Ну що, щирі вітання всепропальщікам -- ви таки успішно доїблися до мишей.
Тунель будується, робота виконується, інфраструктура розвивається -- цілком позитивна новина. Мені аж цікаво стало, що ж там буде не так. Не розчарували. І тунель не такий, і будують не так, і 120 років будували, і раби працюють. Ну що, коли навіть ця новина для них погана, це вже до лікаря. Ну, якщо користувач не засланий козачок та не веде серед нас роз’яснювальну роботу згідно отриманої зверху методички.
Поглянемо ж на них уважно.
В чому цінність їхньої писанини на форумі?
Що корисного, інформативного вони додають до дискусії?
Нічого.
Мені аж цікаво, там напевно і в реальному житті успіхи такі самі?
Новина позитивна, і пишатися є чим -- як би там не тужилися деякі користувачі. А всепропальщикам побажаємо або таки звернутися по психіатричну допомогу, або скоріше вже ********** від того що десь тунель не так побудували.
Якось так.
ТС хватит ныть, что кто то ноет
а гордится тем что у нас есть тоннель это полная куйня
А у нас возле дома асфальт положили новый и бордюрный камень поменяли, первый раз за 23 года, тоже достижение, буду гордится.
5 лет строить 1,7 км. Чем гордиться. Откройте глаза это дно ****ое. (((
это все что сделали за все время? шо еще?
Чем гордиться? "Действующий однопутный тоннель, который находится по соседству, был построен еще в 1886 году", а мы за 120 лет с современными технолигиями, экскаваторами , буровыми и прочей ебней не смогли сделать двупутного аналога. Где повод для гордости?
Шановні користувачі, будь ласка, розкажіть нам, що саме персонально ви зробли та побудували, своїми руками, окрім клацання клавіатурою та мишкою.
Дякую.
Это к Геше и Мише. Это ж наши "крепкие хозяйственники" жопы рвали, шоб забрать метро в коммунальную собственность. Ну, забрали...
Так це ж тільки перший крок.
Наступний крок повинен (був) бути -- забрати метро у приватну власність.
Але непередбачувані події зіпсували продуманий план, можна тільки уявити як декого жаба давить.
Естественно. Крепкие хозяйственники пилили бы там бабло еще 20 лет.
Я вообще заметил закономерность: стоит только подвинуть с насиженных мест "крепких хозяйственников", как сразу же чудным образом начинают достраиваться тоннели, реконструироваться площади, строится дома для военных, ремонтироваться и создаваться новая техника, появляются новые низкопольные трамваи (увы, не в Харькове).
Вот и думаю - а шоб было, если бы "крепких хозяйственников" вообще убрать? Как класс?. Даже страшно представить.
This.
Это ж в Харькове даже метро б могли достроить? Ужасть.
"Добудувати" це насправді правильне слово для того що робиться зараз.
Все йде до того, що станція на проспекті Перемоги буде останньою.
Швейцары за 20 с лихуем лет построили 57 км
Швейцарці побудували.
Швейцари зазвичай нічого не будують, в них інші обов'зяки.
Ну й давайте просто жити як Швейцарія, починаючи з понеділка.
Ну а що, будемо 57 кілометрів тунелю за 20 років будувати.
Що нам заважає, здавалося б?
Чем гордиться? "Действующий однопутный тоннель, который находится по соседству, был построен еще в 1886 году", а мы за 120 лет с современными технолигиями, экскаваторами , буровыми и прочей ебней не смогли сделать двупутного аналога. Где повод для гордости?
Сідай, два.
Почитай, коли той тунель взагалі почали будувати.
Ну й замогутній СРСР чомусь побудував газопровод и та нафтопроводи, щоб експортувати до європи газ.
СРСР заграбастав старий тунель разом з завойованими територіям (тобто фактично спиздив) -- і експлуатував його до аварійного стану. А новий тунель -- щоб експортувати товари, а не газ -- чомусь не побудував.
Як думаєш, чому?
Сорри, вы там были, чтобы утверждать подобное?
Я был два раза, причем последний раз в прошлом году.
Ни одного китайца не видел.
Дорога двухполосная вдоль моря, а стоит отвернуть в сторону уже вот такое:
Там всего один, т.к. "хайвей" из Матары до Коломбо.
И то, хайвей чисто условный, наш Киев- Борисполь круче на два порядка.
Можна також відзначити, що там тропічний клімат без морозів, будувати і підтримувати у належному стані дороги дешевше та простіше.
Цікаво що всепропальщик писав-писав, тужився-тужився, а тут одразу десь подівся.