Под Чугуевом упал военный самолёт Ан-26 с 5 членами экипажа и 18 курсантами ХНУВС

мені цікаво лише одне - нашо ви дивитесь отих продажних журнашлюх?

Патамушо, если не обращать на них внимание, и не орать "она врёт!" из каждого утюга - эта "версия" будет пропихана куда надо и станет основной. Ведь ни кто же не смотрел, и ни чего не сказал. А значит - всем похуй и можно кормить говном с ложки.
 
Оскорбление не в Привате было.

Я не розумію принциповості, що ти наполягаєш ПС чи ВПС, так само як ЗРВ ПС чи ППО країни, або ОСНАЗ 6ї управи чи радиотехнічні війська, бо ти сам маєш розуміти що це одні й ті ж люди, одна й та сама техніка у підпорядкуванні одного і того ж генерала.

Назви можуть мінятись мало не кожен рік, наприклад як назви ВОПів при ротаціях - я вже перестав їх памятати навіть всі, хоча коли розмовляємо з друзями, в них звісно ж інша назва, а я памятаю їх мінімум по 3-4 і вже починаю плутати яка при кому була в якому році, хоч ми й розуміємо потім врешті-решт за яке місце мова.

Далі більше - дай чітку відповідь як я маю називати тих, хто здав техніку з бойового чергування та відкрив на кілька день небо країни, на 6й рік війни і це не під обстрілом, коли на голову валить з усіх боків, а глибоко в тилу? Чи може це у вас, у ПС, не вважається підарасячим зашкваром?

В очі я спокійно дівлюсь любому і відповідаю - зброю не здавав, сумлінно виконував, а тому того ж вимагаю від інших, якщо мова не про підробіток на шабашці, а про щось більше.

Сподіваюсь тобі зрозуміли зміст сказаного.
 
Патамушо, если не обращать на них внимание, и не орать "она врёт!" из каждого утюга - эта "версия" будет пропихана куда надо и станет основной. Ведь ни кто же не смотрел, и ни чего не сказал. А значит - всем похуй и можно кормить говном с ложки.

Від того що ти там звернеш, чи не звернеш увагу, результат буде однаковий - шавки ЗМІ працюють за гроші.
Тре дивитись що в офіціозі, а не що там гавкають собаки на дворі.
 
Тре дивитись що в офіціозі, а не що там гавкають собаки на дворі.
"собаки на дворе" лишь повторяют ровно то, что сказало "глава следственного управления государственного бюро расследований".
Если им за это дело заплатили, то? и кто?
 
"собаки на дворе" лишь повторяют ровно то, что сказало "глава следственного управления государственного бюро расследований".
Если им за это дело заплатили, то? и кто?

скажи, а про вину Назарова хто казав, а про Іловайський казан з добровольцями і парад на кістках, доки герої хотіли віджати Зугрес?

В мене бабця казала: "казаному кінця нема", так от вона дуже влучно сказала. Слова до діла не підшивають, а лише документи. Інше питання - що пишуть в документах.

Ховрашкам абсолютно пофіг що написано в документах - саме на такий левел працюють наші ЗМІ.
 
Ховрашкам абсолютно пофіг що написано в документах - саме на такий левел працюють наші ЗМІ.
выборы через три недели.
и вся эта шваль (и исполнители, и заказчики) работает сейчас именно на рейтинги, а не на "документы". Документ они потом нарисуют. Если пипл схавает версию с "в 20:45 отказал движок и все умерли".

а пипл у нас всё хавает.
 
в том що можуть намалювати документ - тут згоден, за цієї влади можна все - дна нема. Зараз честь коштує недорого - виконають що завгодно.
 
Может алкашам и наркоманам запретить вход в тему , дабы прекратить спекуляции и вброс ложной инфы на фоне гибели людей ?

Тут виникли деякі питання до організації льотної роботи у Харківському національному університеті Повітряних Сил ім. І. Кожедуба. Як повідомила народний депутат Ірина Верещук, у Комітеті «є свої певні напрацювання» й інформація, яка надходила до депутатів, потребує узагальнення.

Голова підкомітету з питань оборонної промисловості та технічної модернізації Ігор Копитін у своєму коментарі для АрміяInform зауважив, що слід вивчати ймовірні порушення, які могли виникнути у процесі підготовки та проведення навчальних польотів у виші. Так, зокрема, кількість курсантів, які перебували на борту літака, значно перевищувала кількість обладнаних навчальних місць. Командир екіпажу на момент катастрофи був без штатного помічника. А курсанти-штурмани виконували ті вправи, які мали право виконувати лише вдень.

Отож, на момент трагедії на борту Ан-26 було сім осіб льотного екіпажу, а в салоні – два інструктори-штурмани, вісімнадцять курсантів-штурманів різних курсів і два курсанти-льотчики. При цьому одночасно курсанти-пілоти виконували одні завдання, а курсанти-штурмани – інші. Відпрацьовували як політ по колу, так і вихід на цілі у нічних умовах: на бомбометання й висадку десанту.

