Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

ПолитLOL - тема только для картинок, анекдотов и.т.п., связанных с политикой

Статус
Тема закрита
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
 
2n_O3i-CE80.webp
 
Многие говорят, что в ЗУ народ культурней. Смотреть всем и до конца (просто украинская свадьба):

nr4TBrhWn_M
 
Многие говорят, что в ЗУ народ культурней. Смотреть всем и до конца (просто украинская свадьба)
был на аналогичных свадьбах в Змиеве и Изюме в разные года у разных друзей
это наше загальная ****овское умение постебаться, так шо не надо П про ЗУ
 
был на аналогичных свадьбах в Змиеве и Изюме в разные года у разных друзей
это наше загальная ****овское умение постебаться, так шо не надо П про ЗУ

Хорошее оправдание бескультурью - мы чисто так стебемся. :D А после стеба - "это мацкали матги придумали"... :D
 
если тебе мешают жить комплексы, не стоит это выставлять напоказ
Да уж, трясти "секелем" (сорри, но так и было сказано и показано) это отсутствие комплексов конечно... *****...
 
Да уж, трясти "секелем" (сорри, но так и было сказано и показано) это отсутствие комплексов конечно... *****...

поедь научи работягу тракториста называть *** пенисом а ****у влагалищем...окультуришь народ :D
 
поедь научи работягу тракториста называть *** пенисом а ****у влагалищем...окультуришь народ :D

Вот когда своих научите, тогда и будете говорить, что "мацкали бидло"... А так, сорри, вам до цивилизации пыхтеть и пыхтеть... еуеуроопэуицы мля... :D
 
Тисячолітня Україна: Енеїда – Шумер – Троя
Валерій БЕБИК


...

Троя

Стародавній Шумер, на думку А. Кифішина, вплинув на культурне життя легендарної Трої, оскільки здійснене дослідником порівняльне дешифрування шумерських і троянських текстів засвідчило: «...Троянські написи епохи Трої ІІ мають очевидні ознаки спорідненості з протошумерськими» [4, с. 39].

Можливо, це суто географічні та лінгвістичні «випадковості»? Зовсім ні! Ці сумніви цілковито зникають після ознайомлення з результатами археологічних досліджень, проведених у Малій Азії / Анатолії (Троя!), Сирії (Угарит), на Кіпрі, Сардинії (Італія), в острівній (Крит, Родос) і материковій Греції та в Єгипті (Луксор).


Як вважає В. Клочко, характер знайдених та викарбуваних на рельєфах будинків і гробниць у вказаних вище країнах зразків зброї (круглі щити, списи і короткі, загострені з обох боків мечі) однозначно свідчить про її походження з Північного Причорномор'я (Сабатинівська версія трипільської культури, ІІ тис. до н.е.) [5].

А згадана вище Сабатинівська археологічна культура (ІІ тис. до н.е., епоха пізньої бронзи), як стверджує О. Білоусько, є прямою спадкоємицею середнього етапу (3600 – 3150 рр. до н.е.) трипільської культури [2, с. 132].

І у зв'язку з цим навряд чи можна вважати випадковістю той факт, що сучасна археологічна наука серед восьми основних локальних груп трипільської культури виокремлює і Троянівську [2, с. 80].


Своєю чергою, не зайвим буде нагадати таке свідчення археологів: Троя (грецькою – Ілліон) була заснована у ІІІ тис. до н.е., що значно пізніше, ніж виникла трипільська культура, котру, як відомо, історики виокремлюють починаючи з VІ тис. до н.е. [1; 2].

Археологічні розкопки свідчать про такі періоди існування легендарного міста: Троя І (3000–2500 рр. до н.е.), Троя ІІ (2500–2200 рр. до н.е.), Троя ІІІ (2200–2050 рр. до н.е.), Троя ІV (2050–1900 рр. до н.е.), Троя V (1900–1800 рр. до н.е.), Троя VI (1800–1300 рр. до н.е.), Троя VII (1300–1100 рр. до н.е.), Троя VIII (700–350 рр. до н.е.) [2, с. 112].

До речі, ще в 1903 р. (за 100 років до А. Кифішина) російський історик З. Рагозіна писала, що напівбожественний герой античних (грецьких) міфів Геракл є «перетвореним типом вавилонського (постшумерського. – В. Б.) Гільгамеша» [7, с. 236]. Отже, вже цитований нами шумеролог Кифішин своїми розшифровками лише підтвердив те, що неупереджені історики знали ще раніше!

