Про неспроможність марксизму

Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Хто знає, віра у привиди, то релігія чи ні?
Нет, насколько мне известно. Недостаточно одной веры в приведение, чтобы эту веру назвать религией. А вот, если поклоняются приведению, то это уже можно назвать религией. Есть и другие признаки религии. Например, если вера в приведение влияет на моральные нормы.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!



Ксенія Прокоп’юк народилася 31 січня 1927 року в селі Танське на Уманщині. Її батько, Сивак Гива Денисович, був майстром-ковалем - умів підкувати коня чи виготовити потрібний металевий сільськогосподарський реманент, мав свою невелику кузню. Мати Ксенії, Параска Андріївна, доглядала родинне господарство, адже Сиваки мали трохи землі. “Куди глянь - поле,” - згадує Ксенія про той час. Також сім’я тримала коня й корову.

Розкуркулення не зачепило родини Сиваків, на відміну від багатьох їхніх односельців, яких назвали “куркулями” і вигнали з власних будинків, забравши худобу та інше майно. Їхні хати розібрали на будматеріал - пізніше колгосп збудував із нього свинарник та комори, а на місці дворів посадили сад.

Розкуркулення часто супроводжувалося фізичним насильством з боку активістів, які, відчуваючи власну безкарність, знущалися над слабшими. Зокрема, у сусідів родини Сиваків, під час розкуркулення забрали доньку Марію. Згодом мати намагалася з’ясувати, що сталося з її дитиною і чи взагалі лишилася вона живою, однак правди жінка так і не дізналася.

Із початком колективізації батьки Ксенії відмовилися добровільно вступити до колгоспу, але згодом все ж були змушені були віддати свою землю, худобу та ковальське знаряддя і стати членами колективного господарства. Через безгосподарність коні в колгоспі невдовзі почали дохнути, і землю обробляли коровами.

У 1932 році в Танському, як і по всій Україні, за вказівкою вищого керівництва СРСР розпочалися подвірні обшуки, що мали єдину мету - забрати в українців всі продукти харчування, прирікши їх на смерть від голоду. Грабунок проводили групи активістів, набрані як з-поміж місцевого населення, так і з мешканців міст. Характерно також, що ніхто із жителів Танського, які приєдналися до цих груп, не помер з голоду: “Не голодували… оці активісти, шо були до партії тулилися. Знаю, голова сільради був такий, шо в них вся сім’я вижила. Там їх було з десятеро, мабуть, і всі вижили”, - згадує свідок. Саме подвірні обшуки та конфіскація всього продовольства створювали умови для знищення української нації як такої. Крім цього, геноцид став можливим через такі механізми вчинення злочину, як “чорні дошки”, “закон про 5 колосків”, заборону виїзду, паспортну систему і так звану хлібозаготівельну кампанію.

Нерідко голод штовхав людей на відчайдушні вчинки. Ксенія та її молодша сестра Ганна стали свідками того, як їхні односельці збили з ніг коня, що йшов по вулиці без нагляду, і розтягнули його на їжу. “Геть і кишки забрали”, - ділиться спогадами жінка.

Відбувся в селі й випадок канібалізму. Тіло Наталки, однолітки й подруги Ксенії, знайшли звареним у будинку сусідів. “То нам наказували, якшо ви йдете на вулицю і хтось вам дає намистечко чи шось - не йдіть ні до кого, не заходьте, ні до кого, йдіть прямо,” - так батьки намагалися вберегти дітей від найгіршого.

Чи не найстрашніший спогад пані Ксенії з того часу - це смерть її найменшого братика Миколи, який був тоді ще немовлям. І хоча хлопчика годували коров’ячим молоком, його не вдалося врятувати, і дитина померла у всіх на очах:
“Мама мені дала в руки, я його держу, а вони стелят, постелити, вповити його. Він став гикать. Мама: “Не траси”. Я кажу: “Я не трасу його, він, - кажу, - гикає.” Тоді положили його, воно гикнуло ше раз і кончилось.”

Батьки похоронили сина самостійно, але могили вони не насипали:
“А дитину ту сховали, мама ходила з татом, нас не брали, бо ми ж малі, куди нас тягнути? Після пішли ми на кладбище, а мама кажут, отут коло тину поховали, там зрита вся земля і не знали, де маленька.”

