Статус:
Offline
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 204557
Адреса: Харків
Реєстрація: 26.02.2007
Повідом.: 204557
Адреса: Харків
- 🟡 20:39 Відбій тривоги в Харківська область.Зверніть увагу, тривога ще триває у:- Куп’янський район- Харківський район- Липецька територіальна громада- Вовчанська територіальна громада#Харківська_область
- #1
ПриватБанк убезпечить своїх клієнтів від пені та прострочок за комунальні платежі
7.05.2019 16:40
ПриватБанк убезпечить своїх клієнтів від пені та прострочок за комунальні платежі
З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги
The post
З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги.
Серед нововведень – пеня на заборгованість зі сплати комуналки. Її розмір складає 4% річних. Це означає, що у випадку прострочки комунального платежу споживач сплатить 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення.
Сервіс ПриватБанку “Регулярні платежі” убезпечить клієнтів від такої пені і взагалі позбавить турботи про можливу прострочку. Щоб оплатити комунальні послуги або провести платежі, що повторюються, клієнтам ПриватБанку не потрібно відвідувати відділення. Для цього достатньо дати доручення банку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде сплачуватися необхідна сума. Треба лише зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги у касу.
Регулярні платежі можна встановити як на фіксовану суму (наприклад: квартплата, вивіз сміття, послуги зв’язку…), так і на змінну, що надає постачальник послуг. У першому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу. Другий варіант – це регулярний платіж за надісланими рахунками. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг і які надходять у платіжках споживача.
Головна перевага регулярних платежів є своєчасна оплата комунальних рахунків. Клієнт не ризикує бути відключеним від послуг, якщо забуде вчасно здійснити платіж, не отримає штрафу. Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта надходить SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Клієнт у будь-який момент може відкоректувати налаштування регулярних платежів або взагалі відмовитися від них.
Сервіс “Регулярні платежі” для пенсіонерів є безкоштовним. Для забезпечення здійснення послуги потрібно лише підтримувати на рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості. А у разі підключення до сервісу карти “Універсальна” і про це можна забути. Оплата проходитеме за рахунок коштів кредитного ліміту. Це також без додаткових комісій, тобто безкоштовно.
“Давно використовую цей зручний сервіс, – ділиться досвідом клієнт ПриватБанку пенсіонерка Марія Кузьменко. – З приходом весни і до пізньої осені ми з чоловіком працюємо на дачі. І голова не болить, що треба щомісяця сплачувати комуналку. За нас це робить банк – перераховує з пенсійної картки автоматом. Та ще й безкоштовно”.
Сервіс “Регулярні платежі” зручно використовувати не лише сплачуючі за комуналку. Через регулярний платіж можна погашати кредит, поповнювати депозит, сплачувати податки, робити перекази. Підключити регулярний платіж можна у Приват24 (меню “Всі послуги”/”Регулярні платежі (Календар)”), через термінал самообслуговування або звернувшись у будь-яке відділення ПриватБанку.
Про зручність та популярність сервісу свідчить статистика минулого року. Так, у Сумській області в 2018-му році тільки за комунальні послуги регулярним платежем більше мільйона клієнтів перерахували 127,5 млн гривень. У Харківській області 500 тис. клієнтів сплатили 67 млн гривень. А у Донецькій та Луганській областях послугою скористалися 200 тис. клієнтів ПриватБанку, які заплатили комунальникам 23,5 млн гривень.
The post
7.05.2019 16:40
ПриватБанк убезпечить своїх клієнтів від пені та прострочок за комунальні платежі
З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги
The post
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
appeared first on
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.З 1 травня 2019-го року введено в дію закон про житлово-комунальні послуги.
Серед нововведень – пеня на заборгованість зі сплати комуналки. Її розмір складає 4% річних. Це означає, що у випадку прострочки комунального платежу споживач сплатить 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення.
Сервіс ПриватБанку “Регулярні платежі” убезпечить клієнтів від такої пені і взагалі позбавить турботи про можливу прострочку. Щоб оплатити комунальні послуги або провести платежі, що повторюються, клієнтам ПриватБанку не потрібно відвідувати відділення. Для цього достатньо дати доручення банку, і щомісяця з рахунку або картки клієнта буде сплачуватися необхідна сума. Треба лише зазначити назву підприємства – одержувача платежу, суму та дату списання коштів, і можна назавжди забути про черги у касу.
Регулярні платежі можна встановити як на фіксовану суму (наприклад: квартплата, вивіз сміття, послуги зв’язку…), так і на змінну, що надає постачальник послуг. У першому випадку клієнт особисто визначає суму платежу, і вона не змінюється протягом усього часу, на який оформлено послугу. Другий варіант – це регулярний платіж за надісланими рахунками. У цьому випадку з рахунку клієнта списується конкретна сума, яку зазначив банку постачальник послуг і які надходять у платіжках споживача.
Головна перевага регулярних платежів є своєчасна оплата комунальних рахунків. Клієнт не ризикує бути відключеним від послуг, якщо забуде вчасно здійснити платіж, не отримає штрафу. Після здійснення платежу на мобільний телефон клієнта надходить SMS-повідомлення, де зазначається прізвище платника, сума платежу, опис послуги. Отримати квитанцію можна в будь-який зручний час (через Приват24, у відділенні або на e-mail). Клієнт у будь-який момент може відкоректувати налаштування регулярних платежів або взагалі відмовитися від них.
Сервіс “Регулярні платежі” для пенсіонерів є безкоштовним. Для забезпечення здійснення послуги потрібно лише підтримувати на рахунку залишок коштів, достатній для погашення заборгованості. А у разі підключення до сервісу карти “Універсальна” і про це можна забути. Оплата проходитеме за рахунок коштів кредитного ліміту. Це також без додаткових комісій, тобто безкоштовно.
“Давно використовую цей зручний сервіс, – ділиться досвідом клієнт ПриватБанку пенсіонерка Марія Кузьменко. – З приходом весни і до пізньої осені ми з чоловіком працюємо на дачі. І голова не болить, що треба щомісяця сплачувати комуналку. За нас це робить банк – перераховує з пенсійної картки автоматом. Та ще й безкоштовно”.
Сервіс “Регулярні платежі” зручно використовувати не лише сплачуючі за комуналку. Через регулярний платіж можна погашати кредит, поповнювати депозит, сплачувати податки, робити перекази. Підключити регулярний платіж можна у Приват24 (меню “Всі послуги”/”Регулярні платежі (Календар)”), через термінал самообслуговування або звернувшись у будь-яке відділення ПриватБанку.
Про зручність та популярність сервісу свідчить статистика минулого року. Так, у Сумській області в 2018-му році тільки за комунальні послуги регулярним платежем більше мільйона клієнтів перерахували 127,5 млн гривень. У Харківській області 500 тис. клієнтів сплатили 67 млн гривень. А у Донецькій та Луганській областях послугою скористалися 200 тис. клієнтів ПриватБанку, які заплатили комунальникам 23,5 млн гривень.
The post
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
appeared first on
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
.
Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі