⚠ Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент та не бачать рекламу.
...
З 16.00 25 вересня на борту Ан-26Ш проводилась підготовка залученого особового складу курсантів ХНУПС для отримання ними навичок з пілотування та керування літаком. Польоти мали тривати до 23.00.
Виліт, який завершився трагедією, був четвертим зльотом даного борту у складі даного екіпажу.
О 20.35 літак здійснив зліт та став на заданий курс відповідно до карти польотів.
Однак, о 20.38 екіпаж помітив падіння тиску по «ИКМ» (вимірювач крутного моменту) лівого двигуна, про що доповів керівнику польотів. За командою керівника польотів екіпаж припинив виконання польотного завдання.
Через те, що на посадку заходив ще один літак керівник польотів дав дозвіл на посадку через хвилину після запиту. Екіпаж літака виконав маневр на посадочний курс, після чого керівник району посадки дав команду на зниження, перевірку шасі та закрилок, що було виконано. Надалі командир екіпажу доповів про готовність до посадки та більше в ефір нічого не повідомляв.
О 20.45 при заході на посадку літак втратив висоту та зіткнувся із землею на відстані близько 1 500 м від злітної смуги аеродрому військової частини поблизу Чугуєва. В результаті падіння літака Ан-26Ш сталося загорання основної частини фюзеляжу.
...