[COLOR]Але тут ідеться не лише про археологічну, лінгвістичну, а й релігійно-міфологічну спорідненість. Написи на одній з брил Кам'яної Могили, за свідченням дослідника, зберегли текст міфу про Троянську війну: про десятилітню війну двох родів, про царство мишей, про «вигнаних жінок» тощо [4, с. 59].[/COLOR]

Змісти міфів дуже схожі, але шу-нунський текст, авторами якого були носії сурсько-дніпровської культури, є старшим щонайменше на дві тисячі років за відповідний троянський (античний) міф!

Чудасія: Трої ще немає, а міф про Троянську війну вже є?! Але якщо зважити, що троянці були вихідцями з України, то все стає на свої місця. Вони прийшли в Анатолію із своїми міфами й світоглядом, формами суспільного устрою та матеріальної культури.

...

Джерела

1. Березанська С. С. та ін. Давня історія України. – К., 1997.

2. Білоусько О. Україна давня: євразійський цивілізаційний контекст. – К., 2002.

3. Васильев Л. С. История Востока. В 2-х томах.– М., 1998. – Т. 1.

4. Кифишин А. Г. Древнее святилище Каменная Могила. Опыт дешифровки протошумерского архива ХІІ–ІІІ тыс. до н.э. Т. 1. – К., 2001.

5. Клочко В. І. Народи моря і Північне Причорномор'я // Археологія. – 1990. – № 1.

6. Повесть временных лет // Под ред. и с предисл.
В. П. Андриановой-Перетц.– М.; Л., 1950.– Ч. 1.

7. Рагозина З. Л. История Мидии, второго Вавилонского царства и возникновения Персидской державы. – СПб., 1903.

8. Ричка В. Княгиня Ольга. – К., 2004.

9. Стурлуссон С. Круг земной.– М., 1980.

10. Тит Ливий. История Рима от основания города. В 3-х томах. – М., 2005

11. Церен Э. Библейские холмы. – М., 1966.

12. Энциклопедия «Слова о полку Игореве». В 5-ти томах. – СПб, 1995. – Т. 5.

⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.

Вот как троянцы стали украинцами! А Гомер, если верить подобным псевдоисторикам, писал свои произведения, поправляя осэлэдэць. :кручусь:
 
А как понять сей исторический факт "Издан первый букварь Львов" супротив даты 1574? :confused: причем все это названо Малороссией, хоть это и было Польшей (Речь Посполитая)... Сорри, но аффтар картинки ***** или провокатор *****ов? И почему не написано, что его издал Иван Федоров - русский мужик?

Потому что "Иван Федоров - русский мужик", получивший образование в Краковском университете :D первый пусси райт на Руси. :D
Его же чуть не замочили браться по вере (вернее чуть не сожгли, сбежал) в *******и и он дернул в прогрессивную заграницу, Львов. :D где много работал и там же и похоронен.

Так, *******ты обламались с первым печатным евангелием и букварем тоже.

Садись- два. :D
 
Потому что "Иван Федоров - русский мужик", получивший образование в Краковском университете :D первый пусси райт на Руси. :D
Его же чуть не замочили браться по вере (вернее чуть не сожгли, сбежал) в *******и и он дернул в прогрессивную заграницу, Львов. :D где много работал и там же и похоронен.

Так, *******ты обламались с первым печатным евангелием и букварем тоже.

Садись- два. :D


Копаешь мелко. Глубже надо:

ТАК ХТО Ж ВІДКРИВ АМЕРИКУ?

Олександр ДУБИНА,
кандидат історичних наук


Останнім часом українська історична наука зробила величезний поступ, який має всесвітнє значення. Завдяки титанічній дослідницькій праці наших провідних учених, звитяжному пошуку патріотів-ентузіастів, на основі невідпорних фактів, нарешті, було частково відновлено історичну правду, котра полягає в тому, що Україна є колискою світової цивілізації, а ми, українці, — її творцями.

