Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Смазка цепи велосипеда. Откроем ноу-хау?

масла типа и-5 - и-12
 

Вкладення

  • _DSC1593.JPG
    _DSC1593.JPG
    709.4 КБ · Перегляди: 292
По поводу змазування ланцюга, проводив тест-драйв з різними видами продукції:
1) Мастило Motorex для вологої погоди, іде в баночці, масльонка не годиться - велика затрата і цепок весь маже. Я брав шприц з голкою, мазав 1мл мастила. Результат - 80-100км по асвальту. Плюси - не мажеться ланцюг (чисті штани ), мало відпрацьоаваної мазути на ланцюгу, легко відмивається при чистці. Мінус - не на довго хватає, особливо якщо трохи десь по траві поїздити, мало попадає в середину ланцюга, попадання піска в середину ланцюга.

2) Моторне мастило (1мл) - хватає на 100-150км. Мінуси ті що і в пункті 1, плюс ланцюг вимазується, багато залишається мазуту на ланцюгу. Плюс тільки в тому, що дешевша ніж пункт 1 і те що надовше хватає.

3) Спрей для ланцюгів кросових мотоциклів для роботи в забруднених середовищах (говнах). Плюси - хватає на 250-350км, пісок в середину не попадає зовсім, мастило попадає всередину ланцюга і там застигає, не даючи попасти грязі всередину, водою зовсім не змивається, захищає від корозії, ланцюг після змазки стає взагалі безшумним наче ремінна передача. Мінуси - мажеться, вимити можна лише розчинником чи бензином, після чого посуда в якій вимивав покривається клейкою речовиною. Всякі там гала, засіб для миття духовок не розчиняють цю змазку. Після закінчення ресурсу багато мазути на ланцюгу. Коли при вимиванні багнюка попаде на руки - дуже важко відмити, тільки бензин чи розчинник, і то зі щіткою.

Далі хочу спробувати спрей для велосипедного ланцюга ХАДО, відпишусь.
 
Нехуй тут тестить. Нормальную смазку купить, нормально наносить на нормально почищеную цепь и вуаля.
 
З телехфона ;)

А я продовжую змащувати сухим моторексом та мити в великій кількості розчинника очищуючи його відстоюванням. Супер-гуд.
 
Пацаны, а кто что себе приспособил для мытья цепи? Тоесть есть цепемойка, но может кто-то делал цепемойку самостоятельно?
 
Да, нік в тебе правильний.
Досить єбланити - читай тему та не зайобуй. Я особисто розгорнуто писав як мити.



додано
Отак виглядає моя мийка. Тільки після мийки, вчора замочив ланцюг, сьогодні потарахтів, змащу та поїду. Розчинник брудний, покажу його ж за кілька годин.

Ще є кришечка баклаги з двома трубочками на силіконі - одна сифон для зливу, друга для створення тиску методом вдування :), щоб не смоктати бензин з першої. Забув її фоткнути.

Перед мийкою зливаю сифоном з 2л по десь 0.7л в кожну 0.9л баклагу. Кручу-верчу в першій, потім перекладаю в другу, кручу-верчу в ній, дістаю, розчинник зливаю у 2л назад. За кілька годин він відстоюється до стану абсолютно чистого. Злив сифоном не з самого дна, що дозволяє збиткова кількість розчинника у відстійнику, дозволяє злити чистісінький розчинник не чіпаючи осад.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Останнє редагування:
Данахуютебявертел ))

ты меньше говори а больше делай.

Я веду речь не про снятие цепи а про мойку без снятия!! Понял смысл?
 
Або спеціальна мийка ланцюга, або щіточкою подрочити, або тряпкою протерти - все ніби.
Ваш Кеп.


Доречі у таких способів є ще один великий мінус - неможливість протерти нормально зірки. А на них теж бруду немало збирається.
 
Останнє редагування:
Когда-то купил что-то вроде вот этой:

26049.jpg


Так и валяется где-то - поюзал раз пять, и купил замки на цепь :)
 
Тепер пляшечка виглядає так і готова до наступного миття.
До завтра взагалі кристально чисто буде.
Зараз бруду з 5 мийок. Але в мене ланцюг доволі чистий виходить бо змащую всередину втулок шприцем.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.


А ось і девайс для зливу чистого розчинника з відстійника.
Одна трубка - сифон, інша для створення тиску, що виштовхне розчинник в сифон, шляхом вдуву.
Вдувать лучше, чем отсасывать :D (хйл)

Трубки насправді є зовнішньою ізоляцією звичайної витої пари. Коли з'явилась ідея, їхати на базар було влом, а вита пара була під рукою. Думав потім заміню, але працює норм, властивостей не втратила. До того ж перетин акурат як треба, робочі 0.7л зливаються десь за 25 секунд.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
Останнє редагування:
езжу счас на старт-шоссе переделанному под украину по заднему колесу, цепь стоит 68 года, капнул маслом в начале сезона.. и забил на всё. Велик как и цепь - неубиенные, с запасом прочности в 100 лет. Толщина металла на цепи отличается ы 1,5 раза от современных китайских, а про цепи для мтб - вообще молчу. Менять цепь каждый сезон и тратить по 500-800 грн. это развод для лохов
 
"Подобаються" мені ці клоуни на недовелосипедах, що повчають інших. Добре, що хоч на покатухах їх немає - не тягнуть на своїх корчах навіть матрас.
 
цепь на сезон? ну-ну, 3-4 уходит
Так он жеж, небось, километров аж 50 в сезон накатывает ;)
Один знакомый уже восьмой сезон ездит на бывшем моём велосипеде со всё той же бывшей моей цепью, которая на момент продажи отъездила уже больше 2 тыс. км :-)

...А вот десятириковая трансмиссия совершенно неожиданно оказалась крайне экономной штукой по части расхода цепей! На погибшем недавно велосипеде, за 12 000 пробега "выкатал" всего 3 цепи: "стоковый" десятирик и два "девятирика" (которые прекрасно работают на 10-риковой кассете, кстати ;)). Честно говоря, такого не ожилдал, так как обычно трёх цепей хватает тысяч на 6, не больше.
 
Назад
Зверху Знизу