Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Профсоюз защита трудовых и соц.экон.прав

  • Автор теми Автор теми еюа
  • Дата створення Дата створення
Глава I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Завдання Кодексу законів про працю України

Кодекс законів про працю України регулює трудові відносини всіх працівників, сприяючи зростанню продуктивності праці, поліпшенню якості роботи, підвищенню ефективності суспільного виробництва і піднесенню на цій основі матеріального і культурного рівня життя трудящих, зміцненню трудової дисципліни і поступовому перетворенню праці на благо суспільства в першу життєву потребу кожної працездатної людини.

Законодавство про працю встановлює високий рівень умов праці, всемірну охорону трудових прав працівників.

{Стаття 1 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР № 5938-11 від 27.05.88}
 
Как же Вы, Александр7777, любите выдавать свое личное мнение (кстати, ничем не подтвержденное) за чужое.

Потому, что Вам так очень «фочится»? («фочится», просто сил нет?)
Почему "не подтвержденное"? Очень даже подтвержденное, судебным решением.
Вот позивач- Суббота Юрій Миколайович, вот его дело- 2/638/64/15, вот ответчик- Комунальне підприємство "Муніципальне підприємство охорона", вот судья- Шишкін О.В. а вот его вердикт:
"В задоволенні позовної заяви Субботи Юрія Миколайовича до підприємства «Муніципальна охорона» про відшкодування матеріальної та моральної шкоди у звязку з незаконним звільненням відмовити повністю."
Апелляционный оставил решение в силе:
"Апеляційну скаргу Субботи Юрія Миколайовича відхилити.
Рішення Дзержинського районного суду м. Харкова від 30 листопада 2015 року залишити без змін."

А почему? А потому, что Суббота поверил обещаниям некоего Еремина, который пообещал представлять его интересы в суде, защитить и содрать с ответчика 112 000 грн.! И бесславно *******, потоптавшись грязными сапожищами по светлой, детской душе наивного Субботы.

И какое тут мое "личное мнение"?

И , если Вы согласны, что обсуждать там нечего, то, я так понимаю, это можно использовать, как «аксиому».
Только ***** или депутат Верховной Рады может обсуждать закон. Насколько я осведомлен, вы ведь не являетесь депутатом?
 
Только ***** или депутат Верховной Рады может обсуждать закон. Насколько я осведомлен, вы ведь не являетесь депутатом?
Вы мне льстите, Александр7777.
Этот текст написан мной лично.
https://www.kharkovforum.com/showpost.php?p=63193346&postcount=3883

В тексте я попытался рассказать об одном распространенном заблуждении собственников «Частных организаций» : «Это моя собственная фирма и я что хочу — то и делаю»

P.S.
Если все, что я пишу, для Вас Закон, Александр7777, то Вы на верном пути!:)
 
Стаття 4. Законодавство про профспілки

Законодавство про профспілки складається з Конституції України, Закону України "Про об'єднання громадян", цього Закону, Кодексу законів про працю України та інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до них.

Закони та інші нормативно-правові акти не можуть бути спрямовані на обмеження прав і гарантій діяльності профспілок, передбачених Конституцією України, цим Законом, крім випадків, передбачених частиною другою статті 3 цього Закону.

Закон України "Про об'єднання громадян" застосовується до профспілок, якщо інше не передбачено цим Законом.

Якщо міжнародними договорами, угодами, конвенціями, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, передбачено більш високий рівень гарантій щодо забезпечення діяльності профспілок, то застосовуються норми міжнародного договору або угоди.

Стаття 5. Заборона дискримінації за ознаками належності до профспілок

Належність або неналежність до профспілок не тягне за собою будь-яких обмежень трудових, соціально-економічних, політичних, особистих прав і свобод громадян, гарантованих Конституцією України, іншими законами України.

Забороняється будь-яке обмеження прав чи встановлення переваг при укладанні, зміні або припиненні трудового договору у зв'язку з належністю або неналежністю до профспілок чи певної профспілки, вступом до неї або виходом із неї.
 
Стаття 4. Законодавство про профспілки

Стаття 5. Заборона дискримінації за ознаками належності до профспілок
Призрак, у меня к Вам вопрос:
«Вы сами «вкурили», что с профсоюзами лучше не ссориться? Или кто-то умный подсказал?»

P.S.
В любом случае Вы, как и Александр7777 на верном пути!
Первым шагом на пути наведения порядка и выполнения Законов Украины — является их изучение.
 
РОЗДІЛ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Стаття 1. Сфера дії Податкового кодексу України

1.1. Податковий кодекс України регулює відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема визначає вичерпний перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов’язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов’язки їх посадових осіб під час адміністрування податків, а також відповідальність за порушення податкового законодавства.

Цим Кодексом визначаються функції та правові основи діяльності контролюючих органів, визначених пунктом 41.1 статті 41 цього Кодексу, та центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

{Пункт 1.1 статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами № 5083-VI від 05.07.2012, № 404-VII від 04.07.2013, № 721-VII від 16.01.2014 - втратив чинність на підставі Закону № 732-VII від 28.01.2014; із змінами, внесеними згідно із Законом № 767-VII від 23.02.2014; в редакції Закону № 1797-VIII від 21.12.2016}

1.2. Правила оподаткування товарів, що переміщуються через митний кордон України, визначаються цим Кодексом, крім правил оподаткування товарів митом, які встановлюються Митним кодексом України та іншими законами з питань митної справи.

