Заставили меня погуглить
Про затвердження Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
mik12345, ну вы в принципе не можете не спорить.

Читайте вышеприведенный вами документ внимательно и до конца, со всеми поправками и приложениями.
"В соответствии с Инструкцией о порядке конкурсного приема детей (учеников, воспитанников) в гимназии, лицеи, коллегиумы, специализированные школы (школы-интернаты), утвержденной приказом Министерства образования и науки Украины № 389 от 19.06.2003 г., конкурсные испытания проводятся лишь во время приема учеников в первые классы гимназии (5-й класс основной школы), на первые курсы лицея (10-й класс старшей школы) и на первые курсы коллегиума (10-й класс старшей школы).
Конкурсный прием в 1-й класс происходит лишь в случае, когда ребенок поступает в специализированную школу (школу-интернат) с углубленным изучением предметов.
Кстати, вот этот абзац, который я вам любезно выделила, цитируется и в "Зеркале недели":
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
(ближе к концу статьи, там, где пояснения к приказу Министерства образования и науки Украины № 204 от 07.04.2005 г. даёт главный специалист департамента общего среднего и дошкольного образования МОН Украины Лидия ЩЕРБАКОВА)
Так же читаем
внимательно документ, размещенный по вашей же ссылке:
3. Проведення конкурсу
3.1.
Конкурсне приймання дітей, які вступають до 1-го класу спеціалізованої школи (школи-інтернату), проводиться у терміни, визначені навчальним закладом, у формі співбесіди (додаток 1) з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх замінюють.
3.2. Співбесіда з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи (школи-інтернату), повинна включати виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до спеціалізації закладу.
Такі завдання розробляє педагогічна комісія на основі матеріалів, запропонованих центрами практичної психології і соціальної роботи (психологічними службами), та затверджує директор навчального закладу за погодженням з відповідним органом управління освітою.
3.3. Чисельність педагогічної комісії для співбесіди з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи (школи-інтернату), не може перевищувати трьох осіб, включаючи практичного психолога.
Чисельність педагогічної комісії, що здійснює конкурсне приймання до спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), підпорядкованих іншим центральним органам виконавчої влади, установлюється засновником (власником).
Співбесіда не повинна тривати більше ніж 30 хвилин.
А потом смотрим Додаток 1, таблицу.