Так, наприклад, видатний український шумеролог, етнолог, філософ та історик Лев Силенко (США) у своїй 1427-ми сторінковій безсмертній класичній праці «Мага віра» (українською мовою видана у Нью-Йорку 1979 року) беззаперечно довів, що саме гиксоси — одне з давньоукраїнських племен «розбудували місто Єрусалим десь за 500 років перед вторгненням ***ів до Ханаану. Ханаани — свідчить Л. Силенко, — звали гиксосів «русами». Ці руси збудували селище Русасалем, тобто «Русів постій». З назви - Русасалем постало — Єрусалим», — робить цілком обгрунтований висновок великий шумеролог-єрусалимолог.

Навмисно заплутану впливовими антиукраїнськими силами проблему розселення народів на земній кулі в давнину блискавично розв'язав наш славетний письменник Сергій Плачинда: «Ще за трипільської доби (IV тисячоліття до Р. X.) волхви створили демографічну концепцію, котра не дозволяла перенаселяти наддніпрянський регіон, де мешкали багатодітні племена й родини.

Внаслідок цього волхви що три роки влаштовували жеребкування, за допомогою якого формувалися молоді общини ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ «НА НОВІ ЗЕМЛІ». Так під проводом волхвів давньоукраїнські племена й общини заселяли Індію, Месопотамію, Малу Азію, Палестину, Єгипет, Північну Італію, о. Крит, Західну Європу. Волхви сприяли повній колонізації Балкан» (Сергій Плачимда. Словник давньоукраїнської міфології, Київ, 1993, С. 19).

І все ж, навіть у цій геніальній концепції відчувається певна обмеженість: розселення українців лімітується лише євразійським континентом. Причини цієї обмеженості зрозуміти неважко — вони полягають, насамперед, у тому, що протягом століть різномасті зайди й чужинці штучно стримували розвиток української політичної думки, прищеплювали й провінційність і містечковість.Зараз вже добре відома присутність українців у Африці Зокрема, доведено українське походження мамелюків, як урядували в Єгипті з 1250 по 1517 рік. Ми ж звернемо свою увагу на іншу частину Земної кулі.

Из журнала “Українська культура”, №1, 1997 год

Русасалем («Русів постій») - Єрусалим...

Аааааа! Полный угар! :кручусь:
 
Копаешь мелко. Глубже надо:

ТАК ХТО Ж ВІДКРИВ АМЕРИКУ?

Олександр ДУБИНА,
кандидат історичних наук




Русасалем («Русів постій») - Єрусалим...

Аааааа! Полный угар! :кручусь:

пральна, а адам и ева по мнению британских ученых жили в африке. продолжить мысль? :)
 
Многие говорят, что в ЗУ народ культурней. Смотреть всем и до конца (просто украинская свадьба):

nr4TBrhWn_M
Говорок не західно-український, титри відео всі російською. ЗУ 100%:D

Иван Федоров - русский мужик?
ага, але називав він себе чомусь *******том:rolleyes:
 
пральна, а адам и ева по мнению британских ученых жили в африке. продолжить мысль? :)

Если речь идёт о британских историках, то они нервно курят в стороне, когда на трибуне украинские:


ТАК ХТО Ж ВІДКРИВ АМЕРИКУ?

Олександр ДУБИНА,
кандидат історичних наук


Ще в юнацтві я захопився Латинською Америкою. Але, вивчаючи історію цього далекого континенту, я щоразу натрапляв на загадкові свідчення впливу української культури на розвиток тамтешніх народів.

Візьмемо, наприклад, назву індіанського племен: що мешкає на території Чилі — арауканн. До іспанської колонізації вони називали себе мапуче. І раптом — зміна назви цілого народу, що сталося у першій половині 16 століття. Спробуємо проаналізувати, чим це було обумовлено. Для цього звернемося до найавторитетніших довідкових видань. Латинская Америка. Энциклопедический справочник. Т. І, Москва, 1980, С. 259: «У культурі арауканів багато своєрідних рис — ритуальні танці...»

СТОП!

Український радянський енциклопедичний словник. Т. І, Київ, 1966, С. 101: «АРКАН—1). Старовинний український чоловічий танець... Аркан танцюють з топірцями в руках. 2). Довгий мотузок із зашморгом на кінці, яким ловлять тварин. У скотарів Південної Америки аркан називається ласо». Тільки глухий і сліпий не почує й не побачить, що «араукан» — це трансформований «аркан», а трансформація українського слова в індіанське сталася завдяки гортанній вимові південноамериканських тубільців. Аналізуючи причини зміни назви мапуче на аркан, неможливо не дійти до єдиного логічного висновку: побачивши ритуальні танці з томагавками, та ще й ласо, наші предки, цілком природно, назвали аборигенів того краю арканами, арауканами. Загадкою залишалося лише те, як потрапили українці до тих далеких країв у 16 столітті. Втім, про це — трохи згодом.