{Пункт 1.2 статті 1 в редакції Закону № 4915-VI від 07.06.2012}

1.3. Цей Кодекс не регулює питання погашення податкових зобов'язань або стягнення податкового боргу з осіб, на яких поширюються судові процедури, визначені Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", з банків, на які поширюються норми Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", та погашення зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій.

{Пункт 1.3 статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законами № 404-VII від 04.07.2013, № 1200-VII від 10.04.2014}

1.4. Встановлення і скасування зборів на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, їх розмірів та механізмів справляння здійснюються відповідно до Закону України "Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування".

{Статтю 1 доповнено пунктом 1.4 згідно із Законом № 1200-VII від 10.04.2014}

Стаття 2. Внесення змін до Податкового кодексу України

2.1. Зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.
 
Стаття 3. Податкове законодавство України

3.1. Податкове законодавство України складається з Конституції України; цього Кодексу; Митного кодексу України та інших законів з питань митної справи у частині регулювання правовідносин, що виникають у зв'язку з оподаткуванням митом операцій з переміщення товарів через митний кордон України (далі - законами з питань митної справи); чинних міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України і якими регулюються питання оподаткування; нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання цього Кодексу та законів з питань митної справи; рішень Верховної Ради Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, прийнятих за правилами, встановленими цим Кодексом.

{Пункт 3.1 статті 3 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

3.2. Якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Кодексом, застосовуються правила міжнародного договору.
 
Продолжаем увлекательное путешествие в мир налогового законодательства
 
когда юрист без знаний, эти высокоэрудированные специалисты способны только ссылки копировать да вставлять ...
Это не просто глупо, это смертельно опасно для гражданского общества
Поскольку я надеюсь, вы понимаете разницу между ссылкой и цитатой, то я поражен вашим метким сравнением Еюа с " юристом без знаний, смертельно опасным для гражданского общества".
 
Продолжаем знакомство с профильным Законом.

Стаття 6. Право на об'єднання у профспілки

Громадяни України мають право на основі вільного волевиявлення без будь-якого дозволу створювати профспілки, вступати до них та виходити з них на умовах і в порядку, визначених їх статутами, брати участь у роботі профспілок.

Іноземні громадяни та особи без громадянства не можуть створювати профспілки, але можуть вступати до профспілок, якщо це передбачено їх статутами.

Стаття 7. Членство у профспілках

Членами профспілок можуть бути особи, які працюють на підприємстві, в установі або організації незалежно від форм власності і видів господарювання, у фізичної особи, яка використовує найману працю, особи, які забезпечують себе роботою самостійно, особи, які навчаються в навчальному закладі.

Громадяни України вільно обирають профспілку, до якої вони бажають вступити. Підставою для вступу до профспілки є заява громадянина (працівника), подана в первинну організацію профспілки. При створенні профспілки прийом до неї здійснюється установчими зборами.

{Частина друга статті 7 в редакції Закону № 2886-III від 13.12.2001}

Ніхто не може бути примушений вступати або не вступати до профспілки.

Статутом (положенням) профспілки може бути передбачено членство у профспілці осіб, зайнятих творчою діяльністю, членів фермерських господарств, фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, а також осіб, які навчаються у професійно-технічних або вищих навчальних закладах, осіб, які звільнилися з роботи чи служби у зв'язку з виходом на пенсію або які тимчасово не працюють.

{Частина четверта статті 7 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2454-IV від 03.03.2005}

Статутами (положеннями) може бути передбачено обмеження щодо подвійного членства у профспілках.

Роботодавці не можуть бути членами виборних органів профспілки будь-якого рівня.

{Частина шоста статті 7 в редакції Закону № 2886-III від 13.12.2001}
 
неплохая попытка отобрать мяч у Валеры, но мне сейчас не до вас, поиграйтесь сами.
Хочу, пока в отпуске, съездить навестить отца в деревню, давно его не видел. Занимаюсь сборами, а вы тут меня отвлекаете.

Всем пока, там плохой интернет, поэтому не обещаю что отберу у вас мяч в ближайшие день два, надо и с отцом поговорить, а не только учить вас тут жизни.

9433169.webp
 
По случаю отъезда одного клоуна, выкладываю новые статьи профильного теме закона

Стаття 8. Право профспілок, їх організацій на створення об'єднань

З метою виконання своїх статутних завдань профспілки, їх організації (якщо це передбачено статутом) мають право на добровільних засадах створювати об'єднання (ради, федерації, конфедерації тощо) за галузевою, територіальною або іншою ознакою, а також входити до складу об'єднань та вільно виходити з них.

{Частина перша статті 8 в редакції Закону № 2886-III від 13.12.2001}

Профспілки, які бажають створити об'єднання профспілок, укладають відповідну угоду та затверджують статут (положення) об'єднання.

