Весела японська гідравліка.
На одному з екскаваторів діагностували витік у поворотному з'єднанні, тече не сильно, але віддавати військовим таке не можна. І коли прийшла його черга, зняли поворотне і замінили ущільнення, після чого почалося веселощі.
Першим перестав обертатися один ходовий мотор і працювати злив з аксіально-поршневого насоса. Для усунення зняли розподільник і промили клапан скидання тиску.
Встановивши назад розподільник, з'ясувалося, що хід з'явився, але вирубилася секція підйому/опускання лопати. Оскільки розподільник тільки поставили, відразу знімати його рука не піднялася. День колупалися з ним, не знімаючи, природно з нульовим результатом. Наступного дня було прийнято вольове рішення, закопати стюардесу - зняти знову розподільник. Розтин показало викришене сідло клапана НШ, оскільки новий розподільник, судячи з ціни і термінів поставки, виробляють і везуть з Марса, то я вирішив спробувати відновити цей. Посадкове розточили і втулили, втулку посадили на клей і зафіксували різьбовими штифтами. В урочистій обстановці і при великому скупченні народу розподільник був урочисто встановлений на місце, екскаватор заправлений найвідбірнішим гідравлічним жиром і запущений двигун. Лопата задрижала і прийшла в рух, але радість була недовгою, секція повороту ковша подала тиск в обидві частини гідравлічного циліндра. Єдине, що гріло душу — ця секція була крайньою, її можна було зняти, не знімаючи повністю розподільник, і поруч була вільна секція, яку я вирішив на крайній випадок підключити замість глючної. Заодно було вирішено перевірити 2 секції, в яких встановлені клапани зливу, і після цієї хитрої операції трактор запрацював у звичайному режимі.