Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Процедура возврата средств за покупку

  • Автор теми Автор теми Magoll
  • Дата створення Дата створення
Ты вроде умный человек , а ***ню несешь .
 
Вначале выдержки из Закона Про захист прав споживачів
Статья 7 пункт 2. Гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або будь-якому іншому документі, що додається до продукції.

Статья 7 пункт 6. При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся з вимогою про усунення недоліків.


Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
Пункт 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Пункт2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Пункт3. Вимоги споживача, встановлені частиною (пунктом) першою цієї статті, пред'являються на вибір споживача продавцеві за місцем купівлі товару, виробникові або підприємству, що задовольняє ці вимоги за місцезнаходженням споживача.
Споживач має право пред'явити одну з вимог, передбачених частиною першою цієї статті, а в разі її невиконання заявити іншу вимогу, передбачену частиною першою цієї статті.
 
Так что смело шлите ***, т.к. после ремонта ничего не изменилось и вы имеете право на возврат денег.

Не хотят возвращать....Ну тут есть вариант "как вы, так и мы".
Например припугнуть:
-поинтересоваться, а оформлены ли у них сотрудники (напишу в охрану труда, посоветую к вам зайти);
-поинтересоваться есть ли у них РРО (он же кассовый аппарат), за его отсутствие от 32000грн ( Областная налоговая обрадуется);
-поинтересоваться откуда б/у ноут и есть ли на него доки (вдруг краденый...полиции станет интересно).

В общем немножко "попугать".
Я думаю им проверки по 1 и 2 пункту явно не нужны.

п/с все кто счас напишут ТС знал, что покупает "кота в мешке" идите дальше , прямо и направо. Барыг не жалко. Если продаете б/у ноут, то хоть не салфетками его чините.
 
А теперь о б/у товаре и гарантии.
Вот что говорит Гражданский Кодекс
Стаття 675. Гарантії якості товару
1. Товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. 2. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). 3. Гарантія якості товару поширюється на всі комплектуючі вироби, якщо інше не встановлено договором.

Если у ТС есть письменный договор/, это вообще облегчает дело. И запугивание нафиг не нужно.

У меня такого договора не было ((( Пришлось "пугать".
 
А теперь о б/у товаре и гарантии.
Вся беда в том , что люди свои умозаключения выдают как истину . Мол товар БУ - какая гарантия ... Конечно , если купил , как выразился человек выше , старый утюг на барахолке - ясен хер никакого чека не взял ( любители искать приключений на героеттуда посвящается :) ) . Но если у тебя на руках чек , то это как минимум 3 месяца гарантии .
Еще раз , читайте закон . Всё написано .


ЗЫ . Да , есть моменты , которые продавцу ( СЦ ) выполнить проблематично . Тот же подменный фонд . И в принципе , отдав ноутбук на гарантийный ремонт , можно недельку и обойтись без оного . Ну сами посудите , если вещь рабочая , какой смысл в чужом ноуте ? Больше скажу , бывает что и ремонт длится больше 14ти дней ( ну нет на Киеве зипа , ну хоть **** . И акт в торговую сеть на компенсацию дать тоже решает Киев .Крайне неохотно ) . Много углов бывает . Всегда и везде можно договориться .
Но " вещь БУ - идите лесом " , ровно как и " мне все должны " при должном подходе к делу уже *** проскакивает .
 
Было заявлено, что ноут перегревался ибо забился.Потому появились артефакты по видяхе.
При том, что я пытался его запускать после длительного простоя. Артефакты присутсвовали даже на холодном.

Макс! Это говорит о том, что у тебя видяшка припаленная.
"Ремонт" ее очень прост - прогреть пару секунд и хватит после такого на месяц примерно, потом опять все то же начнется.
 
не хочется расстраивать вангующих великих специалистов..За малую сумму ребенок ковыряется в ноуте и не делает папе нервы.

а так -да..мог бы вбухать в разы больше и стоять над ребенком чтоб не дай бог чай не разлился или об ***** не лупанули.
О боги! зачем же ТС его купил?!)))
 
О боги! ТС мог бы купит ноут с Интеловой видюхой и не иметь потом этого гемора...
 
ты прикинь!
1. есть бу-не шмурдяк. занедорого.
2. есть перекупы-не *****ы
3. есть сервис-как сервис
4. есть обслуживание-как обслуживание
5. есть магазины, которые отвечают за базар. И, которые держат свой статус.


ПС: передаю привет всевозможным ****осервисам и магазинам. которые..."дома зарядишь-заработает".
 
Назад
Зверху Знизу