Дивіться історію Ксенія Прокоп’юк у нашому відео.

Інші відео, записані в рамках проєкту:

Проєкт "Голодомор: Мозаїка історії. Невідомі сторінки" втілено за підтримки Українського культурного фонду.

Наш сайт:
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


ГІС "Місця масового поховання жертв Голодомору-геноциду":
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


А ватный пиздабол нам все грузит, про то каким хорошим управленцем был сталин. Интересно бы посмотреть в глаза этому ублюдку.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Сцуко, більшовицькі тварі навмисне побудували мало атомних станцій на нашій Нені, щоб ми не могли повністю перейти на власну електрику, відмовившись від кацапського газу, щоб не зіскочили з газової голки.
Але нарід перемогти неможливо, бо наше дєло правоє, бо немає в світі таких вершин, які б не брав ефективний приватний власник бувшої соціялістичної власності.

Отаке.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Сцуко, більшовицькі тварі навмисне побудували мало атомних станцій на нашій Нені, щоб ми не могли повністю перейти на власну електрику, відмовившись від кацапського газу, щоб не зіскочили з газової голки.
Але нарід перемогти неможливо, бо наше дєло правоє, бо немає в світі таких вершин, які б не брав ефективний приватний власник бувшої соціялістичної власності.

Отаке.

Ты так говоришь, как будто они из космоса прилетели бесплатно построили и улетели обратно.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Подарок всем антисоветчикам и антикоммунистам. Стихи Андреяа Шигин положенные на музыку. Вы себя не узнаёте?

Я узнаю марксистский беспредел. Когда за час до конца рабочего дня, людям говорят - завтра едем в колхоз. А кому холодильщик обещал прийти именно завтра, а этот же начальник, три дня назад, ему обещал дать отгул, ради холодильника. Так он же говорит, что ехать больше некому, пускай жена возьмет отгул, ради холодильника. И так вся жизнь, начиная с поездок на прополку да уборку, вместо школьных занятий, и до ГКЧП, - я крепостной. То в колхоз, то на стройку, то на кагаты, то на уборку территории, то на погрузку, то на разгрузку, то на другое предприятие, то на другую работу, на своем

И почему марксисты не сложили песен о том, что раствор - йок, а кирпич - бар. О том, как пол красят прямо по налипшему раствору, а шурупы забивают молотком. Люди сказку сделали былью, а какой именно не поют. Когда украинские студенты рассказали, что советские шурупы, с крестообразным шлицом, были не каленые, нидерландские сверстники им не поверили - что вы врете, шлиц же слижет битой моментально. Но откуда же им, замученным эксплуатацией, знать о чудесах встречного плана? О счастье ударного производства ТНП в конце месяца. Которого покупатели старались всячески избежать. И кого да куда приказывали их везти марксистские шавки. Не на бричках, а на самосвалах, не сложили марксисты песен.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Как говорится без комментариев
e3c67ada303acf5259bd3f4.jpg
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Как говорится без комментариев
e3c67ada303acf5259bd3f4.jpg
Это всего лишь вопрос, а ответ автора есть на последней странице
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Подарок всем антисоветчикам и антикоммунистам. Стихи Андреяа Шигин положенные на музыку. Вы себя не узнаёте?


Как я могу быть антикоммунистом, если одни марксисты мамой клянутся, что жили при коммунизме, а другие марксисты не знают что такое коммунизм и не могут рассказать об отличиях социализма от коммунизма?

Я антимарксист, потому что марксисты рассказывают глупости, врут, занимаются демагогией, манипуляцией и прочей фигнёй.

Насчёт лозунга "Вся власть советам!"

Лозунг заманчивый, как и лозунги "Фабрики - рабочим!", "Земля - крестьянам!", но является, фактически,
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
и манипуляцией. Это как с недрами, которые по конституции принадлежат народу, а в действительности эти недра продают народу втридорога.

Организаторы всех революций традиционно щедры на обещания. Но обещанного сложно получить. Ну все как всегда.

Все нижеследующие видео напрямую касаются марксистов.





Маркситы приучали и приучают людей к обману, манипуляциям, хитростям и прочей фигне.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

И опять обильный понос слов и запор мыслей.
Бл..., и поговорить не
с кем.
Сцуко, и такое добро, не имеющее ни ума, ни чести, ни совести, заполнило КПСС, а сегодня, поживившись общенародным добром, плюет в себя же.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Это всего лишь вопрос, а ответ автора есть на последней странице
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.

Оно, конешно, ответ. Только настоящий ответ - в подборе кадров управления. Выбирать раз в 5 лет, это подобно пятилетнему госплану. Который, возможно, и через пол-года станет вредным. То же самое - цари, президенты, партии и премьеры. При ходьбе пятилетними шагами может между ног что-то случиться. Шагать надо, как ситуация требует. Надо - на всю раскоряку, а если надо поменялось, может и семенить придется.

Только надо ли было во время войны менять систему власти? Ждать, когда новая власть учредится и заслужит доверие. Приставили бы к царю каких-нибудь помощников-контролеров, если мозги есть, что контролировать. А нет мозгов, капитулировали бы. И думали, как жить дальше.
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

И опять обильный понос слов и запор мыслей.
Хотілось би почути від знавців діалектики пояснення деяких давніх подій: Катастрофа бронзової доби.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Які в ті часи були закони діалектики, і яке буде пояснення тих подій виходячи з діалектики?
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Хотілось би почути від знавців діалектики пояснення деяких давніх подій: Катастрофа бронзової доби.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


Які в ті часи були закони діалектики, і яке буде пояснення тих подій виходячи з діалектики?

Закони діалектики є загальними, діють завжди, повсюди - і в природі, і в суспільстві, і в мисленні.
Перехід з бронзового віку до залізного пов`язане з тим, що кількість накопиченного людством практичного досвіду, знань дозволили перейти в іншу якість.
Таке моє лічне мнєніє. :)
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Перехід з бронзового віку до залізного пов`язане з тим, що кількість накопиченного людством практичного досвіду, знань дозволили перейти в іншу якість.
Таке моє лічне мнєніє.
Це і є катастрофа?
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

И опять обильный понос слов и запор мыслей.
Бл..., и поговорить не
с кем.
Сцуко, и такое добро, не имеющее ни ума, ни чести, ни совести, заполнило КПСС, а сегодня, поживившись общенародным добром, плюет в себя же.

Пичалька, ватану поговорить не с кем, тебя родные, как и форумчане тоже долбоебом считают?
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Закони діалектики є загальними, діють завжди, повсюди - і в природі, і в суспільстві, і в мисленні.
Перехід з бронзового віку до залізного пов`язане з тим, що кількість накопиченного людством практичного досвіду, знань дозволили перейти в іншу якість.
Таке моє лічне мнєніє. :)

Чукча ты статью по ссылке читал, или чукча не читатель - чукча писатель?
 
Re: О несостоятельности марксизма. БФ!

Сегодня в РФ отмечают новый праздник под названием "День народного единства". Праздник введен новым правящим классом, совершившим буржуазную контрреволюцию под руководством кпсс-овской верхушки. Класс, захвативший социалистическую собственность, превративший ее в капитал для высасывания соков из народного тела. Совершено гнусное, мерзкое, богопротивное деяние, обреченное на осуждение историей.
Что есть "единство"? Это когда не одно, но выступает как одно, будучи при этом не одним. То есть в условиях капиталистической частной собственности "народ" выступает как единство, на одном полюсе которого сверхбогатая паразитическая верхушка с ее окружением, а на другом - масса нищеты, еле сводящая концы с концами, и они обусловливают друг друга, порождают одно другое, будучи единством, отрицающих друга друга, противоположностей- их борьбой.
Но если в этой борьбе бывшая партхозноменклатура хочет удержать капитал, доставшейся ей от коммунизма, то фундаментальный интерес неимущего класса заключается в упразднении частной собственности, в превращении ее в общенародную, на основе которой только и возможно единство в интересах всего народа, каждого.
Фальшивый праздник, лживый, придуманный бывшими комуняками - падшими ангелами.

Отакэ мое мнєніє.
 
Назад
Зверху Знизу