Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Про японцев

🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #21
У них так все добре тому, що в них десь після 2 світової стало все в порядку з саморефлексією. Вони знають свої слабкі місця і роблять так, щоб вони не заважали їм нормально жити.
Коли я з ними працював і треба було зробити щось, чого вони робити не вміли, вони мені чесно про це казали і ми все шо потрібно робили разом.
Ось китайці або індуси хуй зізнаються, поки не загонять все в пизду.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #22
От як бросити пити..:незнаю:
Цук, так несподиванно (але прогнозуемо), було побачити цю тему.. :D :рл:
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #23
Наскільки я пам'ятаю з історії розвитку технологій, у японців вкрай мало власних технологічних винаходів. Вони, як і кітайці, "запозичують" базові технології. Проте, звичайно, вкрай успішно їх адаптують та розвивають.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #24
Переглянути вкладення 13229651

Toyota Corolla E80 була випущена від 1983 до 1987 року і була десятою генерацією Toyota Corolla. Це була компактна машина з передньопривідною конструкцією.

Для машини було пропоновано кілька типів двигунів - від 1.3 до 1.6 літрів. Багато машин експортувалися з 1.6-літровим 4A-C або 4A-GE двигунами з потужністю 90-115 к.с. Всі варіанти двигунів працювали з 5-ступінчастою механічною або 3-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

Toyota Corolla E80 була доступною у кузовах седан, хетчбек та універсал. Вона була відома своєю надійністю, економічністю та легким керуванням. Її успіх було великим, а Тойота продала понад 3,3 мільйона машин даної моделі по всьому світу.
Хуйня какая-то)) У меня когда-то была праворульная двухдверная Тойота Королла Левин АЕ86 1984 г.в. (6-е поколение,ото реально королла!))!
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
ещё с двиг 3А-U Красавица от которой и сейчас в Японии тоже! некоторые прутся))

вот такая тюнингованная .. в 2016 году)) и цвет у моей тоже был красный))

 
Останнє редагування:
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #25
Хуйня какая-то)) У меня когда-то была праворульная трехдверная Тойота Королла Левин АЕ86 1984 г.в. (6-е поколение,ото реально королла!))! ещё с двиг 3А-U Красавица от которой и сейчас в Японии тоже! некоторые прутся))

вот такая тюнингованная .. в 2016 году)) и цвет у моей тоже был красный))


У наші дні Тойота АЕ86 вважається клубним автомобілем для тих, хто хоче насолодитися духом старих часів. Оскільки машина має велику історичну та колекційну цінність, вона досить дорога, тому цінується як колекційний автомобіль для експорту з Японії.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #26
У наші дні Тойота АЕ86 вважається клубним автомобілем для тих, хто хоче насолодитися духом старих часів. Оскільки машина має велику історичну та колекційну цінність, вона досить дорога, тому цінується як колекційний автомобіль для експорту з Японії.
Не спорю) Но свою я в середине 90-х поменял на цепочку золотую (весом около 200 гр.)) Потом на ту цепочку выменял другое авто.. так и жили)). До 2-х разных авто в год менял (каждый год)). Праворульки японские реально не дорогими были. Пока не влез в европейское авто-дерьмо...). И там я застрял надолго))
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #27
Сіжу я в баpе у Японії, кpугом стаpінні стулья – заєбісь сдєлано! Заходить мудак і каже: “Ето мєсто мойо, может ви пєpєсядєтє?”. А я говоpю: “Hе хуя сєбє, ти шо оборзєл, может ти сам пєpєсядєш!”

Миша. Я єбу такі ваpіанти!

Гриша. Я тєбя за то уважаю, Миша, шо ти pісковий паpєнь.

Миша. В них, в Японії блядь, на уліцах всьо не по нашему написано. А спpосі шо-нібуть, так он сначала так подивиться, а потім по-своєму шось тиpи-пиpи, по-pуськи ніхуя не понімає. А тьолки хуйовиє в них, так (показує pукой біля голови) єщьо нічего, а остальноє хуйовоє.

