Змінюй хід війни! Допомагай ЗСУ!

Петиция: новая станция метро на Роганском жм (759 мрн)

  • Автор теми Автор теми belchik34
  • Дата створення Дата створення
К чёрту такое троллейбусное сообщение! Полчаса до Пролёта! Плюс пересадка.
Людей много, в час пик троллейбусы с трудом вывозят всех желающих.
Неужели нужно объяснять преимущества метрополитена?..

Тогда пассажиры станций «Дворец Спорта» и « Сов. Армии» уже точно в вагоны не влезут. Людей много? - дополнительный троллейбус, а лучше - два. Это реальная перспектива.
 
Невже ви думаєте, що ті хто в свій час будував східну частину червоної лінії і був до неї безпосередньо причетним, були такі дурні, що вирішили будувати тунелі під землею, а не надземне метро ?
А) територія вздовж Московського проспекту дозволяла
Б) був приклад того ж Києва
Так що не вигадуйте дурниць.
На "Горизонт", в свій час (років через 15-20), буде гілка мілкого закладення.
Тем паче, що гілку потрібно продовжити лише на 2 станції (ділянка до 4 км з оборотними тупиками)
 
Невже ви думаєте, що ті хто в свій час будував східну частину червоної лінії і був до неї безпосередньо причетним, були такі дурні, що вирішили будувати тунелі під землею, а не надземне метро ?
А) територія вздовж Московського проспекту дозволяла
Б) був приклад того ж Києва

Ну, справедливости ради, тогда ещё был такой фактор, что метрополитен "по совместительству" являлся ещё и объектом гражданской обороны.

У заводов, конечно, были свои убежища, но эвакуация метрополитеном вполне себе имела смысл в реалиях тех годов.
 
Доля правди в цьому є. І значна
Але чому тоді в Києві на лівому березі зробили ділянку відкритою ?
В ті роки ж бомбосховища були актуальними
 
Цього літа Кернес на "Горизонт" від "Індустріальної" запустить електротролейбус
 
Доля правди в цьому є. І значна
Але чому тоді в Києві на лівому березі зробили ділянку відкритою ?
В ті роки ж бомбосховища були актуальними

Так тут нужно уточнить, в какие именно года.

У нас в Харькове большая часть Салтовской ветки метро - мелкого залегания, и как объект ГО непригодна. Хотя, строилась ещё при совдепии.

Боюсь соврать, но где-то читал, что годам к 70м концепция ГО слегка поменялась, и в жилмассивах новой застройки начали делать ставку не на метрополитен, а на крупные убежища-"районники"
 
Київ. Станції метро Лівобережна та Дарниця в 1965 році. Чернігівська в 1968

Харків. Станція метро Турбоатом в 1975. Палац спорту - Індустріальна в 1978

А ось лівобережну ділянку М-3 в Києві будували взагалі на територіях, де було відсутнє будь-яке житло. Але гілку побудували підземною (відкритим способом)
 
К чёрту такое троллейбусное сообщение! Полчаса до Пролёта! Плюс пересадка.
Людей много, в час пик троллейбусы с трудом вывозят всех желающих.
Неужели нужно объяснять преимущества метрополитена?..

Ворчите себе на здоровье. Вот вам правильное решение https://www.kharkovforum.com/showthread.php?t=5258238
 
уу, хто б що там не казав, а метро на "Горизонт" (Обрій), Північну Салтівку та Москалівку потрібне ✋
З переліченого - це лише 4 станції метро...
 
уу, хто б що там не казав, а метро на "Горизонт" (Обрій), Північну Салтівку та Москалівку потрібне ✋
З переліченого - це лише 4 станції метро...

А на Москалевку то зачем? При СССР там заводы работали, а сейчас депресивная зона.
 
Бо станцію метро "Північна Салтівка" (Дружби народів) неможливо побудувати без того щоб не продовжити Салтівську лінію в південно-західному напрямку (цирк або Москалівку)

За часів союзу за станцією "Історичний музей" зекономили і не побудували нормальні оборотні тупики
 
Рогань им подавай. В планах. Мали что атм в планах было при царе горохе, када людей было трохи.
А чего к примеру не так?
khs_map_lines_project_2025_x1.gif


Бо станцію метро "Північна Салтівка" (Дружби народів) неможливо побудувати без того щоб не продовжити Салтівську лінію в південно-західному напрямку (цирк або Москалівку)
А это исходя из чего такое любопытное умозаключение?
 
Я ж написав...
Бо за станцією метро "Історичний музей" оботні тупики не відповідають потребам розвороту потягів в разі збільшення навантаження на лінію

Салтівську лінію не продовжать на північ (Дружби народів) до того часу поки не побудують ще одну станцію в південно-західному напрямку (раніше її місцезнаходження бачили біля цирку) та + сучасні оборотні тупики

Станція на Москалівці дасть поштовх для розвитку того історичного району. Але коли це буде... Точно після 2030 року

Ця схема - це "хотєлкі" журналістів. Не більше не менше
 
Хорошо, у нас добавится одна станция. И допустим еще одна пара поездов. Что сомнительно. Интервал останется в лучшем случае таким же. А может и возрастет. С чем не справится оборот? как заезжал один поезд под оборот, так и заезжает.
 
dubishe, на сьогодні (підкреслю, що на сьогодні) після того як в 2025 році відкриють станції метро "Державинська" та "Одеська" (+ заділ під "Каштанова") існують три реальних бачення розвитку ліній

А. Роганський напрямок (2 станції). Самий простий та легкий проект. Але не першочерговий

Б. Східно-салтівський (3 станції вздовж Ювілейного проспекту).

В. Салтівський (2 станції). Мова йде про Північну Салтівку (Дружби народів) і станцію на Москалівці (можливо, біля цирку)
* якщо на північ салтівську лінію продовжити не так вже й складно, то в південному потрібно трохи "повозитися" (центр міста, річка, комунікації)

Варіанти з Залютино та гілки до аеропорту не на першому місці, так як ті станції не дадуть значного пасажиропотоку.
Хоча в нас все триста раз можуть переграти. А через роки - це сто відсотків
 
Бо на відміну від інших кінцевих, за станцією «Історичний музей» немає повноцінного колійного розвитку, а тільки два тупики з можливістю розміщення лише одного складу, з'єднані противошерстним з'їздом. І зараз це дуже незручно
 
Рогань им подавай. В планах. Мали что атм в планах было при царе горохе, када людей было трохи.
А чего к примеру не так?
khs_map_lines_project_2025_x1.gif



А это исходя из чего такое любопытное умозаключение?

Ого, там и Дергачи в планах.
 
кто то ещё верит в петиции?
 
Ого, там и Дергачи в планах.
уу, не в планах, а в мріях (читай, як в полюціях)

кто то ещё верит в петиции?
u150307, потрібно відрізняти реалії та реальні можливості міста і банальні "хотєлки"
Метро на Горизонт (Обрій) - це з розряду хотєлок, які можливості міста не потягнуть.
Не забуваємо, що навіть з кредитними коштами Державинську і Одеську за планом мають відкрити аж в 2025 році... Це про щось та й говорить

Для довілки.
Відстань між станцією метро "Перемога" та теоретичною кінцевою станцією в Дергачах майже 10 км. А це 4 нових станцій... Дві з яких будуть мати мізерний пасажиропотік. Ви в такий прожект повірите ?
 
Назад
Зверху Знизу