Читаем правила регистрации/перерегистрации и удивляемся требованию предоставить документы, подтверждающие законность приобретения не только номерных агрегатов, но и вообще любого нештатного, но сертифицированного заводом-изготовителем узла или компонента.
А если установленная деталь заводом-изготовителем не сертифицирована, то проведение регистрационных действий вообще запрещено.
Другой вопрос, что никто в Харькове на это правило внимания не обращает -- но тут вопрос на какого гайца ты попадёшь: а вдруг ты ему физиономией не понравшься, вот он и вспомнит что разрешено / запрещено ...
Или что ещё хуже -- на трассе вдруг какой-то гаец присипается к установленному бензонасосу ПеКар на Жигули, который несертифицирован ВАЗ'ом для применения на его автомобилям -- прямая дорга на штрафплощадку до "устранения причин задержания транспортного средства".
А теперь внимательно читаем особенно последний абзац он выделен жирным
*П О С Т А Н О В А*
* * * * * * * * * *від 7 вересня 1998 р. N 1388*
* * * * * * * * * * * * * * * *Київ*
* * * * * Про затвердження Порядку державної реєстрації*
* * * * * (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів,*
* * * * * * * *автобусів, а також самохідних машин,*
* * * * * * * *сконструйованих на шасі автомобілів,*
* * * * * * *мотоциклів усіх типів, марок і моделей,*
* * * * * * * причепів, напівпричепів, мотоколясок,*
* * * * * * * * * * *інших прирівняних до них*
* * * * * * * * транспортних засобів та мопедів*
* * * * * * { Назва Постанови в редакції Постанови КМ*
* * * * * * * N 1371 ( 1371-2009-п ) від 23.12.2009 }*
* * * * *{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ*
* * * * * *N *637 ( *637-99-п * ) від 19.04.99*
* * * * * *N 1276 ( 1276-2000-п ) від 18.08.2000*
* * * * * *N *484 ( *484-2001-п ) від 07.05.2001*
* * * * * *N *478 ( *478-2004-п ) від 14.04.2004*
* * * * * *N *571 ( *571-2004-п ) від 29.04.2004*
* * * * * *N 1427 ( 1427-2006-п ) від 18.10.2006*
* * * * * *N *125 ( *125-2008-п ) від 27.02.2008*
* * * * * *N *524 ( *524-2009-п ) від 21.05.2009*
* * * * * *N *579 ( *579-2009-п ) від 10.06.2009*
* * * * * *N 1371 ( 1371-2009-п ) від 23.12.2009*
* * * * * *N *537 ( *537-2010-п ) від 30.06.2010*
* * * * * *N *559 ( *559-2010-п ) від 07.07.2010*
* * * * * *N *436 ( *436-2011-п ) від 20.04.2011*
* * * * * *N *849 ( *849-2011-п ) від 10.08.2011*
* * * * * *N * 87 ( * 87-2012-п ) від 13.02.2012*
* * * * * *N *471 ( *471-2012-п ) від 31.05.2012*
* * * * * *N *550 ( *550-2012-п ) від 20.06.2012*
* * * * * *N *600 ( *600-2012-п ) від 27.06.2012*
* * * * * *N *868 ( *868-2012-п ) від 19.09.2012*
* * * * * *N 1081 ( 1081-2012-п ) від 28.11.2012*
* * * * * *N *233 ( *233-2013-п ) від 08.04.2013*
* * * * * *N *424 ( *424-2013-п ) від 19.06.2013 }*
Документами про відповідність переобладнаних транспортних
засобів вимогам безпеки дорожнього руху є:
для транспортних засобів, переобладнаних суб'єктами
господарювання, які провадять господарську діяльність з
переобладнання п'яти і більше транспортних засобів протягом року,
- свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо
забезпечення безпеки дорожнього руху, оформлене державним
підприємством “ДержавтотрансНДІпроект” або Центром безпеки
дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС на відповідний
вид переобладнання, що подається разом із сертифікатом
відповідності (наявність необов'язкова для транспортних засобів,
переобладнаних для роботи на газових паливах), виданим органом з
оцінки відповідності, що визнаний та призначений в установленому
порядку проводити процедуру сертифікації транспортних засобів, та
актом приймання-передачі транспортного засобу за формою згідно з