– Інструкції передбачають, що на одного штурмана-інструктора має бути група не більш ніж п’ять осіб. Насправді на двох штурманів-інструкторів припадало 12 курсантів одного курсу і шість – іншого. За інструкцією, курсанти мали бути з парашутами, але це теж не виконувалося, – розповів Ігор Копитін. – Штатний помічник командира екіпажу був відсутній. На його роль записали… курсанта. Але, ним може стати лише курсант-льотчик, який налітав відповідну кількість годин як удень, так і вночі. На момент зльоту борту призначений курсант ще не виконав необхідні польотні вправи. Й останнє: курсанти другого і третього курсу, які навчаються на штурманів, не мають права літати вночі. Вправу, яку вони виконували у день авіакатастрофи, вони могли виконувати лише вдень…

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
ICTV. Факты. Репортаж о прощании...


И опять на всю страну, теперь уже Татьяной Доцяк, повторена ложь ГСУ ДБР "Двигун не відмовляв, відмовив лише один з датчиків".

игра их слов - а за датчиком - отказ движка ... он может и не остановился в ноль ,- но до флюгирования винта должен был дойти ...
 
игра их слов - а за датчиком - отказ движка ... он может и не остановился в ноль ,- но до флюгирования винта должен был дойти ...

он до авторотации должен был дойти, если руками не зафлюгируют.
 
Подана оцінка ситуації була зроблена льотчиком-випробувачем 1 класу О.М. Пахольченком на основі даних, отриманих неофіційним шляхом

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі


забегали ... про оптимизацию им не нравитсо - им нужно чтоб чуток на самолете вина и чуток на экипаж ....
 
Якщо ми проаналізуємо всю ситуацію, то тут і літак, в якому перебувало 22 курсантів на 10 робочих столів, і економний режим польоту, і постійне безгрошів'я авіації... Є комплекс питань, які вимагають реакції.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Начиная с 1968 года и заканчивая 1991 годом – такой возраст нашей авиации. За время независимости Украины ни одного борта мы не получали. Из самых новых – это МиГ-29 и Су-27, ИЛ-76. Остальные – в пределах 81-го и 87 годов», – констатирует спикер командования ВВС Украины Юрий Игнат.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Во-первых — отказ левого двигателя. Вышла из строя система предельного регулирования температуры ПРТ-24.

Интересно, что в Минобороны ранее заявляли, будто “полетел” лишь датчик, а не сам двигатель. Как видим, ситуация предельно другая. И это уже вопрос к техническим службам и к тем, кто минувшим летом продлил 43-летнему самолету, а заодно и двигателю срок эксплуатации еще на год (детальнее об этом — в материале “Страны” Делают крайним пилота, а не разруху).

И более глобально — это вопрос вообще к украинской практике бесконечно продлевать сроки службы самолетам, которым уже десятки лет. От предметного разговора на эту тему власти вообще уходят — потому что инвестировать в авиаотрасль не собираются.

Но вернемся к причинам трагедии, изложенным летчиком-испытателем Пахольченко.

Во-вторых — отсутствие квалифицированной помощи экипажу со стороны группы управления полетами.

В-третьих, Пахольченко уверен, что летчик-инструктор не должен сам пилотировать самолет в таких экстремальных ситуациях, как взлет и посадка “конвейером”. Как было на рухнувшем Ан-26. По мнению эксперта, инструктор в этой ситуации не может лично отвлекаться на управление, поскольку может пропустить важные моменты.

В-третьих — слабые знания личного состава по вопросам эксплуатации систем самолета, пилотирования в особых ситуациях

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Современная военная авиация - это крайне дорогое удовольствие. Это миллиарды долларов, которые надо выделить на закупку парка, техники, оборудования, всей инфраструктуры, обучения, подготовки и т.д. Поэтому такую роскошь могут себе позволить только страны с ВВП на душу не менее 40 тыс долл. Причем ВВП на душу не по ППС, а в абсолюте, потому что все придется закупать в валюте.

Напомним, что ВВП на душу Украины в 2018г (по данным МВФ) составил жалкие 2963 дол. Рядом с нами:
Вануату - 3254 дол
Лаос - 2720 дол
Марокко - 3359 дол
Бутан - 3215 дол
Молдова - 3217 дол

Никто из этих стран даже не помышляет иметь современную военную авиацию. Все адекватно оценивают свои возможности. А мы все еще страдаем синдромом бывшего СССР, когда мы, действительно, были частью мощной военной державы и наша авиация была одной из самых современных в мире.

Но те времена давно прошли. С тех пор мы умудрились все промотать, стать самой бедной страной в Европе и закономерно имеем такую военную авиацию, которая, боюсь, в ближайшие годы просто вся развалится сама собой от старости при этом может унести с собой в могилу еще немало несчастных.

Но мы почему-то продолжаем доказывать сами себе, что у нас одна из самых сильных армий мира. То есть явно находимся не в адеквате.

Тільки зареєстровані користувачі бачать весь контент у цьому розділі
 
Від того що ти там звернеш, чи не звернеш увагу, результат буде однаковий - шавки ЗМІ працюють за гроші.
Тре дивитись що в офіціозі, а не що там гавкають собаки на дворі.

тО, шо гавкают собаки - они не просто так гавкают. И ты зря думаешь, что такой вид общественного мнения, как посты на ХФ - ни на что не влияет. Ещё и как влияет. Есть же не только ХФ, отсюда тоже растаскивают по другим ресурсам.
 
Назад
Зверху Знизу