А тепер — про ще один вельми промовистий факт. 30 листопада 1966 року було проголошено незалежність острівної карибської країни — Барбадосу. Так от: барвами державного прапора цієї країни стали... синя і жовта! Крім того, посередині прапора міститься зображення тридента, яке являє собою стилізацію класичного українського тризуба.

А може, наведені факти і безліч інших свідоцтв українських впливів на народи Західної півкулі, зупинитись на яких не дозволяє обсяг журнальної публікації, обумовлені випадковим збігом обставин? Для негативної відповіді на це запитання знадобилися довгі роки копіткої праці над історичними документами, а також — матеріалами топоніміки, порівняльного мовознавства, етнографії тощо.

Из журнала “Українська культура”, №1, 1997 год

Жовто-блакытный Барбадос с трызубом наперевес... Украинские националисты рыдают...
:кручусь:
 
А как понять сей исторический факт "Издан первый букварь Львов" супротив даты 1574? :confused:

:рл:
Для продолжения печатного дела Иван переселился во Львов и здесь, в основанной им типографии, напечатал второе издание «Апостола» (1574). Львовское издание «Апостола» содержит в себе также вступительное слово от самого Ивана Фёдорова, где он рассказывает о гонениях («Не от Государя, но от многих начальник и священоначальник, которые на нас зависти ради многие ереси умышляли»), которые его «…от земли, отечества и рода нашего изгнали в края доселе неведомые». Предпринимательская деятельность первопечатника не была особо успешной: во Львове он снова столкнулся с конкуренцией со стороны переписчиков, которые препятствовали развитию его дела. Через несколько лет его пригласил к себе Константин Острожский в г. Острог, где он напечатал, по поручению князя, знаменитую «Острожскую Библию», первую полную библию на церковнославянском языке.

И почему не написано, что его издал Иван Федоров - русский мужик?

потому что сам Иван Федоров никогда не считал себя русским мужиком

Поскольку к XVI веку на восточнославянской территории ещё не установились фамилии в современном понимании, Иван Фёдоров подписывался разными именами. В одних он использовал традиционное для Московской Руси именование по отцу на -ов (сын). В частности, в выходных данных московского Апостола он именуется Ива́нъ Ѳе́доровъ. А в Острожской Библии на двух языках значится, что она напечатана Іоа́нном’ Ѳео́доровым’ сы́ном’ з Мос’квы (греч. τοῦ Ἰωάννου τοῦ Θεοδώρου υἱοῦ ἐκ τῆς μεγάλης Ῥωσίας). В других он использовал отчество на -ович и добавлял к нему прозвище по месту происхождения Ива́нъ Ѳе́доровичь Москви́тинъ, в частности так обозначено в Псалтыре 1570 года. В латинских документах он подписывался Ioannes Fedorowicz Moschus, typographus Græcus et Sclavonicus «Иван Фёдорович *******т, печатник греческий и славянский», либо Johannes Theodori Moscus «Иван Фёдоров (сын) *******т». Существовали и другие варианты: Іоа́ннъ Ѳео́доривичь (в Азбуке 1578 года), Иоа́ннъ Ѳео́доровичъ печатникъ з Москвы̀ (Новый завет 1580 года), Іѡа́ннъ Ѳе́доровичь дру́карь Москви́тинъ (львовское издание Апостола 1574 года). На его надгробии также значится Іоанъ Ѳеодоровичь друкарь Москвитинъ[3][4].
 
Копай глубже, это российские агенты ФСБ.
ну-ну, не виляй.
Краще, розкажи, для чого ти, приписав цей ролик жителям ЗУ? якщо будь-кому зрозуміло, що говірка якою розмовляють герої відео центрально-українська, при чому туди, ближче до сходу, можливо навіть Харківщина.
Тут два варіанти, або ти взагалі не маєш ні якого відношення до України, і ніколи не бачив, ні жителя Галичини, ні Черкащини, ні Харківщини...ну або ти свідомо спиздів.
 
Статус
Тема закрита
Назад
Зверху Знизу