У меня есть теория, что абсолютное и идеальное давно уже создано. Не нами. И нам дают все дозировано, по чуть-чуть. Может быть из-за того, что в нынешнем состоянии человечество не готово принять абсолютное/идеальное. А может быть, проходит обычный маркетинговый цикл товара. И нам дают очередную порцию
І хто володіє цим, в твоїй теорії?
Комітет 300?
Я вважаю що ти частково правий. Але частково!
Еволюція споживчих продуктів крокує значно більшими кроками ніж нам продають. Але коли технарі зробили крок - маркетологам ще треба продати попередні розробки. Тому новинка навмисно "деградується" щоб була можливість її продавати за старими технологіями і збудити інтерес до обновки.
Для мене був яскравий приклад з ЛЕД фонарями на авто. Задніми.
Перші лед фонарі з'явились ще у кінці 90х років. Досить масово пішли на початку - середині 00х.
Собівартість - копійки.
Ефект - крутий.
Але не можна отак перейти на ЛЕД. Треба ще підігрівати інтерес до нього але продавати лампочки.
Наприклад ВАГ щоб не переходити на ЛЕД, але і вкидати щось новеньке - почав матувати скло - імітуючи лінії як при ЛЕД, але на лампах.
Потім пішли - стоп ЛЕД, а всі ініші лампи.
І вже у 20х роках ЛЕД став базовим для звичайних (не бюджетних) авто.
Тобто від готовності перейти на ЛЕД до масового встановлення пройшло 20 років!!! 20 років нам продавали застарілі лампочки дратуючи переходом на ЛЕД.
Єдина галузь де це гальмування мінімізоване зараз - це смартфони. Там із за конкурентності всі новинки одразу в "пєчать" йдуть. Але за це доводиться дуже дорого платити.
Для 20 року не дивина віддати 1000 баксів за смартфон. А топові вже і 1500 переплюнули.
В тіж 00 топові смартфони коштували 200-300 баксів.