А в мене є інші приклади,протилежний.
Одеську перетворили на пекло.
Влітку як на розпеченій пательні, мабуть на 5-7 градусва Т вища ніж у середньому по місту.
Звичайно вигідно всі дерева попилити,продати як дрова від своєї фірми,а потім все в асфальт та радійте холопи.
Пішохідні переходи по 30м довжиною і цикл світлофора впритик,що дитина,чи літня людина без шансів встигнути перейти.
Чи бульвар П.Слинько на НБ.
Начебто норм зробили, кишені для паркування, тротуари, дит майданчики, лавочки)))
Але!!!! Дві дорого вздовж бульвару, з обох сторін, з якісного асфальту, з великою кіл-тю примикаючих від бульвару тротуарів, як помічених знаком пішохідний перехід, так і ні. В тому рахунку доріжок прямісенько з дитячих майданчиків. Всередині района школа та діти вимушенні на день мін перетинати 4-и дороги, в тому рахунку тротуар ведичий прямісенько зі школи до бульвару.
В чому проблема, немає ЖОДНОГО лежачого поліцейського за для безпеки в першу чергу відвідувачів бульвару.
По дорозі носіться на достатньо великій швидкості.
Інше нарікання на дитячи майданчики як на Слинько так і по всьому місту.
Гойдалки, гірки і все інше тупо засипані піском, він неймовірно дратую, особливо влітку, коли повні ноги піску, а у дитини ледве не в вухах він.
В нормальних країнах робиться гумовими плитами підстилка з відпрацьованих колес, щоб дитина не забилась, да і не лазила в піску і в дощ могла можливість не забруднитись.
Нах такий реконструкція??
Все це по-перше висвітлює пріоритети міської влади, у якої спочатку якомога більше вкрасти, а потім вже думають що і як подешевше зробити, отримавши максимальний бюджет на це.
Так питання, чи може взагалі не варто роботи аби як?