Права об'єднань профспілок визначаються профспілками, які їх створили, відповідно до цього Закону, а також статутами (положеннями) цих об'єднань.

Статус об'єднань профспілок визначається за статусом членів, яких вони об'єднують.

{Частина четверта статті 8 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2886-III від 13.12.2001}

Стаття 9. Міжнародні зв'язки профспілок

Профспілки та їх об'єднання відповідно до своїх статутних цілей і завдань мають право вступати до міжнародних профспілкових та інших міжнародних організацій та об'єднань, які представляють інтереси працівників, і брати участь в їх діяльності, співробітничати з профспілками інших країн, здійснювати іншу діяльність, яка не суперечить законодавству України.

Стаття 10. Рівність профспілок

Усі профспілки рівні перед законом і мають рівні права щодо здійснення представництва та захисту прав і інтересів членів профспілки.

{Стаття 10 в редакції Закону № 2886-III від 13.12.2001}
 
Что папа живет в глуши,где нет инета :D
Естественно. Приедет сын, и вместо того, чтобы рубить дрова, поправить сарай, доить козу и много чего еще по хозяйству, всунет свою бородатую башку в телефон и продолжит трансляции. Это не правильно. Дети должны помогать родителям.
 
ТС не знает закона про ОСМД, попросил меня помочь. Поэтому, дорогие читатели, у вас есть возможность изучить ещё и этот закон.



З А К О Н У К Р А Ї Н И

Про об'єднання співвласників
багатоквартирного будинку

( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 10, ст.78 )

{ Із змінами, внесеними згідно із Законами
N 3053-IV ( 3053-15 ) від 03.11.2005, ВВР, 2006, N 4, ст.60
N 2555-VI ( 2555-17 ) від 23.09.2010, ВВР, 2011, N 6, ст.41
Кодексом
N 2755-VI ( 2755-17 ) від 02.12.2010, ВВР, 2011, N 13-14,
N 15-16, N 17, ст.112
Законами
N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012, ВВР, 2013, N 48, ст.682
N 417-VIII ( 417-19 ) від 14.05.2015, ВВР, 2015, N 29, ст.262
N 1982-VIII ( 1982-19 ) від 23.03.2017, ВВР, 2017, N 18, ст.222 }


{ У тексті Закону слова "**** об'єднання" в усіх відмінках і
числах замінено словом "співвласник" у відповідному відмінку
і числі, слова "його членів" - словом "співвласників", слова
"неподільне і загальне майно" та "неподільне та загальне
майно" в усіх відмінках - словами "спільне майно" у
відповідному відмінку, а слова "житловий комплекс" в усіх
відмінках - словами "багатоквартирний будинок" у відповідному
відмінку згідно із Законом N 417-VIII ( 417-19 ) від
14.05.2015 }


Цей Закон визначає правові та організаційні засади створення,
функціонування, реорганізації та ліквідації об'єднань власників
жилих та нежилих приміщень багатоквартирного будинку, захисту
їхніх прав та виконання обов'язків щодо спільного утримання
багатоквартирного будинку.

Стаття 1. Визначення термінів

У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому
значенні:

асоціація об’єднань співвласників багатоквартирного будинку
(далі - асоціація) - юридична особа, створена для представлення
спільних інтересів об’єднань співвласників багатоквартирних
будинків;

об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (далі -
об’єднання) - юридична особа, створена власниками квартир та/або
нежитлових приміщень багатоквартирного будинку для сприяння
використанню їхнього власного майна та управління, утримання і
використання спільного майна;

представник співвласника - фізична або юридична особа, яка на
підставі договору або закону має право представляти інтереси
співвласника;

співвласники багатоквартирного будинку (далі - співвласники)
- власники квартир та нежитлових приміщень у багатоквартирному
будинку.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Цивільному
кодексі України ( 435-15 ), законах України "Про особливості
здійснення права власності у багатоквартирному будинку" ( 417-19 )
та "Про житлово-комунальні послуги" ( 1875-15 ).
{ Стаття 1 в редакції Закону N 417-VIII ( 417-19 ) від
14.05.2015 }

Стаття 2. Відносини, що регулюються цим Законом

Цей Закон регулює:

порядок створення, реєстрації, реорганізації, діяльності і
ліквідації об'єднань, асоціацій;

відносини суб’єктів права власності щодо користування та
розпорядження спільним майном співвласників у об’єднанні; { Абзац
третій статті 2 в редакції Закону N 417-VIII ( 417-19 ) від
14.05.2015 }

відносини між об'єднаннями та асоціаціями;

відносини між об'єднаннями, асоціаціями і органами державної
влади та органами місцевого самоврядування;

відносини між об'єднаннями і господарюючими суб'єктами.

Стаття 3. Законодавство про об'єднання і асоціації

Діяльність об'єднань і асоціацій регулюється цим Законом,
Цивільним ( 435-15 ), Житловим ( 5464-10 ) та Земельним кодексами
України ( 2768-14 ), іншими нормативно-правовими актами та
статутом об'єднання, асоціації
 
Назад
Зверху Знизу