Статус:
Offline
Реєстрація: 01.12.2008
Повідом.: 30500
Реєстрація: 01.12.2008
Повідом.: 30500
Ти що, зовсім в сосну в'їбався?! Та нахер такі приколи всралися. Якщо "арбуз з м'ясом" ака airbus (будь-якої моделі) таки злетить і буде продовжувати політ то це ще нічого (і таки 90% що долетить), а от якщо ТУ-шканчік чи якась подібна йобань полетить (і в більшості випадків) - гепнеться (не приведи господи) то тут вже час об'являти пасажирам, щоб перші сторінки паспорта не з'їдали, а лише до рота засунули (для спрощення ідентифікації).
Та порівняйте ж навіть локомотиви серії ВЛ (Б(В)ля(а)дімір Лєнін) і ЧС-х. Різниця офігітєльна. У нормальних машинобудівників (наприклад чехи) техніка для людей, а у новочеркаських електровозо(бракодєлов) будівників) - люди для техніки.
та ні друже зі мною все добре. ничим наши літачкі від їхних не відрізняються і на одному після досягнення критичної швідкості краще лізти у повітря ніж з'іхати з полоси та вбитися при аварійному гальмуванні.
якщо б був повний шлак йому б сертифікат не дали (хочу на це сподиватися)