додатками 3, 4 і 6; { Абзац третій пункту 37 із змінами, внесеними
згідно з Постановою КМ N 87 ( 87-2012-п ) від 13.02.2012; в
редакції Постанови КМ N 471 ( 471-2012-п ) від 31.05.2012 }
для транспортних засобів, переобладнаних в індивідуальному
порядку, а також транспортних засобів, переобладнаних для роботи
на газових паливах, - акт технічної експертизи (крім
переобладнаних автобусів) за формою згідно з додатком 5 або
сертифікат відповідності, виданий випробувальною лабораторією
(центром), що має атестат акредитації відповідної галузі та
повноваження щодо проведення перевірки технічного стану
транспортних засобів, органом з оцінки відповідності, що визнаний
та призначений в установленому порядку проводити процедуру
сертифікації транспортних засобів, чи підприємством, що має
сертифікат відповідності державної системи сертифікації УкрСЕПРО з
установлення відповідності конструкції переобладнаного
транспортного засобу умовам (вимогам), викладеним у документі про
погодження переобладнання. { Абзац четвертий пункту 37 в редакції
Постанови КМ N 471 ( 471-2012-п ) від 31.05.2012 }
Переобладнання транспортних засобів для роботи на газових
паливах здійснюється виключно суб'єктами господарювання, які
провадять господарську діяльність з переобладнання п'яти і більше
транспортних засобів протягом року та мають свідоцтво про
погодження конструкції транспортного засобу на відповідний вид
переобладнання. Зазначені суб'єкти можуть проводити перевірку
відповідності таких засобів вимогам технічних умов і технічної
документації підприємства - виробника газобалонного обладнання.
{ Абзац п'ятий пункту 37 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 471 ( 471-2012-п ) від 31.05.2012 }
Переобладнання транспортних засобів шляхом заміни кузовів
(рам), які мають ідентифікаційні номери, здійснюється за
попередньою згодою підрозділів Державтоінспекції.
Власникам переобладнаних транспортних засобів видаються нові
свідоцтва про реєстрацію із зазначенням нових ідентифікаційних
номерів складових частин або особливостей конструкції, що виникли
в результаті її зміни.
У таких свідоцтвах зазначається рік випуску легкового
автомобіля або виготовленого на його базі автомобіля, який повинен
відповідати року випуску встановленого кузова. Рік випуску такого
автомобіля не змінюється у разі неможливості встановити рік
випуску його кузова.
Вивільнені після переобладнання або ремонту складові частини,
що мають ідентифікаційні номери, залишаються у розпорядженні
власників. На такі складові частини за зверненням власника
видаються відповідними підрозділами Державтоінспекції довідки
встановленого зразка.
Переобладнання транспортного засобу, у результаті якого
змінюється його повна маса та її розподіл за осями, центр ваги,
тип двигуна, його вага і потужність, колісна база чи колісна
формула, система гальмового і рульового керування та трансмісії,
здійснюється за погодженням з виробниками транспортних засобів та
їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, або з
державним підприємством "ДержавтотрансНДІпроект" чи Центром
безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС.
Зазначене погодження може надаватися тільки після проведення
огляду транспортних засобів із дотриманням вимог пункту 15 цього
Порядку та надання зазначеним установам відповідного акта,
засвідченого підписом посадової особи, що скріплений печаткою
підрозділів Державтоінспекції.
Перереєстрація транспортного засобу у зв'язку із заміною
двигуна проводиться в разі зміни типу двигуна, його ваги, робочого
об'єму і потужності. Документи, що підтверджують законність
придбання двигуна, не вимагаються.
Опаньки