Гриша. І шо, і кругом не по-нашему написано?

Миша. Дя йоб твою мать, нахуя мнє піздєть?
Только Митець это не про Японию писал, а про страны Балтии.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #28
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #29
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #31
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #32
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #33
От пачиму японцы такие маленькие.. половина населения живет на островах из мусора ( шлюхе малолетней ток не грите :D )..а самые умные ?..:незнаю:и трудолюбивые..и изобретательные..:yahoo:
С изобретательностью и них как раз не очень.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #34
саме так, але дуже поширена і зворотня думка (особливо, від власників ТОйот)
Toyota - це міцний шолом, через який очі власника нічого не бачать, крім "автовиробник №1 в світі" та "самий надійний".
Lexus - то взагалі броня.
Звісно, серед німецького автопрому вистачає скелетів у шафах, хоча в цілому німецька інженерія набагато попереду.
Але, кожен має право на свій вибір, смак, вподобання та можливості, тому нехай кожний купує то, що йому подобається та приносить задоволення від користування.

P. S. До речі, всі поширені японьскі марки автомагнітол завжди вражали незручним функціоналом, розібратися в якому інтуітивно взагалі неможливо, плюс часто мали дуже погану індикацію, натомість німецькі Blaupunkt, Grundig, Becker настількі прості та зрозумілі в користуванні, що різниця в бік німецькіх розробників більш, ніж очевидна.
 
Останнє редагування:
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #35
Toyota - це міцний шолом, через який очі власника нічого не бачать, крім "автовиробник №1 в світі" та "самий надійний".
Lexus - то взагалі броня.
Звісно, серед німецького автопрому вистачає скелетів у шафах, хоча в цілому німецька інженерія набагато попереду.
Але, кожен має право на свій вибір, смак, вподобання та можливості, тому нехай кожний купує то, що йому подобається та приносить задоволення від користування.
Это миф, у каждой инженерная школа + маркетинг. Немцы после 2й мировой целенаправленно создавали миф про исключительность своего автопрома и таки создали, много людей во всем мире в него верят. В целом оно все приблизительно на одном уровне, разве что немцы чаще обкатывают технологию на покупателе и поэтому кажется, что они в чем-то лидируют.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #36
Звісно, серед німецького автопрому вистачає скелетів у шафах, хоча в цілому німецька інженерія набагато попереду.
Це правда, але це не означає, що ця інженерія працює на благо власників німецьких авто.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #37
Це правда, але це не означає, що ця інженерія працює на благо власників німецьких авто.
сучасний тренд світової економіки - це продажи, тому в переважної кількості продукції широкого споживання головним є красива приваблива обгортка і на її оформлення кидають основні сили, а для наповнення змісту використовують все більше та більше працю немотивованих рабів в становищі біороботів. Думати там не прийнято як за визначенням, так і за розміром оплати.
Змагання маркетологів продукту зараз набагато вирішальніші за змагання інженерів.
 
  • 🟡 15:48 Відбій тривоги в Харківський район.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Харківський район#Харківський_район
  • #38
Переглянути вкладення 13229855

Honda Accord EX Sedan - це спеціальна
комплектація седана Honda Accord четвертого покоління (CB7), який випускався з 1990 по 1993 рік.

Ця модель оснащувалася двигуном об'ємом 2.2 літра, потужністю 140 кінських сил і повністю незалежною підвіскою. У комплектації EX Sedan було багато додаткових функцій, за які було потрібно додатково платити, наприклад, склопідйомники і дзеркала з електроприводом, кондиціонер, сонячний люк, аудіосистема з декою з 6-ма динаміками і дистанційним керуванням, додаткові світлодіодні ліхтарі на бамперах.

Ці автомобілі також мали спеціальне легкосплавне колесне лиття, що підвищувало ефективність палива та забезпечувало кращий зовнішній вигляд.

Honda Accord EX Sedan вважається однією з найбільш зручних та просторих моделей, яка на той час була доступна на ринку. Це підтверджується відгуками його власників та професійних оглядів.
 
Назад
Зверху Знизу