Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Самокат Yedoo, или подобный в Харькове

  • Автор теми Автор теми Mr.Buchacha
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 13.05.2008
Повідом.: 8335
Самокат Yedoo, или подобный в Харькове

Самокат (KickBike) Yedoo, например:
Y_New_Mezeq_V_BLACK_side_l_0002.jpg


или подобные других производителей, где в Харькове можно в живую потрогать, попробовать прокатить?

Хорошо, если потрогать негде, реальные пользователи хоть есть. Ну и как?
 
Останнє редагування:
Саме таких не бачив, але бачив багато з колесами як на дитячих велах - тобто десь 25-30см. Думаю цього повністю достатньо. Теоретично більша прохідність з великим переднім колесом йде *** з-за малого кліренсу.
Хоча що до гальм не пам'ятаю.

В інеті купити не проблема. Думаю можна брати без тесту бо абсолтно передбачуваний девайс.
 
На фото модель Mezeq с вибрейками, именно у этой модели переднее 20". Есть модель Сити, у нее переднее 16", заднее 12", думаю это оптимальный вариант.

yedoo_city_size_full_00011.jpg


А вот меньше 30см колеса, мне кажется это уже маловато.
 
Менше, більша маневреність.
Звичайно велосипедні кілометражі не потягне, але до метро чи магазину кілометр-другий, по центру - супер.

По центру давали покатити, щоправда на меншому, колеса до 20см точно були - дуже зручно. Плюс у того був блокувач руля - важель як у гальм, тиснеш та руль блокується. Потрібно для зручного тягання по бардюрам. Під'їзджаєш до перепони, яку не можеш проїхати, на ходу зіскакуєш, блокуєш руль, що дає можливіть зручно не міняючи хвату на рулі на ходу закинути самокат на бардюр та заскочити назад.

Курсова стійкість від розміру колеса не залежить. Точніше залежність є, але вона лише похідна конструктиву.
Курсова стійкість залежить від зміщення точки опори колеса при повороті руля. Чим більше вона зсувається - тим краще тримає курс( грубо). І у великих колес нахил рульової, виніс вісі втулки відносно вісі рульового стакану переважно більші, що дає більший зсув точки опори = дає більшу курсову стійкість. Але аж ніяк не само по собі більше колесо.
 
Останнє редагування:
Вопрос именно в том и стоит, что бы по парку или лесопарку покататься.
А то, что из центра в Бабаи, на родник Сковороды, уже можно и не доехать )))
 
Курсова стійкість залежить від зміщення точки опори колеса при повороті руля. Чим більше вона зсувається - тим краще тримає курс( грубо). І у великих колес нахил рульової, виніс вісі втулки відносно вісі рульового стакану переважно більші, що дає більший зсув точки опори = дає більшу курсову стійкість. Але аж ніяк не само по собі більше колесо.
Всё так, но соотношение размером заднего и переднего колеса тоже влияет.
Потому круизеры имеют переднее колесо большего диаметра чем заднее, а спортачи - наоборот. А универсальная классика - одинакового диаметра.
 
У этих спортсменов наверное одна нога накачана больше чем другая.
 
По черзі штовхається різними ногами.
 
Хорошо, если потрогать негде, реальные пользователи хоть есть. Ну и как?
 
А как вам такое?


Кстати, как его назвать велобег, велодор, хотьбавел?
 
Назад
Зверху Знизу