Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Порвало новий ремінь ГРМ ВАЗ21103 16 кл. 2002р.

  • Автор теми Автор теми DoctorOpel
  • Дата створення Дата створення
Статус: Офлайн
Реєстрація: 06.07.2010
Повідом.: 614
Ситуція така. Після заміни реміня і роликів ГРМ через 250 км авто заглохло прямо на ходу. Ніяких стуків не було. Вскрив кришку ГРМ - ремінь порватий. Питання просте - погнуло клапана чи ні? Як це можна визначити? Якщо погнуло, то скільки зараз коштуватиме ремонт? За відповіді дякую заздалегідь.
 
Весь интернет говорит - гнёт
 
интересно марка ремня и менялись ли ролики/помпа
 
Ситуція така. Після заміни реміня і роликів ГРМ через 250 км авто заглохло прямо на ходу. Ніяких стуків не було. Вскрив кришку ГРМ - ремінь порватий. Питання просте - погнуло клапана чи ні? Як це можна визначити? Якщо погнуло, то скільки зараз коштуватиме ремонт? За відповіді дякую заздалегідь.
Ремонт ремня?
 
Ситуція така. Після заміни реміня і роликів ГРМ через 250 км авто заглохло прямо на ходу. Ніяких стуків не було. Вскрив кришку ГРМ - ремінь порватий. Питання просте - погнуло клапана чи ні? Як це можна визначити? Якщо погнуло, то скільки зараз коштуватиме ремонт? За відповіді дякую заздалегідь.
Вскритіє покажєт.
Ну або накинь новий ремінь і покрути колєно.
 
Без Вовчика ніхто вже не дасть пораду...
 
  • :(
Реакції: ua21
103 - это 1,5 16 клапанный. В стоке клапана гнёт
Если уже меняли поршнневую с большими выборками под клапана, то не гнёт
Проверить можно одев новый ремень
Точно покажет только вскрытие
 
Посмотрєл, шо за тазік. Думал, шо копєйка.
Как по мнє - дєшевлє пєрєкінуть рабочій мотор, чєм капіталіть старий.
 
Посмотрєл, шо за тазік. Думал, шо копєйка.
Как по мнє - дєшевлє пєрєкінуть рабочій мотор, чєм капіталіть старий.
Звісно дешевше, але ж 90% шанс що гівно купишь, та поставиш. Хоча великому рахунку, раз вже в корча стуканув двіжок, то настав його час відвідати мартен.
 
Як це можна визначити?
На СТО ендоскопом глянути на поршні та клапана. Він через отвір для свічок вводиться і без розбирання двигуна попередньо можна визначити що там відбулось.
 
Звісно дешевше, але ж 90% шанс що гівно купишь, та поставиш. Хоча великому рахунку, раз вже в корча стуканув двіжок, то настав його час відвідати мартен.
За что ты так не любишь ВАЗ? (прям Грибы)
 
Как по мнє - дєшевлє пєрєкінуть рабочій мотор, чєм капіталіть старий.
замена нескольких клапанов и капиталка - немного разные вещи по объёму работ и финансовым затратам.
Скинуть ГБЦ, поменять гнутые клапаны, притереть новые и собрать всё обратно.
 
103 - это 1,5 16 клапанный. В стоке клапана гнёт
Если уже меняли поршнневую с большими выборками под клапана, то не гнёт
Проверить можно одев новый ремень
Точно покажет только вскрытие
Я пробував повертати распредвали вручну. Стуків або взагалі якихось звуків не слишно.
 
Я пробував повертати распредвали вручну. Стуків або взагалі якихось звуків не слишно.
Залишилось тільки натягнути новий ремінь та перевірити.
Скоріш за все його просто "перетягнули" - занадто сильно натягнули. Буває. Там все вручну робиться, жодних натяжних пружин немає
 
Я пробував повертати распредвали вручну. Стуків або взагалі якихось звуків не слишно.
Ти распредвали обертав при обірваному ремені?
Так якщо всі поршні стоять на деякій відстані від ВМТ, а ремень знято або обірвано, то звісно нічого стукати не буде при обертанні розподільних валів.
Найпростіше виставити мітки, накинути цілий ремінь та спробувати обернути двигун за колінвал, якщо ніщо ні во що вператися не буде, то заміряти компресію. Але, скоріш за все, якісь клапани загнуло.

P.S. Від продукції АвтоВАЗу треба було здихатися давним давно. На нього вже давно не існує нормальних запчастин.
 
Назад
Зверху Знизу