чем аппарат Рады рекомендует потратить за год (26 800 гривен). На его счету 37 поездок, которые обошлись бюджету 83 851 гривен. Его коллега по «Свободе» Руслан Кошулинский оказался на третьем месте. По словам Блавацкого, у Кошулинского, как у вице-спикера, очень много поездок по всей Украине, к тому же «он родом из Львова и летает туда».

Вадим Колесниченко (четвертое место) считает, что нужно экономить не на количестве поездок, а цене билетов. Сам он летает не только на свой округ в Крым, но и по всей Украине.

Во вторую пятерку попал депутат «Батьківщини» Андрей Сенченко, у которого на счету 47 поездок.

Соратник Сенченко, Юрий Одарченко, возглавляющий киевскую организацию «Батьківщини» - также среди рекордсменов по количеству поездок. Их у него 70.

Как объяснил он, кроме других рабочих поездок по стране, он много раз ездил в Харьков, где находится Юлия Тимошенко.


Анна Старкова

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Жируют...надо им жигульку подогнать....
 
Фракція ВО "Свобода" насправді не перевищила ліміту коштів на авіаперельоти – заява прес-служби

Низка інтернет-видань поширила інформацію про перевищення депутатами-свободівцями ліміту на авіаперельоти. Зокрема, у десятці депутатів, які найбільше використовували авіатранспорт, – свободівці Руслан Кошулинський та Михайло Блавацький. З цього приводу прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода" вважає за необхідне дати роз'яснення.

До складу фракції ВО "Свобода" у Верховній Раді України входять 36 народних депутатів. 37-й, свободівець Руслан Кошулинський, як заступник Голови Верховної Ради, відповідно до Регламенту ВРУ, є позафракційним. Фракція націоналістів працює єдиною командою. Після обрання до парламенту депутатів-свободівців, обраних за партійними списками, як уповноважених закріплено за усіма областями України. Зокрема, Михайло Блавацький є уповноваженим від Всеукраїнського об'єднання "Свобода" у Донецькій та Миколаївській областях. За час роботи Верховної Ради 7-го скликання він провів 28 зустрічей із виборцями у Донецькій, Миколаївській та Львівській областях.

Усі перельоти Михайла Блавацького пов'язані винятково із виконанням ним депутатських повноважень. До того ж слід взяти до уваги, що географічно області, які повинен регулярно відвідувати цей депутат, лежать практично у найвіддаленіших один від одного регіонах держави (Львівщина, Миколаївщина, Донеччина). Наявність у списку тих, хто часто послуговується авіаперельотами, заступника Голови Верховної Ради України Руслана Кошулинського пов'язана тільки із виконанням ним його посадових обов'язків.

Усвідомлюючи, що частина депутатів-свободівців з об'єктивних причин можуть перевищити так званий "ліміт на авіаперельоти", фракція ВО "Свобода" урівноважує це меншим використанням авіатранспорту тими депутатами, хто може здійснювати свою роботу з мінімальним використанням цього виду транспорту, якщо це не шкодить оперативності в роботі народного депутата. Більше того, у фракції є депутати, які взагалі не користувалися послугами авіатранспорту. Саме тому в цілому фракція ВО "Свобода" не перевищувала ліміту на авіаперевезення.

Михайло Блавацький змушений буде і надалі використовувати авіатранспорт з метою захисту соціяльних та національних прав українців на сході України, а Руслан Кошулинський здійснюватиме перельоти Україною для якісного виконання своїх представницьких повноважень.

Варто зазначити, що монополізація авіаперевезень в Україні призвела до того, що вартість квитка Київ – Донецьк є дорожчою, ніж, наприклад, переліт так званим "лоукостом" із Києва у Берлін чи Барселону. Так, вартість квитка економ-класу Київ – Донецьк – Київ в авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", що здійснює перельоти з Борисполя, становить 5 812 гривень, а квиток на літак компанії "Utair" із Жулян до Донецька і назад коштує 5 244 гривні.

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" боротиметься з монополізацією ринку внутрішніх авіаперевезень, унаслідок чого ціни на авіаквитки завищено в декілька разів, від чого передусім потерпають звичайні громадяни, а держава, яка витратила на ремонт аеропортів мільярди гривень, не отримала від цього належних фінансових надходжень через дорожнечу квитків. Фракція ВО "Свобода" зареєструвала і вимагає якнайшвидшого розгляду проєкту закону "Про ліквідацію приватних монополій" (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
).

Прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода"
 
Веду некоторые базы данных в аппарате вру. Надо сказать,что в новости неточность. Это данные на 31 мая т.к. перевозчики не предоставили данные за летние месяцы
 
Низка інтернет-видань поширила інформацію про перевищення депутатами-свободівцями ліміту на авіаперельоти. Зокрема, у десятці депутатів, які найбільше використовували авіатранспорт, – свободівці Руслан Кошулинський та Михайло Блавацький. З цього приводу прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода" вважає за необхідне дати роз'яснення.

До складу фракції ВО "Свобода" у Верховній Раді України входять 36 народних депутатів. 37-й, свободівець Руслан Кошулинський, як заступник Голови Верховної Ради, відповідно до Регламенту ВРУ, є позафракційним. Фракція націоналістів працює єдиною командою. Після обрання до парламенту депутатів-свободівців, обраних за партійними списками, як уповноважених закріплено за усіма областями України. Зокрема, Михайло Блавацький є уповноваженим від Всеукраїнського об'єднання "Свобода" у Донецькій та Миколаївській областях. За час роботи Верховної Ради 7-го скликання він провів 28 зустрічей із виборцями у Донецькій, Миколаївській та Львівській областях.

Усі перельоти Михайла Блавацького пов'язані винятково із виконанням ним депутатських повноважень. До того ж слід взяти до уваги, що географічно області, які повинен регулярно відвідувати цей депутат, лежать практично у найвіддаленіших один від одного регіонах держави (Львівщина, Миколаївщина, Донеччина). Наявність у списку тих, хто часто послуговується авіаперельотами, заступника Голови Верховної Ради України Руслана Кошулинського пов'язана тільки із виконанням ним його посадових обов'язків.

Усвідомлюючи, що частина депутатів-свободівців з об'єктивних причин можуть перевищити так званий "ліміт на авіаперельоти", фракція ВО "Свобода" урівноважує це меншим використанням авіатранспорту тими депутатами, хто може здійснювати свою роботу з мінімальним використанням цього виду транспорту, якщо це не шкодить оперативності в роботі народного депутата. Більше того, у фракції є депутати, які взагалі не користувалися послугами авіатранспорту. Саме тому в цілому фракція ВО "Свобода" не перевищувала ліміту на авіаперевезення.

Михайло Блавацький змушений буде і надалі використовувати авіатранспорт з метою захисту соціяльних та національних прав українців на сході України, а Руслан Кошулинський здійснюватиме перельоти Україною для якісного виконання своїх представницьких повноважень.

Варто зазначити, що монополізація авіаперевезень в Україні призвела до того, що вартість квитка Київ – Донецьк є дорожчою, ніж, наприклад, переліт так званим "лоукостом" із Києва у Берлін чи Барселону. Так, вартість квитка економ-класу Київ – Донецьк – Київ в авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України", що здійснює перельоти з Борисполя, становить 5 812 гривень, а квиток на літак компанії "Utair" із Жулян до Донецька і назад коштує 5 244 гривні.

Всеукраїнське об'єднання "Свобода" боротиметься з монополізацією ринку внутрішніх авіаперевезень, унаслідок чого ціни на авіаквитки завищено в декілька разів, від чого передусім потерпають звичайні громадяни, а держава, яка витратила на ремонт аеропортів мільярди гривень, не отримала від цього належних фінансових надходжень через дорожнечу квитків. Фракція ВО "Свобода" зареєструвала і вимагає якнайшвидшого розгляду проєкту закону "Про ліквідацію приватних монополій" (
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
).

Прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода"
В итоге, в плацкарте с народом хуй-на.
И ещё забыли про межгалактические перелёты упомянуть, мол ваще пиздец.
 
Летайте, Летайте родимые статистику не обманешь ...

Boeing - 28 крушений, кол. полетов - 16260000
Boeing 737-300/400/500 - 15 крушений, кол. полетов - 50000000
Airbus A300 - 9 крушений, кол. полетов - 9720000
Boeing 757 - 7 крушений, кол. полетов - 14710000
Airbus A320/319/321 - 7 крушений, кол. полетов - 21430000
Airbus A310 - 6 крушений, кол. полетов - 3750000
Boeing 767 - 6 крушений, кол. полетов - 11760000
Fokker F70/F100 - 4 крушений, кол. полетов - 6670000
Boeing 737-600/700/800/900 - 2 крушений, кол. полетов - 1390000
 
Как объяснил он, кроме других рабочих поездок по стране, он много раз ездил в Харьков, где находится Юлия Тимошенко.
Чем его не устроил замечательный скоростной "Хюндай", непонятно. Надёжный поезд, отличный сервис, не надо на такси кататься в аэропорт и обратно. Вышел на площадь привокзальную, сел на трамвайчик и поехал... И дешевле на порядок, чем за 6000 гривен на самолётике летать.
 
Назад
Зверху Знизу