Самолет из Москвы опоздал в Харьков из-за технических неполадок


та ні друже зі мною все добре. ничим наши літачкі від їхних не відрізняються і на одному після досягнення критичної швідкості краще лізти у повітря ніж з'іхати з полоси та вбитися при аварійному гальмуванні.
якщо б був повний шлак йому б сертифікат не дали (хочу на це сподиватися)
 
а нафига ВЫ так- наши производства ХАЗа действительно лучше
над ними корпели прадеды-деды и отцы
 
А от з приводу сертифікації питань забагато. Порівняти "піздєц" типу ТУ-шканчіка-1хх чи 2хх та "арбуза" навіть 20+N років експлуатації, тут, як кажуть в Одесі - дві великі різниці. Принаймні на залізниці можна порівняти технологічну відсталість ВЛ8(ВЛ8м/ВЛ10/ВЛ10у/ВЛ11
ВЛ11.8/ВЛ11м/ВЛ11м.(5,6)) і ЧС-2/4, а локомотиви приблизно одних років випуску (ВЛ11м-ВЛ11м.5/6 на 15-30 років молодші, але це нічого не змінює)
 

Тема, как бы, не о паровозах...